H φλόγα δεν σβήνει ποτέ

Τα εκλεπτυσμένα μοντέλα της Abarth, μεταξύ των οποίων και το εντυπωσιακό 695 Rivale, παρουσιάζονται στο περίπτερο της φίρμας στη Γενεύη.
H φλόγα δεν σβήνει ποτέ

Όσα χρόνια και αν περάσουν οι σταθερές αξίες δεν θα χάσουν την λάμψη τους και την αξία τους. Όσοι έχουν οδηγήσει μοντέλα της Abarth ένοιωσαν την φλόγα που έχουν οι Ιταλοί στη σχέση τους με την αυτοκίνηση. Τα ιταλικά αυτοκίνητα με την εξαιρετική αναβάθμιση σε όλους τους τομείς από τα πρώτα χιλιόμετρα ικανοποιούν τον οδηγό που αναζητά εμπειρίες πίσω από το τιμόνι.

Δεν θα δείτε πολλά μοντέλα της Abarth στους δρόμους γιατί η εταιρεία έχει περιορισμένη παραγωγή και οι τιμές είναι πάνω από τα όρια της κάθε κατηγορίας. Όμως σε κάθε μοντέλο της Abarth η φλόγα δεν σβήνει ποτέ!

Στην 88η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης (8-18 Μάρτιου) οι Ιταλοί κατεβάζουν ότι καλύτερο έχουν στα εργαστήριο τους και δείχνουν σε όλους ότι η ιταλική σχολή της οδήγησης είναι μια και μοναδική. Ο Σκορπιός κάνει έντονη την παρουσία του στην ελβετική έκθεση, την πιο φημισμένη έκθεση αυτοκίνητου στον πλανήτη Γη.

Το περίπτερο της Abarth

Το κοινό που θα επισκέπτεται το περίπτερο στη Γενεύη θα δει από κοντά, διάφορα υλικά που επιλέχθηκαν για να περιγράψουν τον χαρακτήρα του Abarth. Οι δημιουργίες με το σήμα του Σκορπιού θα παρουσιαστούν δίπλα στα μοντέλα της Fiat με τρόπο που θα ενισχύσει τα διακριτικά χαρακτηριστικά και των δύο μαρκών καθώς πρόκειται για δύο συγγενικούς, αλλά ταυτόχρονα διακριτούς κόσμους.

Ακατέργαστοι τοίχοι με φινίρισμα τσιμέντου και μεταλλικά φύλλα στο πάτωμα παραπέμπουν στον κόσμο των αγώνων, ενώ ο δυναμισμός είναι το θέμα ολόκληρου του εκθεσιακού χώρου. Αξίζει να σημειωθεί η τοποθέτηση του 695 Rivale πάνω σε μια κατασκευή με εφέ κινούμενου νερού που δημιουργείται με έξυπνα γραφικά.

Θα διανεμηθούν επίσης ενημερωτικά φυλλάδια και θα τοποθετηθούν ειδικά αντικείμενα γύρω από το περίπτερο, για να γνωρίσει το κοινό τα προϊόντα της FCA Bank, της χρηματοοικονομικής εταιρείας που ειδικεύεται στον τομέα της χρηματοδότησης αυτοκινήτων. Η εταιρεία δραστηριοποιείται στις κύριες ευρωπαϊκές αγορές και στην Ελβετία μέσω της FCA Capital Suisse SA, υποστηρίζοντας τις πωλήσεις οχημάτων του ομίλου Fiat Chrysler Automobiles με καινοτόμα χρηματοοικονομικά προϊόντα και καινοτόμα προγράμματα χρηματοδοτικής μίσθωσης που απευθύνονται σε δίκτυα αντιπροσώπων, λιανικούς πελάτες και εταιρείες.

Abarth 695 Rivale



H γνωστή, με στυλ υψηλού τουρισμού, σιλουέτα της ειδικής  έκδοσης με το όνομα Abarth 695 Rivale, φέρει εξωτερικά τη διχρωμία Riva Sera Blue και Riva Shark Gray, ενώ στο εσωτερικό έχει δέρμα σε μπλε χρώμα. Σχεδιασμένο σε συνεργασία με την θρυλική κατασκευάστρια εταιρία σκαφών Riva, το αυτοκίνητο είναι ο τέλειος συνδυασμός κομψότητας και επιδόσεων.

Το αυτοκίνητο που θα παρουσιαστεί θα είναι ουσιαστικά μια πρόσκληση για το κοινό, να μάθει περισσότερα για τις αξίες της μάρκας, που βασίζεται στις κορυφαίες επιδόσεις, τη δεξιοτεχνία και τη συνεχή τεχνική αναβάθμιση. Αυτές οι βασικές αξίες καθοδηγούν τους σχεδιαστές, τους μηχανικούς και τους τεχνικούς της Abarth, να δημιουργούν τα μικρά συμπαγή supercars με σήμα τον Σκορπιό, έτοιμα για υψηλές επιδόσεις είτε στο δρόμο είτε στην πίστα.

Το Abarth 695 Rivale είναι η ειδική έκδοση, που σχεδιάστηκε σε συνεργασία με την Riva, την παγκοσμίου φήμης ιταλική κατασκευάστρια εταιρία γιοτ. Είναι η πιο εκλεπτυσμένη από όλες τις δημιουργίες της Abarth και ο τέλειος συνδυασμός κομψότητας και απόδοσης. Τα κορυφαία υλικά και οι επιδόσεις supercar, είναι ο συνδυασμός που κάνει το Rivale 695 μοναδικό.

Διατίθεται ως hatchback ή κάμπριο - όπως το μοντέλο που παρουσιάζεται στη Γενεύη - και ξεχωρίζει για την αποκλειστική του εμφάνιση με τα γυαλιστερά Riva SeraBlue και Shark Gray χρώματα και την υπέροχη λεπτομέρεια δύο λωρίδων σε aquamarine χρώμα, που “τρέχει” στη μέση του αμαξώματος, όπως η αντίστοιχη "γραμμή ομορφιάς" που εμφανίζεται στα γιοτ.

Το φινίρισμα σατινέ χρωμίου στις χειρολαβές των τριών θυρών και τα σήματα "695 Rivale" στα πλαϊνά και πίσω, καθιστούν το μοντέλο αυτό ακόμα πιο ξεχωριστό, δείχνοντας τη στιλιστική συγγένεια με τις πλευρικές όψεις των νέων γιοτ της Riva.

Όλα αυτά τα στοιχεία υψηλής αισθητικής, συμβαδίζουν με τις κορυφαίες επιδόσεις και την τεχνική υπεροχή που κουβαλάει κάθε αυτοκίνητο Abarth. Κάτω από το καπό του 698 Rivale κρύβεται ένας κινητήρας 1.4 που προσφέρει μέγιστη ισχύ 180 ίππων και ροπή 25,4 χλγμ. Ο λόγος βάρους/ισχύος του 695 Rivale, είναι όσο ενός πραγματικού supercar (5.8 κιλά/ίππο με βάρος 1.045 κιλά) και οι επιδόσεις είναι εκπληκτικές: τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα και μόλις 6.7 δευτερόλεπτα (6.9 δευτερόλεπτα με σειριακό κιβώτιο) για επιτάχυνση από 0 έως 100 χλμ./ώρα.

Ο βασικός στόχος του 695 Rivale είναι να υπερβεί τις παραδοσιακές αξίες της Abarth, περικλείοντας τη μοναδική γοητεία της Riva. Να ικανοποιήσει την ανάγκη για μια συναρπαστική εμπειρία που συνδυάζει επιδόσεις, κομψότητα και πολυτέλεια. Το στυλ του είναι εμπνευσμένο από το ολοκαίνουργιο Riva "56 Rivale", ένα από τα πιο κομψά, ταχύτατα σκάφη που έχει κατασκευάσει ποτέ το ναυπηγείο στο Sarnico.

Στο εσωτερικό, κυριαρχεί το ταμπλό από μαόνι, κάτι που σαφώς παραπέμπει στη ναυτική αισθητική. Το ξύλο - το πιο φυσικό από τα υλικά - συνδυάζεται με την τεχνολογία αιχμής και το αποτέλεσμα είναι άριστο, όπως και στα γιοτ της Riva.

Επιπλέον στο εσωτερικό ξεχωρίζει το μπλε και μαύρο δερμάτινο τιμόνι με ένα κομμάτι μαόνι στην κορυφή του, η μπλέ δερμάτινη επένδυση του πίνακα οργάνων, ο ξύλινος λεβιές ταχυτήτων και η μεταλλική πινακίδα με τον μοναδικό αριθμό του μοντέλου, η οποία είναι τοποθετημένη με τις ίδιες βίδες που χρησιμοποιεί η Riva στο σκάφος Rivale 56.

Επίσης, ο σπορ χαρακτήρας του Abarth χαρακτηρίζεται από την εξάτμιση Akrapović με απολήξεις από ανθρακόνημα, τα φρένα της Brembo με τις μαύρες τετραπίστονες δαγκάνες, τις ζάντες αλουμινίου Supersport 17 ιντσών με ειδικό γυαλιστερό γκρι φινίρισμα και το σύστημα ανάρτησης Abarth by Koni με τεχνολογία FSD (Frequency-Selective Damping).

Αυτά τα μοναδικά χαρακτηριστικά καθιστούν αμέσως το Abarth 695 Rivale κλασικό και φυσικά απολύτως άξιο να βρίσκεται στο Abarth Register, το οποίο περιλαμβάνει μόνο τα πιο ξεχωριστά αυτοκίνητα, με συλλεκτικά τεχνικά ή ιστορικά χαρακτηριστικά.

Αγώνες σε πίστες, αγώνες ράλι και νέοι οδηγοί σηματοδοτούν για την Abarth, την αγωνιστική σαιζόν 2018. Τα αγωνιστικά σχέδια της Abarth για το 2018 επικεντρώνονται σε δύο περιοχές: στα ράλι, με ένα φιλόδοξο διεθνές πρόγραμμα που περιλαμβάνει το FIA R-GT Cup, το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και τους εθνικούς αγώνες σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, αλλά και σε αγώνες σιρκουί με το Abarth Selenia Trophy και τα ιταλικά και γερμανικά πρωταθλήματα F4.

Μετά το εντυπωσιακό ντεμπούτο της το 2017, η οποία κέρδισε με το Abarth 124 Rally, το ιταλικό και το ισπανικό πρωτάθλημα στην κατηγορία του, η Abarth αποφάσισε να στοχεύσει ψηλότερα, να απονείμει βραβεία και να προσφέρει κίνητρα στους οδηγούς που αγωνίζονται στα κορυφαία διεθνή πρωταθλήματα μέσω του Abarth 124Selenia International Challenge.

Τα μεγαλύτερα βραβεία είναι για τους οδηγούς που συμμετέχουν στο FIA R-GT CUP, με τον τελικό νικητή να λαμβάνει ένα Abarth 124 Rally. Eπίσης θα υπάρχουν πολλά βραβεία σε μεμονωμένους αγώνες, καθώς και κίνητρα συμμετοχής. Τα βραβεία για όσους αγωνίζονται στα αντίστοιχα εθνικά τους πρωταθλήματα στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στην κατηγορία R-GT, θα είναι επίσης πολύ ελκυστικά.

Το 2017, το Abarth 124 Rally κέρδισε την κατηγορία R-GT στο ιταλικό πρωτάθλημα, με τον Fabrizio Andolfi Jr και στην Ισπανία με τον Alvaro Muñiz Mora, επιδεικνύοντας εξαιρετική αξιοπιστία και ανταγωνιστικότητα στην πρώτη του σεζόν. Ο Andolfi ολοκλήρωσε και τους 10 αγώνες που έλαβε μέρος (επτά ισχύει για το 124Trophy Rally Selenia, μαζί με το Rally di Romagna, το Ράλι San Marino σε μη ασφαλτοστρωμένους δρόμους και το Rallye du Valais), κερδίζοντας την κατηγορία του οκτώ φορές και επιτυγχάνοντας πολύ εντυπωσιακά αποτελέσματα. Μια ακόμα επίδειξη της δυναμικής του σπάιντερ της Abarth, ήρθε πολύ πρόσφατα στο MontecarloRallye, όπου οι Andrea Nucita και Marco Vozzo κατέγραψαν με απίστευτο τρόπο την τέταρτη καλύτερη επίδοση - μεταξύ των επίσημων WRCs - στην πιο δύσκολη ειδική δοκιμαστική φάση του αγώνα, με συνθήκες χιονιού και πάγου. Κάνοντας εξαιρετική χρήση των ηλεκτρονικών του κινητήρα και του ελέγχου πρόσφυσης, ο Ιταλός οδηγός έδειξε ότι οι δύσκολες συνθήκες αναδεικνύουν τις δυνατότητες του πισωκίνητου αυτοκινήτου, προβάλλοντας την αγωνιστική του ταυτότητα ακόμα πιο πολύ.

Στα αγωνιστικά σιρκουί, το Abarth Selenia Trophy διοργανώνεται για δέκατη φορά φέτος. Ένα πραγματικό ρεκόρ, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο που χρησιμοποιήθηκε από την αρχή ήταν το Abarth 500 Assetto Corse. Προστέθηκε το 2012 το Abarth 695 Assetto Corse, ενώ αναβαθμίστηκε το 2014 για να αυξήσει την ισχύ του σε 215 HP, παρέχοντας απόλυτες επιδόσεις και πραγματικές συγκινήσεις για τους θεατές.

Οι οδηγοί μπορούν να αγωνιστούν στο Trophy Abarth Selenia 2018 είτε στο Abarth 695 Assetto Corse Evoluzione είτε στο Abarth 500 Assetto Corse, σε ξεχωριστές κατηγορίες. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στους νέους οδηγούς ηλικίας 16 έως 18 ετών, οι οποίοι μπορούν να λάβουν μέρος στο πρωτάθλημα αυτό, χάρη σε συμφωνία με την Acisport, η οποία βοηθά τους αγωνιζόμενους αθλητές και αθλήτριες να κερδίσουν τις αγωνιστικές άδειές τους με ειδικές δοκιμαστικές συνεδρίες. Θα υπάρχει ειδική κατηγορία για τις γυναίκες οδηγούς.

Η σεζόν του Abarth Selenia Trophy αποτελείται από επτά αγώνες, δύο από αυτούς στο εξωτερικό. Αυτό το πρωτάθλημα αποκτά όλο και περισσότερη διεθνή αναγνώριση, προσελκύοντας μεγάλο αριθμό ξένων οδηγών. Για παράδειγμα, ο νικητής της σεζόν του 2017 ήταν ο Ιταλός οδηγός Cosimo Barberini, μπροστά από τονJuuso Pajuranta από τη Φινλανδία, τον Joakim Darbom από τη Σουηδία και τον Kuzey Eroldu από την Τουρκία.

Με δεδομένη την εξαιρετική επιτυχία που σημειώθηκε στην Ιταλία και τη Γερμανία κατά τις προηγούμενες σεζόν, η Abarth αποφάσισε να υποστηρίξει την τέταρτη έκδοση του πρωταθλήματος F4 στη Γερμανία και να επιβεβαιώσει τη συμμετοχή της στο ιταλικό πρωτάθλημα ως χορηγός και επίσημος προμηθευτής κινητήρων.

Ο κινητήρας 1.4 Turbo T-Jet με ισχύ 160 ίππων, που προέρχεται από τον αδειδοτημένο για δρόμο 595 και που χρησιμοποιείται στα αυτοκίνητα Abarth που αγωνίζονται στα Trophies Abarth, θα εξοπλίσει όλα τα αυτοκίνητα του Ιταλού κατασκευαστή Tatuus και πάλι φέτος. Την περασμένη σεζόν, περισσότεροι από 40 νέοι οδηγοί αγωνίστηκαν στο γερμανικό πρωτάθλημα και πάνω από 30 στο ιταλικό.

Ένα πρωτάθλημα θα διεξαχθεί στα κράτη της Βόρειας Ευρώπης και ένα άλλο στη Μέση Ανατολή με το ίδιο μοντέλο αυτοκινήτου.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v