eBay: Τα ελληνικά… favorites στο online shopping

Τι αναζητούν οι Έλληνες λάτρεις της τεχνολογίας όταν ανοίγουν το ηλεκτρονικό τους πορτοφόλι; Το eBay μελέτησε τις δημοφιλέστερες λέξεις-κλειδιά στις αναζητήσεις μας και εμείς σας αποκαλύπτουμε το πόρισμα.
eBay: Τα ελληνικά… favorites στο online shopping
Οι online αγορές έχουν οπωσδήποτε κερδίσει έδαφος στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες όλου του κόσμου. Το ίδιο συμβαίνει και στην χώρα μας, που αποκτά ολοένα αυξανόμενο ηλεκτρονικό αγοραστικό κοινό, το οποίο λατρεύει την τεχνολογία. Η τεχνολογία φέρνει… τεχνολογία στην περίπτωση αυτή, καθώς οι tech lovers χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να προμηθεύονται νέα τεχνολογικά προϊόντα.

«Κινητή» κυριαρχία
Αυτό το φαινόμενο θέλησε να αναλύσει η μεγαλύτερη εταιρία ηλεκτρονικών αγορών, eBay International Market, μετρώντας τα «θέλω» των Ελλήνων e-καταναλωτών. Με βάση τα keywords που πληκτρολογήθηκαν τις περισσότερες φορές στην σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος κατά το πρώτο εξάμηνο του 2010, οι εγχώριοι «techionistas» ψηφίζουν… κινητό.

Στην κορυφή των αναζητήσεων για αυτό το διάστημα, το eBay βομβαρδίστηκε από τους εγχώριους e-shoppers με την λέξη-κλειδί «iPhone». Το δημοφιλές προϊόν κινητής τηλεφωνίας της Apple φαίνεται να αποκτά ηγετική θέση ανάμεσα στα αντικείμενα του πόθου των ηλεκτρονικών πελατών.

Οι φίρμες της «Nokia» και της «HTC» ακολουθούν κατά πόδας στην μάχη του keyword. Ο συνδυασμός επικοινωνίας και τεχνολογίας που προσφέρουν τα προϊόντα τύπου iPhone της Apple, touch-screen συσκευές της HTC και συσκευές Nokia αποτελούν τον διακαή πόθο στα «καταστήματα από pixels», ενώ αμέσως μετά στις προτιμήσεις του καταναλωτικού κοινού έπεται η αναζήτηση βάσει της λέξης-κλειδί «laptop».

Ενημέρωση, διασκέδαση, επικοινωνία
Αυτό είναι το τρίπτυχο των αναγκών που καλείται να ικανοποιήσει η τεχνολογία. Την ανάγκη για επικοινωνία και διαρκή ενημέρωση της νέας γενιάς των Ελλήνων διαπιστώνει το eBay με τα αποτελέσματα που προέκυψαν, καθώς τα κινητά τελευταίας τεχνολογίας και οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές προσφέρουν το αντίδοτο στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε: 24ωρη διασκέδαση, συνομιλία και ενημέρωση, χωρίς κόστος και με αίσθημα ασφάλειας.

Με άλλα λόγια, ο Έλληνας tech shopper σκιαγραφείται ως διψασμένος για κοινωνική δικτύωση και ανέξοδη διαδικτυακή δράση. Αυτό επιβεβαιώνεται και από την διαρκή αύξηση συμμετοχής των Ελλήνων στα fan-pages του Facebook, σε forum και σε άλλα site κοινωνικής δικτύωσης, καθώς επίσης και από την χρήση video κλήσεων και υπηρεσιών SMS, στοιχεία που πιστοποιούνται και από τις έρευνες του Παρατηρητηρίου για την Κοινωνία της Πληροφορίας

Προφανώς, οι ανάγκες των Ελλήνων γεννούν και τις αντίστοιχες πλατφόρμες για την ικανοποίησή τους. Κάπως έτσι δημιουργήθηκαν οι σελίδες-«κυνηγοί» προσφορών στο διαδικτυακό αλισβερίσι, όπως το facebook page του Deal Hunter , η σελίδα tsibato.gr , το GetItNow, το xblog.gr  και τα Golden Deals. Ο σύγχρονος καταναλωτής έχει την δυνατότητα απεριόριστης έρευνας αγοράς σε διασυνοριακό επίπεδο, κάτι που τον σπρώχνει στο e-shopping με αυξημένες απαιτήσεις υψηλής ποιότητας και χαμηλού κόστους.

Η δική σας –ηλεκτρονική- φωνή
Περίεργοι να διαπιστώσουμε του… eBay το αληθές, ρωτήσαμε λάτρεις της τεχνολογίας και τους φίλους της σελίδας μας στο Facebook  για τις ηλεκτρονικές επιλογές τους. Οι αριθμοί επιβεβαιώνονται από τις απαντήσεις σας, καθώς αρκετοί από εσάς δηλώνετε παραπάνω από πρόθυμοι να αγοράσετε κινητό μέσω internet, ενώ και το iPhone που βρίσκεται στην κορυφή της λίστας έχει «εκπρόσωπο» - ανεπιφύλακτο αγοραστή στο δείγμα μας.

Επιπρόσθετα, μας επισημαίνετε ότι ψηλά στις προτιμήσεις σας βρίσκονται τα laptop και τα tablet PC, καθώς επίσης και περιφερειακές συσκευές ή άλλα μικρού μεγέθους υπολογιστικά «εργαλεία», που μόλις «ξεφουρνίστηκαν» στην αγορά. Τηλεοράσεις και mp3 players ακολουθούν στην «λίστα για ψώνια», ενώ αρκετοί μας τονίσατε ότι θέλετε να έχετε πρώτα εμπειρία αφής με ένα προϊόν τεχνολογίας σε κάποιο συμβατικό κατάστημα, και αφού βεβαιωθείτε για την ποιότητά του, να ψάξετε την πιο συμφέρουσα προσφορά στο online καταστήματα.

Επιμέλεια: Γιώργος Κόκουβας
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v