ΤΑΞΙΔΙΑINFO GUIDE

ΟΣΕ: Ξανά σε Βελιγράδι και Σόφια από 12 ευρώ!

Η Θεσσαλονίκη συνδέεται ξανά με το Βελιγράδι και την Σόφια από τις 10 Μαΐου, και οι τιμές των εισιτηρίων είναι δελεαστικότατες. Άλλος για Βαλκάνια;

ΟΣΕ: Ξανά σε Βελιγράδι και Σόφια από 12 ευρώ!

Τα ελληνικά τρένα βγαίνουν και πάλι εκτός συνόρων από τις 10 Μαΐου, οπότε και θα ξεκινήσει η σιδηροδρομική σύνδεση της Θεσσαλονίκης με το Βελιγράδι (με ενδιάμεσο σταθμό στα Σκόπια) και τη Σόφια. Οι τιμές των εισιτηρίων είναι ιδιαίτερα δελεαστικές.

Συγκεκριμένα, θα υπάρχει ένα καθημερινό δρομολόγιο από Θεσσαλονίκη προς Σόφια και ένα δρομολόγιο προς Σκόπια και Βελιγράδι. Στόχος είναι να συνδυαστούν τα δρομολόγια αυτά και με την σιδηροδρομική σύνδεση Θεσσαλονίκη-Αθήνα.

Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ της Ημερησίας, ενδιαφέρον για ανάλογες συμφωνίες έχουν ήδη εκδηλώσει και άλλες χώρες: Τσεχία, Σλοβακία, Ρωσία και Ρουμανία έχουν ήδη το βλέμμα στραμμένο στην Ελλάδα και δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την αποκατάσταση της σιδηροδρομικής σύνδεσης με τη χώρα μας.

Η διαδρομή προς Σόφια

Το δρομολόγιο θα ξεκινά στις 6.55 το πρωί από τη Θεσσαλονίκη και θα φτάνει στη Σόφια στις 2.00 το μεσημέρι. Το τρένο θα φεύγει από τη Σόφια στις 15.20 το μεσημέρι και θα φτάνει στη Θεσσαλονίκη στις 22.20 το βράδυ. Με την άφιξή τους οι επιβάτες θα μπορούν να συνεχίζουν το ταξίδι τους προς την Αθήνα με το νυχτερινό δρομολόγιο που ξεκινά από τη Θεσσαλονίκη στις 23.00 το βράδυ και φτάνει στην Αθήνα το πρωί. Οι τιμές των εισιτηρίων θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστικές από αυτές των λεωφορείων, ενώ θα ισχύσουν πολλαπλές εκπτώσεις. Το κόστος για απλό εισιτήριο θα διαμορφωθεί στα 17,8€ από τη Θεσσαλονίκη στη Σόφια, ενώ μετ’ επιστροφής θα φτάνει τα 34,6€.

Σε κάθε δρομολόγιο θα προσφέρονται 12 εισιτήρια με’ επιστροφής με μόνο 25€, με την προϋπόθεση ότι θα κλείνονται 15 ημέρες πριν από το δρομολόγιο. Καθημερινά θα δρομολογούνται δύο συνολικά βαγόνια, το ένα από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το άλλο από τους βουλγαρικούς σιδηροδρόμους, ενώ ανοικτό παραμένει ακόμα το ενδεχόμενο να δρομολογηθούν και κλινάμαξες μέχρι την Αθήνα με το κόστος να μην υπερβαίνει τα 100€ για την Α θέση και με πολύ οικονομικότερες τιμές για δίκλινη ή τρίκλινη θέση.

Η διαδρομή προς Σκόπια – Βελιγράδι

Το δρομολόγιο θα ξεκινά περίπου στις 16.00 το απόγευμα από τη Θεσσαλονίκη και θα φτάνει στα Σκόπια στις 19.55 (τοπική ώρα). Από τα Σκόπια θα αναχωρεί σε 15 λεπτά και θα φτάνει στο Βελιγράδι στις 5.30 το πρωί. Από το Βελιγράδι το τρένο θα φεύγει στις 18.45 το απόγευμα και θα φτάνει στα Σκόπια στις 5.00 το πρωί. Από εκεί θα αναχωρεί στις 5.15 και θα φτάνει στη Θεσσαλονίκη στις 11.17 το πρωί (τοπική ώρα).

Τα εισιτήρια μετ' επιστροφής θα προσφέρονται για το 2014 με έκπτωση 20%. Μάλιστα για την περίοδο από 10 Μαΐου έως 10 Ιουνίου η έκπτωση θα φτάνει το 30% για τα εισιτήρια με επιστροφή. Ειδικότερα οι τιμές των εισιτηρίων από τη Θεσσαλονίκη στα Σκόπια διαμορφώνονται στα 12,2€, ενώ μετ’ επιστροφής δεν θα ξεπερνούν τα 19,6€.

Από τη Θεσσαλονίκη στο Βελιγράδι το εισιτήριο θα κοστίζει 32€, ενώ μετ’ επιστροφής το κόστος του εισιτηρίου θα φτάνει τα 51,20€. Αξιοσημείωτο είναι ότι η μετάβαση στο Βελιγράδι με λεωφορείο κοστίζει 45€ για την απλή διαδρομή και 80€ για ταξίδι μετ’ επιστροφής.

Το καλοκαίρι, μάλιστα, θα υπάρχει στην αμαξοστοιχία και ένα βαγόνι για τη μεταφορά αυτοκινήτων, με την τιμή να μην ξεπερνά τα 50€ για τη μεταφορά ενός αυτοκινήτου από τη Θεσσαλονίκη στο Βελιγράδι και πίσω.

Ένα σημείο από τα παρασκήνια της συμφωνίας που πρέπει να αναφερθεί και δείχνει τους στενούς δεσμούς και τα συναισθήματα των ανθρώπων που δουλεύουν στα τρένα, είναι η πρόταση των Σέρβων, το συγκεκριμένο δρομολόγιο να ονομαστεί «ΕΛΛΑΣ», όπως ήταν η ονομασία του πριν από το 2011, οπότε και διακόπηκαν τα διεθνή δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, στο πλαίσιο του προγράμματος εξυγίανσης της εταιρείας.

Πηγή: Ημερησία

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Ένα λάθος που επαναλαμβάνεται περισσότερο από μία φορά είναι μια απόφαση."

Πάουλο Κοέλο

  • 1768 - Εκδίδεται για πρώτη φορά η εγκυκλοπαίδεια Britannica

    1903 - Η Κυβέρνηση Γεωργίου Θεοτόκη, αναλαμβάνει, στις 6 Δεκεμβρίου 1903 την εξουσία από την απερχόμενη Κυβέρνηση Δημητρίου Ράλλη

© 2002-2019 MEDIA2DAY