Κωσταντίνος Κοκκίνης - Drum Roll
* Πώς "έκατσε" και ασχολήθηκες με τον σχεδιασμό ενός επιτραπέζιου παιχνιδιού; Τι σε τράβηξε στον συγκεκριμένο χώρο; 
* Ποιο είναι ένα ενδεικτικό κόστος όταν βγαίνει στην κυκλοφορία ένα επιτραπέζιο παιχνίδι κανονικών προδιαγραφών; Αντίστοιχα, πόσες εργατοώρες θεωρείς ως ελάχιστο για τη διαδικασία της παραγωγής;
* Αρκετά επιτραπέζια έχουν κατά καιρούς αποκτήσει ψηφιακή μορφή. Πώς θα σου φαινόταν μια τέτοια προοπτική; Θεωρείς ότι έτσι "χάνουν" κομμάτι της γοητείας τους;