Νέο Honda Civic: Από 20.650 ευρώ

Το νέο Honda Civic λανσάρεται και στην Ελλάδα με προηγμένα συστήματα, ισχυρές γραμμές και σπορ χαρακτήρα.
Νέο Honda Civic: Από 20.650 ευρώ
Με πολλές προσδοκίες ξεκίνησε την εμπορική καριέρα του και στην Ελλάδα το νέο Honda Civic. Η δέκατη γενιά είναι ένα δυναμικό, πεντάθυρο, σπορ hatchback. Αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προόδου για τη Honda στην κατηγορία C, επωφελούμενη από το μεγαλύτερο πρόγραμμα εξέλιξης ενός μοντέλου στην ιστορία της εταιρίας.

Το Civic είναι βασικό μοντέλο της Honda στην Ευρώπη και βρίσκεται στην καρδιά τόσο των πωλήσεων όσο και της παράδοσης της μάρκας στην περιοχή σε επίπεδο παραγωγής. Για πολλούς Ευρωπαίους πελάτες το Civic είναι συνώνυμο με τη μάρκα Honda και στόχος για την ομάδα εξέλιξης ήταν μία δυναμική ανανέωση του μοντέλου, που το τοποθετεί σε μία δική του κατηγορία. Η ομάδα εξέλιξης πραγματοποίησε εκτενείς δοκιμές υπό πραγματικές συνθήκες, αξιολογώντας ακόμα και ευρωπαϊκά πολυτελή οχήματα, προκειμένου να ορίσει τους στόχους της για οδηγική άνεση, οδική συμπεριφορά, κατευθυντικότητα, χαρακτηριστικά NVH, ποιότητα εσωτερικού και καθολικά πολιτισμένη λειτουργία.

Η δυναμική σιλουέτα του πεντάθυρου hatchback ενισχύει τη σπορ προσωπικότητα του με φανερή αυτοπεποίθηση. Φαρδύτερο, μακρύτερο και χαμηλότερο από όλους τους προκατόχους του, το νέο Civic έχει κοντούς προβόλους και ισχυρές γραμμές που προδίδουν τα υψηλά επίπεδα αεροδυναμικής απόδοσης. Μία ζωηρή και επιθετική φυσιογνωμία, προτεταμένοι θόλοι των τροχών και ανάγλυφες εμπρός και πίσω εισαγωγές αέρα υποδηλώνουν το σπορ χαρακτήρα του.

Σχεδιάστηκε εξ αρχής για να πληροί τις απαιτήσεις μιας ευέλικτης και απολαυστικής δυναμικής συμπεριφοράς. Ένα ελαφρύ, εξαιρετικά άκαμπτο αμάξωμα – προϊόν καινοτόμων, νέων τεχνολογιών και τεχνικών κατασκευής – συμπληρώνει το χαμηλότερο κέντρο βάρους ενώ ένα προηγμένο, νέο σύστημα ανάρτησης συμβάλλει σε μία άριστη οδηγική εμπειρία.

Η νέα φαρδύτερα και μακρύτερη πλατφόρμα δημιουργεί ένα εξαιρετικά ευρύχωρο εσωτερικό, το οποίο χαρακτηρίζεται από μία απλή δομή, χωρίς περιττά στοιχεία, νέες τεχνολογίες, εξαιρετική ποιότητα και υλικά υψηλών προδιαγραφών. Η χαμηλωμένη θέση των καθισμάτων αποτελεί μία σημαντική αλλαγή σε σχέση με την ένατη γενιά του μοντέλου. Ο οδηγός έχει καλύτερη αίσθηση επαφής με το όχημα, που επιτείνεται από τη βελτιωμένη ορατότητα στο εμπρός τμήμα. Συνεχίζει τη φήμη του μοντέλου σαν ένα όχημα που συνδυάζει απαράμιλλους χώρους επιβατών και αποσκευών με ευέλικτη, πρακτική χρηστικότητα. Η δεύτερη γενιά του συστήματος ενημέρωσης/ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας περιλαμβάνει ενσωμάτωση των εφαρμογών Apple CarPlay και Android Auto.

Μαζί με το νέο Civic κάνουν την εμφάνιση τους οι δύο νέοι βενζινοκινητήρες VTEC TURBO που έχουν εξελιχθεί ειδικά για να προσφέρουν μία δυναμική, συναρπαστική και μειωμένου κόστους οδηγική εμπειρία. Η σειρά τεχνολογιών προηγμένης ασφάλειας & υποστήριξης οδηγού Honda SENSING που διατίθεται με όλες τις εκδόσεις διασφαλίζει ότι το αυτοκίνητο είναι από τα ασφαλέστερα στην κατηγορία του.

Το νέο Civic είναι το πρώτο μοντέλο στην Ευρώπη που διατίθεται με τους υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες 1.0(τρικύλινδρος) και 1.5 (τετρακύλινδρος) της Honda. Η κληρονομιά της Honda περιλαμβάνει κάποιους από τους πιο διάσημους κινητήρες υψηλών επιδόσεων της βιομηχανίας, και οι νέοι VTEC TURBO είναι σχεδιασμένοι πρώτο και κύριο για να προσφέρουν τις δυναμικές επιδόσεις που υποστηρίζουν τον ενθουσιώδη και σπορ χαρακτήρα του νέου Civic. Εν τούτοις, οι κινητήρες αυτοί πετυχαίνουν επίσης πολύ ανταγωνιστική οικονομία καυσίμου και απόδοση. Και οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται είτε με ένα νέο, εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή με αυτόματο CVT.

Με άμεσο ψεκασμό, συμπαγή υπερτροφοδότη μονής εισαγωγής και χαμηλής αδράνειας, ηλεκτρονική βαλβίδα ελέγχου πίεσης υπερπλήρωσης (wastegate), τεχνολογίες Ηλεκτρονικά ελεγχόμενου Μεταβλητού Χρονισμού & Βύθισης Βαλβίδων - Variable Timing & Lift Electronic Control (VTEC) και Διπλού Μεταβλητού Ελέγχου Χρονισμού Dual-Variable Timing Control (VTC) της Honda, τα υπερτροφοδοτούμενα μηχανικά σύνολα του Civic έχουν σχεδιαστεί για να αποδίδουν την ισχύ και τη ροπή πολύ μεγαλύτερων κινητήρων. Κατά συνέπεια, οι δύο νέοι VTEC TURBO προσφέρουν εξαιρετική ελαστικότητα και κορυφαίες επιδόσεις – με υψηλή μέγιστη ροπή και ισχύ – ενώ παράλληλα πληρούν τις προδιαγραφές Euro 6 και είναι από τους πλέον περιβαλλοντικά συμβατούς στην κατηγορία τους.

Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.0 VTEC TURBO προσφέρει σημαντικά βελτιωμένη ελαστικότητα σε καθημερινή. Η μέγιστη ροπή των 20,2 χλγμ. με εξάρι κιβώτιο διατίθεται στις 2.250 σ.α.λ. Η μέγιστη ιπποδύναμη 129 ίππων αποδίδεται στις 5.500 σ.α.λ. Οι επίσημες εκπομπές CO2 είναι μόλις 106 γραμ./χλμ., μέση κατανάλωση από 4,7 λίτρα/100χλμ.

Ο μεγαλύτερος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.5 VTEC TURBO παράγει πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ροπή έναντι του 1.8-L VTEC του προηγούμενου Civic. Η μέγιστη ροπή των 182 ίππων αποδίδεται στις 5.500 σ.α.λ. Με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο, η μέγιστη ροπή των 24,2 χλγμ. παράγεται μεταξύ 1.900 σ.α.λ. και 5.000 σ.α.λ. Οι επίσημες εκπομπές CO2 είναι 133 γραμ./χλμ., μέση κατανάλωση 5,8 λίτρα/100χλμ.

Το νέο Civic προτίθεται να συνεχίσει τη φήμη του μοντέλου για κορυφαία πρακτικότητα και απαράμιλλους χώρους επιβατών και αποσκευών. Υλικά υψηλής ποιότητας, ένα απλό και σοφιστικέ σχεδιαστικό θέμα, και νέα ψηφιακή οθόνη οργάνων συνθέτουν ένα ανανεωμένο περιβάλλον.

Το νέο μοντέλο βασίζεται σε ένα πιο μακρύ και φαρδύ πάτωμα, ενώ και το μεταξόνιό του είναι μακρύτερο κατά 30mm από του προηγούμενου Civic, με αποτέλεσμα, οι επιβάτες να απολαμβάνουν καλύτερη ορατότητα και μεγαλύτερη ευρυχωρία σε ένα πολυτελές περιβάλλον. Η θέση οδήγησης βρίσκεται 35 χιλ. χαμηλότερα από αυτή της προηγούμενης γενιάς Civic δημιουργώντας μία αίσθηση μεγαλύτερης ασφάλειας και προστασίας για τον οδηγό και το συνοδηγό. Το καπό έχει χαμηλώσει κατά 65 χιλ., με αποτέλεσμα να βελτιωθεί η προς τα εμπρός και κάτω ορατότητα.

Ο χώρος για τους ώμους των εμπρός επιβατών έχει αυξηθεί κατά 10 χιλ., ενώ ο χώρος ανάμεσα στα εμπρός καθίσματα έχει επίσης αυξηθεί κατά 30 χιλ. Ο χώρος για τους ώμους στα πίσω καθίσματα του hatchback είναι 20 χιλ. μεγαλύτερος, ενώ οι πίσω επιβάτες μπορούν επίσης να απολαμβάνουν 95 χιλ. περισσότερο χώρο για τα πόδια, καθώς και 45 mm μεγαλύτερη απόσταση από το γόνατα.

Ο χώρος αποσκευών παραμένει κορυφαίος σε χωρητικότητα (478 λιτρα), και χαρακτηρίζεται από για την ευκολία πρόσβασης και την ευελιξία του. Τα διαιρούμενα 60:40 / αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα, το χαμηλό ύψος φόρτωσης (679 χιλ.) και το φαρδύ άνοιγμα του πορτμπαγκάζ (1.120 χιλ.) σε συνδυασμό με το επίπεδο πάτωμα διευκολύνουν τη φόρτωση αντικειμένων  μεγάλου μήκους, πλάτους και βάρους. Ένας κρυφός, υποδαπέδιος θάλαμος προσφέρει έναν πρόσθετο, ασφαλή αποθηκευτικό χώρο (εξαιρούνται τα μοντέλα S, Sport and Sport Plus).

Οι τιμές του νέου Honda Civic, 1.0 Comfort 20.650 ευρώ, 1.0 Elegance 23.750, 1.5 Sport 25.650, 1.5 Sport CVT 27.150 ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v