Άδικο το πρόστιμο λέει η Σκλαβενίτης – «επιστολή» από τα ταμεία στους πελάτες

Η εταιρεία Σκλαβενίτης διευκρινίζει, μετά τον έλεγχο της ΔΙΜΕΑ, ότι το πρόστιμο δεν αφορά αισχροκέρδεια ή λανθασμένες τιμές, μοιράζοντας «επιστολές» από τα ταμεία των σούπερ μάρκετ της.

Άδικο το πρόστιμο λέει η Σκλαβενίτης – «επιστολή» από τα ταμεία στους πελάτες

Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης απευθύνθηκε απευθείας στους πελάτες της, ενημερώνοντάς τους σχετικά με τον πρόσφατο έλεγχο που πραγματοποιήθηκε σε ένα από τα καταστήματά της και με το πρόστιμο που της επιβλήθηκε. Στο κείμενο, που διανέμεται αυτές τις ημέρες από τα ταμεία των καταστημάτων της αλυσίδας, η εταιρεία διευκρινίζει ότι το πρόστιμο δεν σχετίζεται με περιπτώσεις αισχροκέρδειας, υπερκοστολόγησης ή λανθασμένης τιμολόγησης προϊόντων, υπογραμμίζοντας «κατηγορηματικά ότι δεν έχουμε παραβεί τον νόμο και, για τον λόγο αυτό, ασκούμε κάθε ένδικο μέσο για τη δικαίωσή μας».

Η επιστολή αναφέρει επίσης ότι ο έλεγχος πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των τακτικών ελέγχων της ΔΙΜΕΑ (Διυπηρεσιακή Μονάδα Ελέγχου της Αγοράς), η οποία το τελευταίο διάστημα έχει εντείνει τις επιθεωρήσεις σε μεγάλες αλυσίδες λιανικής, στο πλαίσιο της εφαρμογής των διατάξεων περί διαφάνειας στις τιμές και αποτροπής αθέμιτων εμπορικών πρακτικών. Σημειώνει ακόμη ως "αυθαίρετη" την αξιολόγηση της αρμόδιας Αρχής που οδήγησε στην επιβολή "παράλογου και πρωτοφανούς" προστίμου.   

Η εταιρεία, σύμφωνα με την επιστολή, τονίζει ότι διαχρονικά «επενδύει στη σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της και λειτουργεί με απόλυτη συνέπεια προς τους κανόνες της αγοράς και την ελληνική νομοθεσία». Παράλληλα, ενημερώνει πως έχει ήδη προσφύγει στη δικαιοσύνη για να αμφισβητήσει την απόφαση, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι η διαδικασία θα αποδείξει τη συμμόρφωσή της με το νομικό πλαίσιο.

Ακολουθεί η φωτογραφία της επιστολής όπως αυτή διαμοιράζεται στα ταμεία των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης:

 

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v