Η BMW αγαπά το περιβάλλον

Η προστασία του κλίματος παραμένει στον πυρήνα της στρατηγικής βιωσιμότητας του BMW Group, το οποίο αναγνωρίστηκε από τον οργανισμό CDP.
Η BMW αγαπά το περιβάλλον
Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός CDP για μία ακόμα φορά αναγνώρισε το BMW Group για τα επιτεύγματά του στον τομέα προστασίας του κλίματος. Με κορυφαία κατάταξη ‘A’ στη διαφάνεια και την εφαρμογή μέτρων, η εταιρία επιβεβαίωσε τις κορυφαίες ικανότητές της στον τομέα της βιώσιμης διαχείρισης ως κατασκευαστής αυτοκινήτων. Είναι η όγδοη συνεχόμενη χρονιά που το BMW Group κερδίζει την κορυφαία κατάταξη ‘A’.

Το Climate Score της CDP είναι ευρέως αναγνωρισμένο και απεικονίζει το υψηλότερο επίπεδο διαφάνειας στην εφαρμογή μέτρων προστασίας του κλίματος. Μεταξύ αυτών είναι φιλόδοξοι στόχοι και μειώσεις ρύπων καθώς και επαλήθευση δεδομένων αναφορών. Η κατάταξη αναγνωρίζει την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα των μέτρων που εφαρμόζονται για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

Η Ursula Mathar, επικεφαλής Βιωσιμότητας και Περιβαλλοντικής Προστασίας του BMW Group δήλωσε: «Το BMW Group είναι ικανοποιημένο από τα εξαιρετικά αποτελέσματα στην κατάταξη CDP. Η προστασία του κλίματος παραμένει στον πυρήνα της στρατηγικής βιωσιμότητας. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό για έναν κατασκευαστή premium αυτοκινήτων να αγωνίζεται για συνεχή βελτίωση στις εκπομπές ρύπων, από τα προϊόντα μέχρι τα συστήματα παραγωγής του».

Η φιλοσοφία βιωσιμότητας διέπει όλη την αλυσίδα αξιών του γερμανικού γκρουπ. Το 2001, το BMW Group δεσμεύτηκε στο Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα των Ηνωμένων Εθνών, στο Οικουμενικό Σύμφωνο του ΟΗΕ και στη Διακήρυξη για Καθαρότερη Παραγωγή. Ήταν επίσης ο πρώτος από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων που διόρισε υπεύθυνο περιβάλλοντος το 1973. Σήμερα, το Συμβούλιο Βιωσιμότητας, που περιλαμβάνει όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, προσδιορίζει τη στρατηγική ευθυγράμμιση μέσω δεσμευτικών στόχων. Η συνεχής εξέλιξη αυτής της στρατηγικής βιωσιμότητας είναι σημαντικό στοιχείο του γερμανικού γκρουπ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v