Ένα εξαιρετικό θρίλερ με πολιτικό υπόβαθρο, που κρατά αμείωτο το ενδιαφέρον μέχρι τέλους, σκηνοθετεί ο Μπεν Άφλεκ. Συμμάχους στον... αγώνα του έχει τις χαρισματικές ερμηνείες των ηθοποιών του, και το δυνατό σενάριο.
Από το «Τρελό Θηριοτροφείο» μέχρι το «Ghostbusters» και από το «Adam’s Family» μέχρι το «Ιce Age» ξεσκονίζουμε τις στοιβάδες με τα DVD και ανακαλύπτουμε δεκαπέντε κωμωδίες για όλη την οικογένεια που πρέπει οπωσδήποτε να δείτε – αν δεν το έχετε κάνει ήδη.
Εκπληκτικές ερμηνείες, σκηνοθετική μαεστρία, αμφισβήτηση θεσμών. Ο βραβευμένος με τον Χρυσό Φοίνικα Κρίστιαν Μουντζίου, επιστρέφει σε γνώριμα μονοπάτια, με μια ακόμα εξαιρετική ταινία. Έτσι, για να... μπει καλά η νέα - σινεφίλ - χρονιά.
Ο σκηνοθέτης του Atonement μεταφέρει στην μεγάλη οθόνη μια δική του, στιλιζαρισμένη και θεατρινίστικη εκδοχή του τολστοϊκού σύμπαντος. Το αποτέλεσμα είναι μάλλον μέτριο, παρά το φιλόδοξο περιτύλιγμα.
Θρίλερ που αποδομούν τον εαυτό τους, σούπερ ήρωες εν δράσει, εφηβικοί έρωτες με την υπογραφή του Γουές Άντερσον και ένα αρκουδάκι που μιλάει βρώμικα. Και έξι ακόμα ταινίες για τις οποίες θα θυμόμαστε το 2012.
Το καλύτερο, μέχρι στιγμής, blockbuster της χρονιάς, η απολαυστική ταινία του Ανγκ Λι ισορροπεί τέλεια ανάμεσα στο παραμύθι και την πραγματικότητα, εκμεταλλεύεται πλήρως τα πλεονεκτήματα του 3D και... μας θυμίζει για ποιο λόγο πηγαίνουμε σινεμά.
Όχι, δεν θα σας προτείνουμε να δείτε για χιλιοστή φορά τα Home Alone. Έχουμε πέντε ωραιότατες ταινίες που μυρίζουν Χριστούγεννα... όσο πρέπει. Λίγο, δηλαδή.
Η πολυαναμενόμενη εισαγωγή της δεύτερης τριλογίας του Peter Jackson είναι, επιτέλους, εδώ, κι εμείς που μόλις την είδαμε δηλώνουμε ικανοποιημένοι, αλλά όχι ενθουσιασμένοι.
Δύο ενδιαφέροντες χαρακτήρες, δύο εξαιρετικές ερμηνείες και... ένα βασικό συστατικό που λείπει. Να είναι η πλοκή; Να είναι κάποιου είδους κορύφωση; Μια πολύ καλή ταινία, που δεν είναι ακόμα το αριστούργημα που περιμένουμε.
Η νέα ταινία του σκηνοθέτη που μας έδωσε τον εξαιρετικό "Προφήτη" έχει δύο υπέροχους πρωταγωνιστές, την Μαριόν Κοτιγιάρ και τον Ματίας Σούναρτς, δεν ανταποκρίνεται όμως εν τέλει στις μεγάλες προσδοκίες που δημιουργεί και καταλήγει μέτρια έως αδιάφορη.