Το νέο VW Golf λανσάρεται με πλήρη σειρά κινητήρων υψηλής απόδοσης, σε εκδόσεις βενζίνης και ντίζελ.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Το ανανεωμένο VW Golf διατίθεται με πλήρη σειρά κινητήρων. Η παλέτα των επιλογών περιλαμβάνει πολλά μοτέρ βενζίνης και ντίζελ, υψηλής απόδοσης τα οποία εξασφαλίζουν χαμηλή κατανάλωσή.
Το Golf, είναι ένα από τα λίγα αυτοκίνητα παγκοσμίως που εξοπλίζεται σήμερα με όλους τους διαθέσιμους τύπους κινητήρα: ως βενζινοκίνητο, ως πετρελαιοκίνητο, σε εκδόσεις με κινητήρα φυσικού αερίου, σε μια Plug-In-Hybrid εκδοχή, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.
Για πρώτη φορά θα διατίθεται με το Golf ο βασικός βενζινοκινητήρας με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό 1.0 TSI που αποδίδει 85 ίππους, ενώ υψηλή είναι για τα δεδομένα αυτής της ισχύος και η τιμή της ροπής των 17,6 χλγμ. Ο νέος 1.5 TSI Evo με 150 ίππους, είναι ένας τετρακύλινδρος τούρμπο βενζινοκινητήρας με μεταβαλλόμενη και διακοπτόμενη λειτουργία κυλίνδρων (ACT), αλλά και με τον αποδοτικό άμεσο ψεκασμό καυσίμου. Ο νέος TSI έχει πολιτισμένη λειτουργία. Η μέγιστη ροπή των 25,4 χλγμ. αποδίδεται στο χαμηλό φάσμα στροφών, μόλις στις 1.500 σ.α.λ. Η τιμή της μέσης κατανάλωσης για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκεται στα 5,1 λίτρα/100 χλμ. (οι εκπομπές CO2 φτάνουν τα 116 γραμ./χλμ.). Με το προαιρετικό κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων οι τιμές διαμορφώνονται αντίστοιχα στα 5 λίτρα/100χλμ. και στα 114 γραμ./χλμ.
Θα ακολουθήσει επίσης μία BlueMotion εκδοχή του 1.5 TSI Evo με 130 ίππους. Η μέση εργοστασιακή κατανάλωση θα φτάνει τα 4,6 λίτρα/100χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων τα 104 γραμ. CO2/χλμ.
Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτού του κινητήρα υψηλής τεχνολογίας ανήκουν μία νέα μέθοδος καύσης (βασισμένη στο λεγόμενο kύκλο του Miller), μία πολύ υψηλή σχέση συμπίεσης της τάξης του 12:1 και ένας υπερτροφοδότης με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας (VTG). Ο κινητήρας φτάνει στην πλήρη τιμή της ροπής του (20,2 χλγμ.) ήδη από τις 1.400 σ.α.λ.! Ο 1.5 TSI Evo 130 κάνει ακόμα μία παγκόσμια πρεμιέρα με τη διευρυμένη λειτουργία της απλής «πλεύσης» με το μηχανικό σύνολο απενεργοποιημένο από τη στιγμή που ο οδηγός θα απομακρύνει το πόδι του από το γκάζι.
Μία ανάλογη απενεργοποίηση είναι γνωστή έως σήμερα μόνο σε σχέση με τα υβριδικά αυτοκίνητα, αφού συστήματα όπως αυτό της διεύθυνσης με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση ή ο ενισχυτής πίεσης πέδησης πρέπει να συνεχίσουν να τροφοδοτούνται με ενέργεια ακόμα κι όταν ο κινητήρας Evo είναι απενεργοποιημένος. Αυτό συμβαίνει με τον 1.5 TSI Evo του Golf, ο οποίος χάρη στη λειτουργία της απλής «πλεύσης» έχει κατανάλωση μειωμένη έως και κατά 0,4 λιτρα/100 χλμ. Το συνολικό όφελος σε ό,τι αφορά την κατανάλωση, σύμφωνα και με το ρυθμό κίνησης των απλών χρηστών, μπορεί να φτάσει ακόμα και το 1 λίτρο /100 χλμ.
Η VW εξέλιξε ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη (DSG) 7 σχέσεων ως μία επιλογή ιδιαίτερα αποδοτική, η οποία σε πολλές περιπτώσεις θα αντικαταστήσει το παλαιότερο DSG κιβώτιο των 6 σχέσεων. Με το νέο DSG των 7 σχέσεων οι τιμές της κατανάλωσης θα μειωθούν έως και κατά 0,3 λίτρα/100χλμ.
Όλοι οι βενζινοκινητήρες του Golf εφοδιάζονται με τούρμπο και άμεσο ψεκασμό καυσίμου (TSI). Με την έναρξη των πωλήσεων οι διαθέσιμοι κινητήρες θα αποδίδουν από 85 ίππους στο Golf 1.0 TSI έως και 230 ίππους στο κατά 10 ίππους πιο ισχυρό Golf GTI. Το επίσης με αυξημένη ισχύ Golf GTI Performance (245 ίππων + 15 ίππους) θα ακολουθήσει αργότερα. Ξεχωριστά θα παρουσιαστεί το επίσης πιο ισχυρό (κατά 10 ίππους) Golf R, το οποίο θα έχει ισχύ 310 ίππους. Με εξαίρεση τον βασικό κινητήρα, οι υπόλοιποι TSI κινητήρες θα διατίθενται στάνταρντ ή προαιρετικά με κιβώτια ταχυτήτων DSG είτε 6 είτε 7 σχέσεων.
Ο βασικός κινητήρας, χωρητικότητας 1.000 κ.εκ. καταναλώνει μόνο 4,8 λίτρα/100χλμ. Αυτή η τιμή αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 της τάξης των 108 γραμ./χλμ. Για την επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα το Golf των 85 ιππων, χρειάζεται 11,9΄΄. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 χλμ./ώρα, ενώ η μέγιστη τιμή της ροπής των 17,6 χλγμ. εμφανίζεται ήδη από τις 2.000 σ.α.λ. (έως τις 3.000 σ.α.λ.).
Στο επόμενο επίπεδο ισχύος το Golf έχει στη διάθεσή του 110 ίππους, δηλαδή ισχύ ίση με του πρώτου Golf GTI που εμφανίστηκε το 1976. Αυτή η τιμή ισχύος αποδίδεται μεταξύ 5.000 και 5.500 σ.α.λ. Ανάμεσα στις 2.000 και τις 3.500 σ.α.λ. ο κινητήρας αποδίδει τη μέγιστη τιμή της ροπής του, που φτάνει τα 20,2 χλγμ. Με αυτόν τον κινητήρα το Golf επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 9,9΄΄ και αναπτύσσει ταχύτητα 196 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση φτάνει τα 4,8 λιτρα/100 χλμ(109 γραμ.CO2/χλμ.). Ο 1.0 TSI 110 μπορεί προαιρετικά να συνδυαστεί με κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων, χάρη στο οποίο μειώνονται τόσο η κατανάλωση όσο και οι εκπομπές CO2.
Ακόμα πιο ισχυρός και δυναμικός εμφανίζεται ο TSI 1.400 κ.εκ με 125 ίππους. Η μέγιστη ροπή των 20,2 χλγμ. εμφανίζεται σε ένα εκτεταμένο φάσμα στροφών, από τις 1.400 έως τις 4.000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,1 ΄΄, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 204 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση φτάνει τα 5,2 λίτρα/100χλμ. (120 γραμ. CO2/χλμ.). Τον 1.4 TSI θα διαδεχθεί ο νέος 1.5 TSI με 130 ίππους. Και ο TSI 125 διατίθεται προαιρετικά με κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων, το οποίο μειώνει περαιτέρω την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.
Στο επόμενο επίπεδο ισχύος η μάρκα εφοδιάζει το Golf αρχικά με ακόμα έναν TSI 1.400 κ.εκ., ο οποίος αποδίδει μεταξύ 5.000 και 6.000 σ.α.λ. 150 ιππους. Αυτός ο βενζινοκινητήρας καταναλώνει κατά μέσο όρο 5,2 λιτρα/100 χλμ. (119 γραμ.CO2/χλμ.). Με τη βοήθεια της μέγιστης ροπής των 25,4 χλγμ., που αποδίδονται από τις 1.500 έως τις 3.500 σ.α.λ., το Golf 1.4 TSI επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 8,2΄΄. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 216 χλμ./ώρα. Μπορεί να συνδυαστεί με κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων. Αυτός ο κινητήρας θα αντικατασταθεί από το νέο 1.5 TSI 150 ιππων. Οι σύγχρονοι πετρελαιοκινητήρες TDΙ, εχουν ισχυ 115 έως 184 ιππους. Όπως οι βενζινοκινητήρες, έτσι και όλοι οι ντιζελ κινητήρες του Golf είναι τούρμπο και άμεσου ψεκασμού. Όλοι οι κινητήρες TDI συνδυάζονται προαιρετικά ή στάνταρντ με ένα αυτόματο κιβώτιο DSG 6 ή 7 σχέσεων.
Ξεκινούν από τον 1.6 TDI με 115 ίππους. Αυτή η ισχύς παρέχεται μεταξύ 3.250 και 4.000 σ.α.λ., τη στιγμή που η μέγιστη ροπή των 25,4 χλγμ. αποδίδεται από τις 1.500 έως τις 3.200 σ.α.λ. Με αυτόν τον TDI κινητήρα και το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων το Golf επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε 10,2 ΄΄ και αναπτύσσει τελική ταχύτητα 198 χλμ./ώρα. Πολύ χαμηλή είναι η μέση κατανάλωση: 4,1 λιτρα/100χλμ. (106 γραμ.CO2/χλμ.). Προαιρετικά μπορεί αυτός ο κινητήρας να συνδυαστεί με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG 7 σχέσεων, με το οποίο μειώνεται αισθητά η κατανάλωση.
Ο TDI των 2.000 κ.εκ. με 150 ίππους εφοδιάζεται με δύο άξονες εξισορρόπησης, κάτι που καθιστά τη λειτουργία του ιδιαίτερα πολιτισμένη. Επίσης στο Golf 2.0 TDI προκύπτει μία πολύ χαμηλή τιμή κατανάλωσης, που φτάνει μόλις τα 4,2 λίτρα/100χλμ. (109 γραμ.CO2/χλμ.).
Αυτός ο κινητήρας αποδίδει τη μέγιστη τιμή της ισχύος του (150 ιππους) ανάμεσα στις 3.500 και τις 4.000 σ.α.λ. Επιπλέον, ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. εμφανίζει αυτός ο TDI τη μέγιστη τιμή της ροπής του (34,6 χλγμ.), η οποία είναι διαθέσιμη έως τις 3.000 σ.α.λ. Το Golf 2.0 TDI Comfortline αναπτύσσει τελική ταχύτητα 216 χλμ./ώρα, ενώ από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα χρειάζεται 8,6 ΄΄. Προαιρετικά, οι εκδόσεις του Golf με τον TDI των 150 PS διατίθενται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων.
Στα Golf GTD, Golf GTD Variant και Golf Alltrack υπάρχει η επιλογή της ισχυρότερης έκδοσης του 2.0 TDI, απόδοσης 184 ίππων μεταξύ 3.500 και 4.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή των 380 Nm είναι διαθέσιμη ήδη από τις 1.750 σ.α.λ. σταθερά έως τις 3.250 σ.α.λ. Έτσι, το Golf GTD επιταχύνει έως τα 231 χλμ./ώρα και από στάση έως τα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 7,5’’.