Όσα έχουμε μάθει από το αμερικάνικο σινεμά

Οι αμερικάνικες ταινίες έχουν καταντήσει τόσο προβλέψιμες που μπορείς να γράψεις ολόκληρο «λεξικό» με τις κοινοτοπίες τους.

Όσα έχουμε μάθει από το αμερικάνικο σινεμά

Οι εμπορικές ταινίες του Χόλιγουντ βασίζονται σε δοκιμασμένες συνταγές, και κάθε φορά που βλέπουμε ένα νέο μπλοκμπάστερ προσπαθούμε να βρούμε τις διαφορές με τα προηγούμενα.

Δύσκολο, μιας και κάποιες συγκεκριμένες λεπτομέρειες είναι πάντα εκεί για να μας θυμίσουν ότι έχουμε να κάνουμε με παραδοσιακό, αμερικάνικο σινεμά.

O αρχι-κακός τρώει συνεχώς, ή πίνει ή κάνει σκληρά ναρκωτικά.

Οι ήρωες θα πάνε σε υπόγεια ή σοφίτες σκοτεινές, ακόμα και αν γνωρίζουν ότι κάτι δεν πάει καλά.

Όταν βγεις από ένα κτίριο και σηκώσεις το χέρι, το ταξί θα έρθει σε κλάσματα δευτερολέπτου.

Το ίδιο και η αστυνομία όταν γίνει μια ληστεία.

Η σύζυγος του αστυνομικού θα τον εγκαταλείψει επειδή λείπει συνεχώς από το σπίτι. Και κατά τη διάρκεια της ταινίας εκείνος θα επιχειρήσει να τα ξαναβρούν.

Ο αστυνομικός πάντα χρησιμοποιεί «περίεργες» μεθόδους για να διαλευκάνει την υπόθεση και ο αρχηγός, αν και τον συμπαθεί συνήθως, αναγκάζεται να τον θέσει σε αναστολή. Μικρό το κακό, μιας και ο αστυνομικός θα συνεχίσει την έρευνα «παράνομα».

Κανείς δεν κλειδώνει την πόρτα του σπιτιού του, απλά την τραβάει.

Σπανίως οι ήρωες θέλουν να πάνε τουαλέτα.

Η πρωταγωνίστρια αρχικά δεν συμπαθεί τον πρωταγωνιστή, όμως στο τέλος θα ερωτευτούν.

Όταν μια παρέα πάει να διανυκτερεύσει σε ένα στοιχειωμένο σπίτι, απαραιτήτως χωρίζονται.

Από τον εφιάλτη ο ήρωας ξυπνάει πάντα ιδρωμένος λες και το δωμάτιο είναι κλίβανος.

Μπορείς να χειρουργήσεις κάποιον μόνο με τη βοήθεια ενός προσπέκτους, άντε και με λίγη τύχη.

Η μίζα γυρνάει, αλλά η μηχανή δεν θα πάρει μπροστά, παρά μόνο όταν ο δολοφόνος σπάσει το τζάμι και σε αρπάξει από το κεφάλι.

Το τεστ εγκυμοσύνης βγαίνει πάντα θετικό.

…Ίσως επειδή στις σκηνές σεξ δεν μπαίνει σχεδόν ποτέ προφυλακτικό.

Όλα τα φώτα του σπιτιού μπορεί να είναι αναμμένα, αλλά εκεί που κρύβεται ο δολοφόνος μια λάμπα έχει καεί.

Ο κακός περιμένει τον ήρωα πάντα σε πολυθρόνα στο σπίτι του.

Κανείς δεν ρωτάει στο μπαρ πόσο έχει το ποτό.

Οι πληγές του πρωταγωνιστή μπορεί να έχουν βάθος δέκα πόντους, γίνονται όμως καλά με λίγες γάζες και απαλή μάλαξη από την πρωταγωνίστρια.

Όσο γρήγορα και να τρέξεις, το ζόμπι που περπατάει με δύο βήματα την ώρα θα σε προλάβει και θα σε δαγκώσει στη γάμπα.

Αν κοιτάξεις σε καθρέφτη, κάποιος ή κάτι πάντα είναι πίσω σου.

Ο καφές φίλτρου στο αστυνομικό τμήμα δεν πίνεται με τίποτα.

Οι πόρτες στα στοιχειωμένα σπίτια τρίζουν.

Ακόμα και αν τρέχεις σε ίσιωμα, θα φας σαβούρα ή θα σκοντάψεις σε κάτι.

Πριν σκοτώσει ο κακός τον ήρωα ή πριν κάνει να τον σκοτώσει, θα του πει την ιστορία της ζωής του.

Θα επιλέξει να τον σκοτώσει με κάτι θεαματικό και χρονοβόρο ώστε ο ήρωας να έχει χρόνο να ξεφύγει.

Οι εξωγήινοι και οι τρομοκράτες θα επιτεθούν πρώτα στην Αμερική.

Στο ψαχούλεμα ξένου σπιτιού, θα βρεις πάντα αυτό που ψάχνεις έχοντας ανοίξει το πολύ δύο συρτάρια.

Όποιος φάει σφαίρες από καραμπίνα θα πεταχτεί στα πέντε μέτρα και θα σπάσει και το τζάμι.

Όσο τουμπανιασμένο και να είναι το σπίτι σε θέματα ασφάλειας, ο κακός θα βρει σίγουρα ένα ανοικτό παράθυρο.

Αν πέσεις στο νερό από 300 και βάλε μέτρα δεν παθαίνεις τίποτα, απλά κολυμπάς και βγαίνεις στην όχθη.

Όποιος μιλάει στο τηλέφωνο δεν λέει ούτε «γεια» ούτε «αντίο».

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v