7 αεροπορικές που θα (ξανα)πάρουν τη θέση των low cost
Τη British και την Olympic Air δεν τις ξεχάσαμε ποτέ. Χωρίς low cost επιλογές για τα ταξίδια μας πλέον, καιρός να θυμηθούμε τη Malev, την Etihad, τη LOT, την Gulf Air, την Aeroflot και τη SAS. Ποια μας πηγαίνει πού, με πόσα και –κυρίως– γιατί τις αγαπάμε.

Ο μεγάλος σκανδιναβικός αερομεταφορέας που μετρά εξήντα τρία ολόκληρα χρόνια πτητικής ιστορίας στους ευρωπαϊκούς και όχι μόνο ουρανούς.
Ο εθνικός αερομεταφορέας της Ουγγαρίας, που έκανε τις καλύτερες προσφορές στις ανταποκρίσεις σε όλη την Ευρώπη, πριν οι low cost του πάρουν το μεγάλο κομμάτι της πίττας μέσα από τα χέρια.
Ο εθνικός αερομεταφορέας των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, που συχνά συγχέεται με την lux Emirates, η οποία είναι ιδιωτική κι έχει τη βάση της στο Ντουμπάι, το οποίο δεν είναι η πρωτεύουσα των Εμιράτων. Πόσους μύθους μπορείς να καταρρίψεις σε τρεις γραμμές;
Ο εθνικός αερομεταφορέας της πάλαι ποτέ Σοβιετικής Ένωσης, και πλέον της Ρωσσίας, και μία από τις παλαιότερες αεροπορικές εταιρείες στον κόσμο, ιδρύθηκε το 1923 και δε σταμάτησε να πετά ούτε μέρα από τότε.
Ο εθνικός αερομεταφορέας της Πολωνίας που φέτος γιορτάζει τα ογδόντα του χρόνια. Το όνομά του σημαίνει απλά «πτήση», στα πολωνικά.
Η θυγατρική της Lufthansa που προέκυψε από τη χρεοκοπία της θρυλικής Swissair, προκειμένου να μη μείνει η Ελβετία χωρίς εθνικό αερομεταφορέα.
Ίσως το λιγότερο διάσημο μέλος του club των high status αεροπορικών της Μέσης Ανατολής –που περιλαμβάνει δυνατά ονόματα όπως η Emirates, η Qatar και η Royal Jordanian– ο εθνικός αερομεταφορέας του Μπαχρέιν πληροί τα υψηλά standards των υπηρεσιών της ελίτ παρέας του. 




