3η Διεθνής Συνάντηση Αρχαίου Δράματος: Η «Εκδίκηση» ολοκληρώθηκε!

Άκρως ενδιαφέρουσες παραστάσεις, πεινασμένο για θέατρο κοινό, διεθνείς παρουσίες, καλλιτεχνικά εργαστήρια και πολλή σκηνική… «Εκδίκηση» γνώρισε το Κιάτο, καθώς στις 28 Αυγούστου ολοκληρώθηκε η Συνάντηση Αρχαίου Δράματος. Δείτε τον απολογισμό.
3η Διεθνής Συνάντηση Αρχαίου Δράματος: Η «Εκδίκηση» ολοκληρώθηκε!
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εκδηλώσεις της 3ης Διεθνούς Συνάντησης Αρχαίου Δράματος με θέμα «Εκδίκηση», που συνδιοργανώθηκαν 24-28 Αυγούστου στο Κιάτο, από τον Δήμο Σικυωνίων και το Θέατρο «Άττις».

Στην κεντρική εκδήλωση της διοργάνωσης, το Σάββατο 27 Αυγούστου, στο χώρο του Αρχαίου Θεάτρου της Σικυώνας, το Θέατρο «Άττις» παρουσίασε τον «Προμηθέα Δεσμώτη» σε νέα σκηνοθετική εκδοχή του Θεόδωρου Τερζόπουλου. Την παράσταση παρακολούθησαν τουλάχιστον 1000 θεατές, κάτοικοι της περιοχής αλλά και από σχεδόν ολόκληρη την Ελλάδα, ενώ πολλοί περισσότεροι ήταν αυτοί που δεν μπόρεσαν να μπουν στο θέατρο, λόγω της υπερπληρότητας. Το ίδιο συνέβη και με τις «Νεφέλες» του Αριστοφάνη από την Σικυώνια Σκηνή, σε σκηνοθεσία Γιώργου Καρβουντζή, παράσταση την οποία αγκάλιασε με μαζική συμμετοχή ολόκληρη η περιοχή.

Στον ίδιο χώρο, την Πέμπτη 25 Αυγούστου, ανέβηκε η παράσταση «Η εκδίκηση του Αχιλλέα», από τον γερμανικό θίασο Ιnternational Dreamshot Company, σε σκηνοθεσία Φρανκ Ράντατζ με τους ηθοποιούς Κλαούντια Μπούρκχαρτ και Γκετς Άργκους.

Την Παρασκευή 26 Αυγούστου, στις σταφιδαποθήκες ΑΣΟ, ο Ιταλός ηθοποιός Πάολο Μουζίο παρουσίασε την «Έρημο» του Κάρλο Μικελστέτερ, σε σκηνοθεσία Θεόδωρου Τερζόπουλου, ο οποίος συμμετείχε και στην παράσταση.

Σε όλη την διάρκεια των εκδηλώσεων λειτουργούσε η εγκατάσταση «Esperia», μια σύνθεση γλυπτών και θεάτρου, όπου αναπτύχθηκε ένας διάλογος ανάμεσα στις δημιουργίες της γλύπτριας Καλλιόπης Λεμού και τις ηθοποιούς Σοφία Χιλλ, Σοφία Μιχοπούλου και Αννέζα Παπαδοπούλου.

Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, πρωτοπαρουσιάστηκαν τα έργα «Ανεκτικότητα» της Ετέλ Αντνάν, «Χλιμίντρισμα» του Μάριου Ποντίκα, «Ρέκβιεμ» του Θανάση Αλευρά και «Μεσονύκτιον» του Βασίλη Παπαβασιλείου. Πραγματοποιήθηκαν επίσης εργαστήρια επίδειξης θεατρικών μεθόδων. Ο Ρώσος Αλεξέι Λεβίνσκι παρουσίασε την Βιομηχανική Μέθοδο του Μέγιερχολντ, ο Πολωνός Γιαροσλάβ Φρετ τις μεθόδους που αναπτύσσει το Θέατρο ZAR και ο Κινέζος Τσεν Γκανγκ, τις μεθόδους της Όπερας του Πεκίνου. Σε όλα τα εργαστήρια και τις δράσεις υπήρχε υπερπληρότητα, με τους συμμετέχοντες να ανέρχονται σε εκατοντάδες.

Νέοι Έλληνες ποιητές εξέφρασαν μέσα από τις δημιουργίες τους, τον σύγχρονο προβληματισμό τους, στο πλαίσιο του πολιτικού φόρουμ νέων με θέμα «Διεκδίκηση». Στο ίδιο πλαίσιο διοργανώθηκαν ανοιχτές συζητήσεις για το θέατρο σε φυλακές, σχολεία δεύτερης ευκαιρίας, μεταναστευτικές ομάδες, ελεύθερους κοινωνικούς χώρους, αλλά και για τα σύγχρονα κινήματα αμφισβήτησης. Το δικό του τόνο έδωσε το μαθητικό συγκρότημα hip hop «Ανεπίσημοι», με συναυλία στην κεντρική πλατεία του Κιάτου.

Η 3η Διεθνής Συνάντηση Αρχαίου Δράματος, αποτελεί μια πιλοτική πρόταση του Θεάτρου «Άττις» για την ανάπτυξη ενός νέου πολιτιστικού μοντέλου συνάντησης και συνομιλίας τοπικών κοινωνιών εκτός των τειχών της Πρωτεύουσας. Σημειώνεται ότι το όλο εγχείρημα της Σικυώνας, (διοργάνωση, μετακλήσεις, φιλοξενία, αμοιβές) συντελέστηκε με χαμηλό κόστος παραγωγής, το οποίο ανήλθε στις 130.000 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v