ΕΥΕΞΙΑΥΓΕΙΑ

Πώς η επιστήμη νίκησε την επανεμφάνιση του καρκίνου

Ερευνητές υποστηρίζουν πως βρήκαν τον τρόπο να εμποδίσουν την επανεμφάνιση του καρκίνου. Μάθετε πώς.

Πώς η επιστήμη νίκησε την επανεμφάνιση του καρκίνου

Συνδυασμός χημειοθεραπείας και ανοσοθεραπείας. Αυτή είναι η «μαγική» συνταγή, σύμφωνα με ομάδα αμερικανών επιστημόνων, οι οποίοι υποστηρίζουν πως βρήκαν τον τρόπο να εμποδίσουν την επανεμφάνιση καρκίνου.

Οι ερευνητές από το Πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια, εν ολίγοις, κατέληξαν στο ότι η ανοσοθεραπεία «σκοτώνει» την ανάπτυξη αδρανών όγκων, οι οποίοι τυχόν «επέζησαν» της χημειοθεραπείας ενός ασθενή.

Η μελέτη τους δημοσιεύθηκε στο τεύχος Σεπτεμβρίου της επιστημονικής επιθεώρησης Journal of Leukocyte Biology και υποστηρίζει μεταξύ άλλων ότι υπάρχουν δύο τύποι καρκινικών κυττάρων που μπορεί να αντιστέκονται στην χημειοθεραπεία, αλλά όχι και στην ανοσοθεραπεία.

Το μυστικό, αναφέρει ένας εκ των επιστημόνων της ομάδας, είναι το timing. Η στιγμή που θα εφαρμοστεί η ανοσοθεραπεία είναι σημαντική για το κατά πόσο θα επιτευχθεί η αποτροπή επανεμφάνισης ή η εξάπλωση του καρκίνου σε πιο επικίνδυνο στάδιο.

Στο πείραμά τους, οι ερευνητές εξόντωσαν σε εργαστηριακό περιβάλλον καρκινικά κύτταρα του μαστού με χημειοθεραπεία, και όσα επιβίωσαν και έπεσαν σε αδράνεια, εξοντώθηκαν στη συνέχεια με παράγωγο του ανοσοποιητικού συστήματος (ανοσοθεραπεία).

Πηγή: MedicalDaily