Ψυχεδέλεια και λαϊκά στο νέο CD του Κραουνάκη
                                        Ο Σταμάτης Κραουνάκης παντρεύει την μουσική ψυχεδέλεια με λαϊκά μονοπάτια σε ένα διπλό CD αφιερωμένο στην Αθήνα, που μοιάζει με προσωπικό ημερολόγιο.
                                    
                                    
                                    
                                                                        
                                    
                                         
                                                
 Το «Πεντοζάλι» α λα Κραουνάκη δίνει το βήμα σε μια γυναικεία ερμηνεία για να περιγράψει το θηλυκό δυναμισμό και την επανάσταση, ένα θέμα με το οποίο έχει ασχοληθεί με γλαφυρότητα σε πολλές στιγμές της πορείας του. Οι μελωδίες γίνονται… εσωτερικών υποθέσεων από το εντέκατο κομμάτι και μετά. «Ο ζητιάνος» στη συνέχεια για τη μελαγχολία μετά τα τυπικά κατά συνθήκη γλέντια και η «Αρκούδα» για την εκκαθάριση μιας κατά συνήθεια σχέσης. Από τα πιο λυρικά κομμάτια, εκείνο με την εκπληκτική ερμηνεία του Κώστα Μπουγιώτη είναι το «Ένα τραγούδι δικό μου» με τη συνοδεία μόνο πιάνου από τον Άρη Βλάχο. Ανταγωνίζεται το επόμενο, το «Ποτέ πια» σε ερμηνεία Κραουνάκη με τη συνοδεία μόνο κιθάρας. Το πρώτο cd κλείνει το ορχηστρικό, σαν από σάουντρακ, «Βγαίνοντας απ’ το σινεμά».
Το «Πεντοζάλι» α λα Κραουνάκη δίνει το βήμα σε μια γυναικεία ερμηνεία για να περιγράψει το θηλυκό δυναμισμό και την επανάσταση, ένα θέμα με το οποίο έχει ασχοληθεί με γλαφυρότητα σε πολλές στιγμές της πορείας του. Οι μελωδίες γίνονται… εσωτερικών υποθέσεων από το εντέκατο κομμάτι και μετά. «Ο ζητιάνος» στη συνέχεια για τη μελαγχολία μετά τα τυπικά κατά συνθήκη γλέντια και η «Αρκούδα» για την εκκαθάριση μιας κατά συνήθεια σχέσης. Από τα πιο λυρικά κομμάτια, εκείνο με την εκπληκτική ερμηνεία του Κώστα Μπουγιώτη είναι το «Ένα τραγούδι δικό μου» με τη συνοδεία μόνο πιάνου από τον Άρη Βλάχο. Ανταγωνίζεται το επόμενο, το «Ποτέ πια» σε ερμηνεία Κραουνάκη με τη συνοδεία μόνο κιθάρας. Το πρώτο cd κλείνει το ορχηστρικό, σαν από σάουντρακ, «Βγαίνοντας απ’ το σινεμά».  Με το τσαμπουκαλεμένο τραγούδι «Κάτι ξυπόλητοι Έλληνες» ο τραγουδοποιός και ερμηνευτής επιχειρεί να κάνει ακτινογραφία της ελληνικής πραγματικότητας και των προοπτικών της. Με κιθάρες, λαούτο, πλήκτρα και ντραμς τραγουδά ο Σταμάτης: «Όλα θα ξαναγεννηθούνε απ’ τη μεγάλη διαφορά απ’ τα παιδιά που θα ‘ρθούνε, χώματα, βράχια, νερά…». Εμμένοντας στην ίδια θεματική «Ο τρελός» που θυμίζει κάτι από Ζαμπέτα, μιλά για την αιτία και το αποτέλεσμα μιας οικονομικής κακοδιαχείρισης και μιας ψευτιάς: «πίναμε αβέρτα όλα αυτά τα περιττά και μια μέρα, εννοείται, πως τελειώσαν τα λεφτά… Άλλοι τη φοράν την τρέλα, φίλε για σειρήτιο κι άλλους η ζωή τους πάει στο Δρομοκαϊτειο».
Με το τσαμπουκαλεμένο τραγούδι «Κάτι ξυπόλητοι Έλληνες» ο τραγουδοποιός και ερμηνευτής επιχειρεί να κάνει ακτινογραφία της ελληνικής πραγματικότητας και των προοπτικών της. Με κιθάρες, λαούτο, πλήκτρα και ντραμς τραγουδά ο Σταμάτης: «Όλα θα ξαναγεννηθούνε απ’ τη μεγάλη διαφορά απ’ τα παιδιά που θα ‘ρθούνε, χώματα, βράχια, νερά…». Εμμένοντας στην ίδια θεματική «Ο τρελός» που θυμίζει κάτι από Ζαμπέτα, μιλά για την αιτία και το αποτέλεσμα μιας οικονομικής κακοδιαχείρισης και μιας ψευτιάς: «πίναμε αβέρτα όλα αυτά τα περιττά και μια μέρα, εννοείται, πως τελειώσαν τα λεφτά… Άλλοι τη φοράν την τρέλα, φίλε για σειρήτιο κι άλλους η ζωή τους πάει στο Δρομοκαϊτειο».