Αν ήμουν πλούσιος…

Η Ford ενισχύει τη γκάμα με το ταχύτερο supercar στην ιστορία της, το εντυπωσιακό Ford GT.
Αν ήμουν πλούσιος…
Τα supercar είναι για όσους δεν μετράνε το χρήμα. Η έκφραση «αν ήμουν πλούσιος», ακούγεται όλο και πιο συχνά τα τελευταία χρόνια που μας έχει σκεπάσει το σύννεφο της οικονομικής κρίσης.

Όμως οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν όραμα για την αυτοκίνηση. Αξιοποιούν τις αξίες τους και κεφαλοποιούν την αγάπη των μηχανικών για το αυτοκίνητο και την ταχύτητα.

Η Ford δεν είναι μια ακόμη μάρκα που φτιάχνει αυτοκίνητα, είναι η πιο οδηγοκεντρική φίρμα μαζικής παραγωγής στον κόσμο. Και αν θέλετε να βάλετε τα πράγματα σε μια σειρά, να θεωρήσετε ότι είναι η μεγάλη αδελφή της BMW. Και η βαυαρική φίρμα έχει το ίδιο πάθος και την ιδία «τρέλα» με το αυτοκίνητο.

Η Ford διαθέτει στη γκάμα της το supercar GT, το οποίο είναι το ταχύτερο μοντέλο παραγωγής στην ιστορία της. Με την υποστήριξη ενεργών συστημάτων δυναμικού ελέγχου, πετυχαίνει τελική ταχύτητα 347 χλμ./ώρα. Η εξαιρετική αναλογία ισχύος / βάρους σε συνδυασμό με το πιο προηγμένο σύστημα ενεργητικής ανάρτησης στην κατηγορία χαρίζει στο Ford GT προβάδισμα στην πίστα έναντι του ανταγωνισμού. Eνεργά συστήματα δυναμικού ελέγχου παρέχουν βέλτιστη αεροδυναμική πίεση, αντίσταση και ισορροπία σε όλες τις ταχύτητες για κορυφαίες επιδόσεις.

Στη δοκιμή εξέλιξης του 2016, με όλα τα ανταγωνιστικά μοντέλα προετοιμασμένα για πίστα με νέα ελαστικά και βέλτιστες ρυθμίσεις ανάρτησης, σε ίδιες συνθήκες και με τον ίδιο οδηγό στο τιμόνι, το Ford GT ήταν ταχύτερο από τις McLaren 675LT και Ferrari 458 Speciale στο Calabogie Motorsports Park στον Καναδά. Σημειώστε: Ford GT: 2:09.8, McLaren 675LT: 2:10.8 και Ferrari 458 Speciale: 2:12.9.

«Το Ford GT είναι ένα μοντέλο υψηλών επιδόσεων» δήλωσε ο Raj Nair, Ford executive vice president, global product development & chief technical officer. «Πετύχαμε σημαντικές μειώσεις βάρους με χρήση ανθρακονημάτων. Στη συνέχεια, αξιοποιήσαμε μέρος αυτών των μειώσεων εκεί που μετράνε περισσότερο – δηλαδή στις επιδόσεις και ιδιαίτερα στην ενεργή δυναμική συμπεριφορά. Το αποτέλεσμα είναι ένα ακόμα πιο γρήγορο αυτοκίνητο.»

Μετρημένο με τα στάνταρ της SAE (Society of Automotive Engineers) αποδίδει 647 ίππους και 74,8 χλγμ. ροπής στην αμερικανική έκδοση. Ο νέος, πανίσχυρος V6 3.500 κ.εκ. της Ford αποδίδει την υψηλότερη ιπποδύναμη από οποιονδήποτε κινητήρα παραγωγής EcoBoost στην ιστορία, κάνοντας το Ford GT το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών με το σήμα του Μπλε Οβάλ, προσφέροντας το 90% της μέγιστης ροπής από τις 3.500 σ.α.λ.

Το απόβαρο του Ford GT είναι κάτω από 1.400 κιλα, που τοποθετεί το υπεραυτοκίνητο ανάμεσα σε δύο κορυφαίους ανταγωνιστές, τη McLaren 675LT και τη Ferrari 488. Η αναλογία ισχύος / βάρους του Ford GT είναι 2.14 κιλα ανά ίππο στην αμερικανική έκδοση.

Το Ford GT, χωρίς συμβιβασμούς, έχει αποδείξει και πάλι τις ικανότητές τους, σημειώνοντας νίκες στην κατηγορία του στο Le Mans και σε πολλές ακόμα πίστες στους αγώνες IMSA και WEC την περσινή σεζόν. Το Ford GT παραγωγής μοιράζεται πολλά με την αγωνιστική έκδοση υψηλών επιδόσεων, και με προηγμένα χαρακτηριστικά αεροδυναμικής ανάρτησης προάγει τις επιδόσεις σε νέα ύψη.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v