Το VW Golf, στα καλύτερα του!

Το ανανεωμένο VW Golf λανσάρεται με περισσότερη πραγματική αξία και καλούδια τα οποία ικανοποιούν και τον πιο απαιτητικό οδηγό.
Το VW Golf, στα καλύτερα του!

Το σύμβολο της αυτοκινητοβιομηχανίας στη μικρομεσαία κατηγορία έχει αυθεντικό γερμανικό διαβατήριο. Ονομάζεται VW Golf και δεν το ξεπερνά κανένα άλλο μοντέλο στον τομέα των πωλήσεων. Το ανανεωμένο VW Golf, έχει ακόμη περισσότερη πραγματική αξία και καλούδια τα οποία ικανοποιούν και τον πιο απαιτητικό οδηγό.

Στη λίστα με τα νέα που αφορούν το γερμανικό αυτοκίνητο προστέθηκε και η νέα γκάμα των κινητήρων 1.5 TSI EVO 130 ίππων και 150 ίππων ACT. Το Golf είναι το πρώτο μοντέλο της μάρκας που εφοδιάζεται με τη νέα γενιά κινητήρων βενζίνης 1.5 TSI EVO. Η Volkswagen συνεχίζει την παράδοση που έχει η μάρκα να ηγείται στην τεχνολογία των κινητήρων. Τα ιδιαίτερα εξελιγμένα μηχανικά σύνολα της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO αποτελούν νέο σημείο αναφοράς σε επίπεδο καινοτομίας, τεχνολογίας αιχμής, εξαιρετικής απόδοσης και οικονομικής λειτουργίας.

Ο 1.5 TSI EVO BlueMotion 130 ACT - τo νέο τεχνολογικό θαύμα της Volkswagen – έχει χαρακτηριστικά που αποτελούν παγκόσμια καινοτομία σε μαζική παραγωγή κινητήρων βενζίνης. Με τη χρήση τούρμπο μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) και κύκλο καύσης βασισμένο στον Κύκλο Miller με μία πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1, η απόκριση του κινητήρα βελτιώνεται θεαματικά στις πολύ χαμηλές στροφές, εξαλείφοντας ουσιαστικά το φαινόμενο της υστέρησης απόκρισης (turbo lag) γεγονός που πιστοποιείται και από την μέγιστη απόδοση της ροπής των 200 Nm μόλις από τις 1.400 σ.α.λ. Ο 1.5 TSI EVO 150PS ACT επίσης προσφέρει τη μέγιστη ροπή του σε πολύ χαμηλό φάσμα στροφών, 250Nm από τις 1.500 σ.α.λ. Η εντυπωσιακή απόδοση συνδυάζεται με χαμηλή κατανάλωση και εκπομπές CO2.

1.5 TSI EVO BlueMotion 130 ACT: Μέση κατανάλωση 4.8 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 110 γραμ./χλμ. Επιτάχυνση 0 -100 σε 9,1 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 210 χλμ./ώρα.
1.5 TSI EVO 150 ACT: Μέση κατανάλωση 5 λίτρα/100χλμ. και εκπομπές CO2 114 γραμ./χλμ. Επιτάχυνση 0 -100 σε 8,3 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 216 χλμ./ώρα.


Στο 4ης γενιάς σύστημα άμεσου ψεκασμού Common Rail η ποσότητα και η διάρκεια ψεκασμού ελέγχονται ηλεκτρονικά. Η πίεση ψεκασμού έχει αυξηθεί στα 350 bar – γεγονός που συντελεί στη μείωση των εκπομπών σωματιδίων, στη χαμηλότερη κατανάλωση και την «ήσυχη» λειτουργία του κινητήρα.


Το νέο Golf 1.5 TSI EVO BlueMotion 130 με κιβώτιο DSG7, διαθέτει λειτουργία coasting και παράλληλα (για ταχύτητες μέχρι 130 χλμ./ωρα) λειτουργία απενεργοποίησης κινητήρα (engine-off) με αποτέλεσμα μειωμένη κατανάλωση κατά 0,4lt/100km (σε σχέση με τον 1.4 TSI 125). Και αυτό το χαρακτηριστικό αποτελεί παγκόσμια πρεμιέρα. Κατά τη διάρκεια της απενεργοποίησης του κινητήρα όλες οι ηλεκτρικές λειτουργίες του νέου Golf διατηρούνται σε πλήρη λειτουργία χάρη στην ενισχυμένη μπαταρία ιόντων λιθίου, η οποία τροφοδοτεί τους ηλεκτρικούς καταναλωτές. Σε περίπτωση επιτάχυνσης ή αλλαγής σχέσης κιβωτίου, η λειτουργία coasting και απενεργοποίησης του κινητήρα σταματά χωρίς να γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε αλλαγή στην οδηγική συμπεριφορά του νέου Golf.


Οι νέοι 1.5 TSI EVO διαθέτουν βελτιστοποιημένο σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων ACT. Σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα και από 1.400 έως 4.000 σ.α.λ. σε χαμηλό φορτίο, το σύστημα απενεργοποιεί την τροφοδοσία των δύο μεσαίων κυλίνδρων προκειμένου να επιτυγχάνεται οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου. Η διαδικασία μετάβασης από τετρακύλινδρη σε δικύλινδρη λειτουργία και αντίστροφα, διαρκεί μόλις 13-36 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Η καινοτόμος θερμική διαχείριση του κινητήρα αποτελεί ένα ακόμη χαρακτηριστικό της νέας γενιάς κινητήρων 1.5 TSI EVO. Αντί για τον μηχανικό θερμοστάτη που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κινητήρες, η πρωτοποριακή μονάδα ψύξης του 1.5 TSI EVO λειτουργεί ηλεκτρονικά με περιστροφικές βαλβίδες. Σε συνδυασμό με τη νέα χαρτογράφηση, η θερμοκρασία του ψυκτικού ρυθμίζεται ιδανικά ώστε να επιτυγχάνεται αποδοτική διαχείριση της θερμότητας του κινητήρα και μείωση των τριβών τις οποίες υφίσταται.


Στον 1.5 TSI EVO 150PS η επικάλυψη APS στα χιτώνια των κυλίνδρων (επικάλυψη μέσω υψηλής ενέργειας ψεκασμού πλάσματος) συντελεί στη μείωση των τριβών στα ελατήρια εμβόλου, σε βελτιωμένη συμπεριφορά έναντι κρουστικής καύσης και προστασία από διάβρωση σε περίπτωση κακής ποιότητας καυσίμου. Οι νέοι κινητήρες 1.5 TSI EVO συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6-σχέσεων και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 7-σχέσεων.


Με την προσθήκη των κινητήρων τεχνολογίας EVO, το νέο Golf εφοδιάζεται με την πλέον σύγχρονη και ολοκληρωμένη γκάμα κινητήρων βενζίνης TSI: 1.0 TSI 85, ροπή 17,5 χλγμ. 2.000 -3.000 σ.α.λ. 1.0 TSI 110, ροπή 20,2 χλγμ. 2.000 -3.500 σ.α.λ. 1.5 TSI EVO BlueMotion 130 ACT, ροπή 20,2 χλγμ. 1.400-4.000 σ.α.λ.1.5 TSI EVO 150 ACT, ροπή 25,6 χλγμ. 1.500-3.500 σ.α.λ.
Οι νέοι 1.5 TSI EVO είναι άμεσα διαθέσιμοι στην ελληνική αγορά με τιμή από 20.900 ευρώ. H τεχνολογία TSI της Volkswagen διατίθεται στο Golf με τιμή από 16.450 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v