Γιατί δεν μπορώ να στείλω μήνυμα στο 13033;

Προσπαθείς να στείλεις μήνυμα μετακίνησης στο 13033 αλλά… δεν τσουλάει το πράμα; Δες τι μπορεί να φταίει και πώς να το διορθώσεις.
Γιατί δεν μπορώ να στείλω μήνυμα στο 13033;

Έστειλες μήνυμα μετακίνησης στο 13033 αλλά δεν "έφυγε"; Τι μπορεί να συμβαίνει; 

Απουσία σήματος

Η πιο πιθανή αιτία για αδυναμία αποστολής μηνύματος είναι να μην έχεις σήμα. Τσέκαρε λοιπόν ότι οι μπάρες σήματος πάνω δεξιά στην οθόνη είναι ενεργές, διαφορετικά βγες από το μπουντρούμι που βρίσκεσαι και στείλε τον κωδικό μετακίνησής σου.

Φραγή πενταψήφιων

Το μήνυμα της αποστολής αλλά και της λήψης είναι δωρεάν και η αποστολή του δεν επηρεάζεται από τις Φραγές των μηνυμάτων ΥΠΠ, που ενδεχομένως έχεις ενεργοποιήσει, οπότε τα μηνύματα αποστέλλονται και λαμβάνονται κανονικά.

Υπάρχει όμως περίπτωση να έχεις ενεργοποιήσει τη φραγή SMS σε 5ψήφια, από τις ρυθμίσεις του κινητού σου.

Για να την απενεργοποιήσεις, ανάλογα το κινητό που έχεις μπορείς να κάνεις τα εξής:

* Αν έχεις συσκευή Samsung, επιλέγεις Ρυθμίσεις, Εφαρμογές, πατάς τις 3 τελείες πάνω δεξιά, επιλέγεις Ειδική πρόσβαση και ενεργοποιείς τη Χρήση προηγμένων υπηρεσιών μηνυμάτων κειμένου.

* Σε συσκευή Huawei, επιλέγεις Ρυθμίσεις, Εφαρμογές, Άδειες, πατάς τις 3 τελείες πάνω δεξιά, επιλέγεις Ειδική πρόσβαση και ενεργοποιείς την Πρόσβαση σε SMS ειδικής χρέωσης, πατώντας Μηνύματα και Να επιτρέπεται πάντα.

* Αν διαθέτεις συσκευή Xiaomi, επιλέγεις Ρυθμίσεις, Κωδικοί & Ασφάλεια, Απόρρητο, Ειδική πρόσβαση στην εφαρμογή και Πρόσβαση σε SMS Premium. Αν αυτός ο φάκελος είναι κενός, θα χρειαστεί να κατεβάσεις από το Play Store την εφαρμογή Google Messages και να την ορίσεις ως προεπιλεγμένη.

Μηδενικό υπόλοιπο

Έλεγξε αν έχεις υπόλοιπο τουλάχιστον 0,10€ στην κάρτα σου. Αν και τα μηνύματα προς το 13033 είναι δωρεάν, με κάποιους παρόχους ενδέχεται να μην μπορούν να αποσταλούν αν δεν υπάρχει ένα ελάχιστο υπόλοιπο στην κάρτα.

Αν όλα τα παραπάνω αποτύχουν, δοκίμασε να επανεκκινήσεις τη συσκευή σου. Αν και πάλι δεν μπορείς να στείλεις τότε απευθύνσου σε ένα κατάστημα κινητής τηλεφωνίας ή επικοινώνησε με τον πάροχό σου στα παρακάτω τηλέφωνα.

Wind: 13800

Cosmote: 13888

Vodafone: 13830

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v