VW T- Roc 1.5 TSI EVO 150 ίππων: Εξαιρετικό πασχαλιάτικο δώρο!

Οδηγούμε το νέο VW T-ROC 1.5 TSI με 150 άλογα και μεταφέρουμε εντυπώσεις από το μικρό SUV- Crossover της γερμανικής φίρμας.
VW T- Roc 1.5 TSI EVO 150 ίππων: Εξαιρετικό πασχαλιάτικο δώρο!

Test Drive

Τα μοντέλα SUV - Crossover είναι η νέα τάση στη διεθνή  αυτοκινητοβιομηχανία. Όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων αναζητούν τις καλύτερες επιλογές για να δημιουργήσουν υπερυψωμένα αυτοκίνητα τα οποία είναι κατάλληλα για την καθημερινή χρήση στην πόλη καθώς και τις εκδρομές.

Η νέα οικογένεια των αυτοκινήτων ελεύθερου χρόνου περιλαμβάνει κατασκευές διαφόρων μεγεθών που καλύπτουν όλες τις μεταφορικές ανάγκες. Δυο ακόμη κοινά γνωρίσματα των νέων μοντέλων που αποσπούν  μεγάλο ποσοστό από την πίτα των πωλήσεων είναι η αξιοποίηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας καθώς και η προσθήκη νέων συστημάτων τετρακίνησης.

Ο εκπρόσωπος της VW στη κατηγορία των μικρών SUV – Crossover είναι το νέο T-Roc. Πρόκειται για υπερυψωμένο αυτοκίνητο μήκους 4,2 μ. το οποίο έχει βασισθεί στο δάπεδο και στα μηχανικά μέρη του νέου VW Polo. Αυτή η σχέση μεταξύ των δυο αυτοκινήτων εξασφαλίζει μείωση του κόστους εξέλιξης, παραγωγής και παράλληλα επιτρέπει στη μάρκα να αξιοποιήσει καλύτερα τις δυνατότητες της.



Η δοκιμή έγινε με το νέο VW T- Roc 1.5 TSI EVO 150 ίππων. Ο βενζινοκινητήρας των 150 ίππων είναι εφοδιασμένος με Active Cylinder Management (αυτόματη απενεργοποίηση δύο κυλίνδρων) για να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου. Συνδυάζεται με εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Αυτή η έκδοση λόγω των χαρακτηριστικών της είναι κατάλληλη τόσο για την αστική χρήση όσο και για ταξίδια. Όπως διαπιστώθηκε, η υψηλή ιπποδύναμη από τον βενζινοκινητήρα 1.500 κ.εκ. καθώς και η επίσης υψηλή ροπή (25,4 χλγμ. που παρέχεται από τις 1.500 σ.α.λ.)  εξασφαλίζουν απρόσκοπτη κίνηση του αυτοκίνητου σε όλες τις συνθήκες.

Στη πόλη η μεγάλη ενέργεια του κινητήρα έχει την ικανότητα να προσδώσει υψηλές επιταχύνσεις και να διευκολύνει τον οδηγό στην κίνηση. Στον αυτοκινητόδρομο το μοτέρ ανταποκρίνεται άμεσα στις εντολές του οδηγού. Αντιμετωπίζει με επιτυχία το επιπλέον βάρος των επιβατών και των αποσκευών. Το γερμανικό αυτοκίνητο ταξιδεύει με υψηλές ταχύτητες και είναι κατάλληλο για ταξίδια. Θετικά σχόλια και για την απόδοση του κινητήρα και στις ανηφορικές διαδρομές όπου απαιτείται ισχύς για να επιτευχθούν καλές επιδόσεις και ασφαλή προσπεράσματα. Η απόσταση των 16,1 εκατ. από το έδαφος δίνει την δυνατότητα στο αυτοκίνητο να κινηθεί εύκολα και σε χωματόδρομους περιορισμένης δυσκολίας. Υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση με τον κινητήρα 2.0 190 ίππων  για καλύτερες επιδόσεις στο off road. Τα πρώτα 100χλμ./ώρα έρχονται σε 8,4΄΄ και η τελική ταχυτητα φθάνει τα 205 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση στη δοκιμή ήταν 7,6 λίτρα/100χλμ. Επίσημη τιμή 5,3 λίτρα/100χλμ. ΕκπομπέςCO2 121 γραμ./χλμ. Τέλη κυκλοφορίας 117,6 ευρώ.



Η σχεδιαστική ομάδα του T-Roc εκμεταλλεύτηκε το διευρυμένο μεταξόνιο(2.590 χιλ.), για να δημιουργήσει άνετο εσωτερικό χώρο. Όλα τα καθίσματα βρίσκονται σε υψηλή θέση. Μπροστά, τα καθίσματα βρίσκονται τουλάχιστον 57,2 εκ. πάνω από τον δρόμο και τα πίσω 61,8 εκ. Αν είναι κατειλημμένες όλες οι θέσεις, ο αποθηκευτικός χώρος - όταν η φόρτωση φτάνει στο ύψος της πλάτης των πίσω καθισμάτων – ανέρχεται στα 445 λίτρα μια από τις καλύτερες επιδόσεις στη κατηγορία. Οι πίσω θέσεις μπορούν να αναδιπλωθούν χωριστά, σε αναλογία 60/40. Με την αναδίπλωση, η χωρητικότητα αυξάνεται μέχρι τα 1.290 λίτρα.

Η τιμή του VW T- Roc 1.5 TSI EVO 150 ίππων καθορίστηκε στα 23.950 ευρώ. Οι σημαντικότερες παρατηρήσεις αφορούν τα σκληρά πλαστικά στην εσωτερική διακόσμηση και τον περιορισμένο χώρο που έχουν για τα γόνατα τους οι πίσω επιβάτες.

Πηγή ΑΠΕ-ΜΠΕ

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v