Ένα και μοναδικό!

Σημείο αναφοράς στην κατηγορία των premium compact SUV, η νέα Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio ήρθε στην Ελλάδα.
Ένα και μοναδικό!
Η Alfa Romeo έχει την ικανότητα να δημιουργεί ξεχωριστά αυτοκίνητα. Τώρα όμως προχώρησε ένα βήμα πιο πέρα και μας προτείνει να βάλουμε στα όνειρα μας την Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio.

Εφοδιάζεται με τον αλουμινένιο κινητήρα βενζίνης 2.9 V6 BiTurbo, με τεχνογνωσία της Ferrari. Αποδίδει μέγιστη ιπποδύναμη 510 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 60,6 χλγμ. από τις 2.500 σ.α.λ. έως τις 5.000 σ.α.λ. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων, ρυθμισμένο για ταχύτατες εναλλαγές σχέσεων (ενδεικτικά στη λειτουργία Race οι αλλαγές πραγματοποιούνται σε μόλις 150 χιλιοστά του δευτερολέπτου). Επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8΄΄, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 283 χλμ. /ώρα.

Για πρώτη φορά ο βενζινοκινητήρας 2.9 V6 Bi-Turbo συνδυάζεται με το καινοτόμο σύστημα τετρακίνησης Q4 all-wheel drive. Η Stelvio Quadrifoglio θεωρείται το SUV με τις καλύτερες επιδόσεις στην κατηγορία χάρη σε δυο πρωτεία: με απόβαρο μόλις 1.830 κιλά, το μοντέλο εμφανίζει την καλύτερη αναλογία βάρους/ισχύος στην κατηγορία (3,6 κιλά/ίππο) και τη μεγαλύτερη πυκνότητα ισχύος (176 ίπποι/λίτρο).

Εξοπλίζεται με το AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) και είναι η μόνη έκδοση που διαθέτει το διαφορικό AlfaTM Active Torque Vectoring στον βασικό εξοπλισμό.

Το CDC είναι ο "εγκέφαλος" της και συντονίζει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του αυτοκινήτου (όπως το AlfaTM DNA Pro selector, το σύστημα τετρακίνησης Q4 all-wheel drive, το σύστημα AlfaTM Active Torque Vectoring system, το σύστημα ανάρτησης AlfaTM Active Suspension και το ESC) επιτυγχάνοντας έτσι καλύτερες επιδόσεις και μέγιστη οδηγική απόλαυση.

Η τεχνολογία Torque Vectoring βελτιστοποιεί την οδική συμπεριφορά και τονίζει τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου. Η συγκεκριμένη τεχνολογία βελτιώνει την πρόσφυση κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, μειώνοντας την υποστροφή ή την υπερστροφή. Η εμπρός ανάρτηση του συστήματος AlfaLinkTM αποτελείται από διπλά ψαλίδια και άξονα "ημι-εικονικής διεύθυνσης" (semi-virtual steering axis), ο οποίος βελτιστοποιεί την απόσβεση της ανάρτησης, καθώς και την ακρίβεια του συστήματος διεύθυνσης. Στην πίσω ανάρτηση, χρησιμοποιείται ένα σύστημα τεσσάρων και μισού συνδέσμων, μία ακόμα πατέντα της μάρκας.

Το Ολοκληρωμένο Σύστημα Πέδησης (Integrated Brake System - IBS) της Alfa Romeο που έκανε το ντεμπούτο του στην Giulia, δίνει το παρών και στη Stelvio Quadrifoglio. Το καινοτόμο ηλεκτρομηχανικό σύστημα επιτρέπει τη συνεργασία ανάμεσα στο σύστημα ευστάθειας και το παραδοσιακό σέρβο εξασφαλίζοντας άμεση απόκριση των φρένων και επομένως, πολύ μικρές αποστάσεις ακινητοποίησης κατά το φρενάρισμα.

Κατόπιν παραγγελίας, είναι διαθέσιμα και τα κεραμικά δισκόφρενα που συμβάλλουν ταυτόχρονα στον περιορισμό του βάρους (17 κιλά λιγότερα από τα στάνταρ) και στο καλύτερο φρενάρισμα σε όλες τις συνθήκες και ανεξαιρέτως θερμοκρασίας. Τέλος, στο ταμπλό δεσπόζει το νέο σύστημα infotainment 8.8" Connect με Bluetooth, ενώ προαιρετικά διατίθεται και σύστημα πλοήγησης 3D.

Ο βασικός εξοπλισμός της Stelvio Quadrifoglio είναι υπερπλήρης και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων εισαγωγές αέρα στο καπό, αναδιπλούμενους εξωτερικούς καθρέφτες, 20άρες ζάντες αλουμινίου, μαύρες δαγκάνες φρένων, καθώς και πίσω διαχύτη με τετραπλή απόληξη της εξάτμισης με ειδικό ήχο. Εσωτερικά ξεχωρίζουν τα δερμάτινα/αλκαντάρα καθίσματα οδηγού και συνοδηγού 6-ρυθμίσεων με αφρώδες υλικό στο κέντρο, το σπορ δερμάτινο τιμόνι, το ταμπλό από ανθρακονήματα και η έγχρωμη οθόνη 7'' TFT υψηλής ευκρίνειας. Επιπλέον, στάνταρ διατίθενται η κάμερα οπισθοπορείας με δυναμικές γραμμές πλέγματος και οι εμπρός/πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος.

Οι παραγγελίες για τη Stelvio Quadrifoglio μόλις άνοιξαν και η κορυφαία έκδοση του ταχύτερου SUV θα προσφέρεται, όπως όλη η γκάμα της Stelvio, με 5 χρόνια εγγύηση, οδική βοήθεια και χρηματοδότηση. Η τιμή της καθορίστηκε στις 130.000 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v