Καλοκαιρινές εκθέσεις στα νησιά
Τα 80χρονα του Τσόκλη στην Άνδρο, ένα φωτογραφικό οδοιπορικό στην Σίφνο, η ωδή στην ελιά στην Κρήτη και τα «αφρόγλυπτα» στην Αίγινα χαρίζουν στα τέσερα νησιά έναν ακόμη λόγο για να τα επισκεφθούμε.

-Άνδρος: Με τον ενθουσιασμό ενός νεοφώτιστου, και την μεστωμένη πείρα των 80 χρόνων, ο Κώστας Τσόκλης «αυτοβιογραφείται» όχι με λέξεις αλλά με τις έννοιες που προκύπτουν μέσα από ένα παλίμψηστο εικόνων. «Φαίνεται πως ήρθε ο καιρός να κάνω αυτό που δεν αποφάσιζα», σημειώνει ο ίδιος, ήτοι «να διηγηθώ εκείνα που αποκόμισα από τη ζωή και την τέχνη καθώς και αυτά που θυσίασα για αυτές, γιατί ήταν πάντα μέσα μου σαν δύο αντίπαλοι που υποχρεώθηκαν να συνυπάρξουν, χωρίς ποτέ να κατορθώσουν να κρύψουν την αντιζηλία τους». Αυτή η αυτοβιογραφία του καλλιτέχνη παρουσιάζεται στο Ίδρυμα Π. & Μ. Κυδωνιέως στην Άνδρο, στο πλαίσιο των θερινών «Πλόων» που φέτος συμπληρώνουν δέκα έξι χρόνια συνεχόμενης παρουσίας. 
-Σίφνος: Ένα οδοιπορικό στην Σίφνο, το ιδιαίτερο κυκλαδίτικο νησί, με τίτλο «Φωτογραφίζοντας τη Σίφνο», εγκαινιάστηκε στο
-Κρήτη: Τα κομμάτια μία ελιάς που από τα μινωϊκά χρόνια πρόσφερε τον πολύτιμο καρπό της στην Κρήτη, συμβολίζουν γλαφυρά μία καταστροφή που ξεκίνησε από την δεκαετία του 1980 και συνεχίζεται στις μέρες μας. Οι υπεραιωνόβιες ελιές της μεγαλονήσου σιγά σιγά ξεριζώνονται κι εξαφανίζονται. Ο σύγχρονος αγρότης δεν τις θεωρεί προσοδοφόρες, καθώς ο καρπός τους είναι λιγοστός, ενώ το λάδι τους έχει περισσότερα οξέα από αυτά που θέλει ο καταναλωτής.
-Αίγινα: Αφρόγλυπτα, μορφές που «αναδύουν» μέσα από ποικίλα υλικά θεούς, δαίμονες και προστάτες της θάλασσας σμίλεψαν 70 καλλιτέχνες. Και τα παρουσιάζουν εκεί που στην κυριολεξία «φιλοτεχνήθηκαν» οι πρώτοι κανόνες του ελληνικού κράτους: Τον 




