Η εξαγωγική προσπάθεια της Opel συνεχίζεται σε αγορές εκτός Ευρώπης.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Η Opel αναζητά νέες ευκαιρίες για να αυξήσει τον όγκο των πωλήσεων της. Η εξαγωγική της προσπάθεια συνεχίζεται σε αγορές εκτός Ευρώπης, εκμεταλλευόμενη το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής του Groupe PSA. Ήδη από φέτος, μοντέλα της γερμανικής μάρκας θα παράγονται και στο εργοστάσιο της Ναμίμπια. Με αυτό το βήμα, η Opel θα ενισχύσει την παρουσία της στη Ν. Αφρική.
«Η σημαντική αύξηση των επικερδών πωλήσεων σε αγορές εκτός Ευρώπης, είναι ένας από τους θεμελιώδεις πυλώνες του στρατηγικού σχεδίου μας PACE! και σημειώνουμε μεγάλη πρόοδο στο τομέα αυτό» δήλωσε ο CEO της Opel/Vauxhall, Michael Lohscheller. «Η σημερινή απόφαση δείχνει επίσης πόσο ωφελείται η Opel από την ένταξή της στο Groupe PSA. Αξιοποιούμε την παγκόσμια παρουσία της μητρικής εταιρίας μας για να αποκτήσουμε άμεση πρόσβαση στις αναπτυσσόμενες αγορές.»
Αρχικά, η Opel θα κατασκευάζει στη Ναμίμπια το SUV Grandland X. Αργότερα, θα ακολουθήσουν και άλλα προϊόντα. Το Groupe PSA και η Namibia Development Corporation (NDC) υπέγραψαν κοινοπραξία για τη συναρμολόγηση μοντέλων Opel και Peugeot. Ο ετήσιος στόχος παραγωγής είναι πάνω από 5.000 μονάδες μέχρι το 2020.
Μία ολοκληρωμένη εξαγωγική επίθεση αποτελεί τμήμα του στρατηγικού σχεδίου της Opel/Vauxhall PACE! το οποίο θα προετοιμάσει την επιστροφή της εταιρείας στη βιώσιμη κερδοφορία. Η Opel στοχεύει να διπλασιάσει τις πωλήσεις της στις αγορές του εξωτερικού μέχρι το 2020. Στόχος είναι το 10% του όγκου πωλήσεων μοντέλων Opel να παράγεται εκτός Ευρώπης, μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2020. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, η μάρκα θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της σε 15 εξαγωγικές αγορές σε Ασία, Αφρική και Ν. Αμερική όπου ήδη δίνει το «παρών» σήμερα και θα εισέλθει σε περισσότερες από 20 νέες εξαγωγικές αγορές μέχρι το 2022.
Η απόφαση για τη συναρμολόγηση οχημάτων Opel με προορισμό την αγορά της Αφρικής στο μέλλον, δεν είναι το πρώτο βήμα με το οποίο η Opel εκπληρώνει αυτή την υπόσχεση: Τους τελευταίους μήνες η γερμανική εταιρία έχει ήδη ανακοινώσει τα ονόματα των νέων εμπορικών εταίρων της σε Ν. Αφρική, Μαρόκο και Τυνησία. Έτσι θα δημιουργηθούν οι αναπτυξιακές βάσεις σε αυτές τις σημαντικές αγορές του μέλλοντος.