Η κορεάτικη φίρμα επιστρέφει στην ελληνική αγορά λανσάροντας νέα μοντέλα και εμπλουτίζοντας την γκάμα της.
Παλαιότερο των 360 ημερών
Μια από τις σημαντικότερες εξελίξεις στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου είναι η επιστροφή της Hyundai. Ο Όμιλος Π.Ρ. Δάβαρη, συνεργάζεται με τον Όμιλο Θ. Βασιλάκη για να υποστηρίξει τα κορεατικά μοντέλα στην τοπική αγορά. Οι εισαγωγές αυτοκινήτων ξεκίνησαν και σύντομα θα ανακοινωθούν τα νέα προγράμματα της καινούργιας εταιρείας που προέκυψε από την συνεργασία των δυο ελληνικών ομίλων.
Μια από τις πρώτες κινήσεις είναι η εισαγωγή νέων εκδόσεων του Hyundai i20. Η νέα πρόταση εξοπλίζεται με έναν καινούργιο κινητήρα μικρού κυβισμού. Στοχεύοντας στη δυναμική και αποδοτική οδήγηση, ο νέος Kappa 1.0 T-GDI τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας άμεσου ψεκασμού είναι άμεσα διαθέσιμος στο i20. Ο κινητήρας T-GDI 1.0 διατίθεται σε δύο επίπεδα ιπποδυνάμεων. Με ισχύ 100 ίππων που στοχεύει στη μεγιστοποιήση της οικονομίας καυσίμου και εστιάζει στην άνεση και με 120 ίππων που έχει αναπτυχθεί για να διευκολύνει την πιο σπορ οδήγηση, χωρίς να θυσιάζεται η απόδοση. "Ο νέος 1.0 T-GDI ταιριάζει απόλυτα στην οικογένεια i20», δηλώνει ο Dr. Michael Winkler, Head of Powertrain του Ευρωπαϊκού Τεχνονολικού Κέντρου της Hyundai Motor στο Rüsselsheim της Γερμανίας. "Ένας συμπαγής 1.0 κινητήρας 3-κύλινδρος με άμεσο ψεκασμό βενζίνης σε συνδυασμό με ένα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο υπερσυμπιεστή, προσφέρει στους πελάτες όχι μόνο την οικονομία καυσίμου, αλλά και την οδηγική απόλαυση."
Οι νέοι Turbo-GDI κινητήρες του i20 διαθέτουν στάνταρ σύστημα ISG (stop-start) και επιτυγχάνουν οικονομία καυσίμου με κατανάλωση έως και 4,3 λιτρα/100χλμ. και εκπομπές ρύπων CO2 πολύ χαμηλά 99 γραμ./χλμ.
Ο νέος κινητήρας διαθέτει αποδοτική καύση και δυναμικές επιδόσεις εκπληρώνοντας τη δέσμευση της Hyundai στη δημιουργία μικρότερων κινητήρων με στόχο την τεχνολογία εξοικονόμησης καυσίμου. Οι εκδόσεις των 100 και 120 ίππων αποδίδουν και οι δύο μέγιστη ροπή 17,2 χλγμ. στις 1.500 σ.α.λ. Ένας υπερτροφοδότης με ηλεκτρονικό ρυθμιστή πίεσης βελτιώνει την αποδοτικότητα των καυσίμων με τη μείωση των απωλειών άντλησης, καθώς και τη βελτίωση της απόκρισης του γκαζιού και της ροπής στις χαμηλές στροφές. Μια βελτιστοποιημένη δομή διαχωρισμένης ψύξης για την κυλινδροκεφαλή και το μπλοκ, βελτιώνει την καλή λειτουργία του κινητήρα μέσω πίεσης των τριβών.
Ο κινητήρας έχει παραμείνει κατά το δυνατόν συμπαγέστερος, καθώς η πολλαπλή εξαγωγή είναι ενσωματωμένη μέσα στην κεφαλή του κυλίνδρου και μπορεί συνεπώς να ψύχεται αποτελεσματικά χρησιμοποιώντας το σύστημα ψύξης του νερού της κυλινδροκεφαλής. Οι προσπάθειες αυτές oδηγούν σε ταχύτερη προθέρμανση του καταλύτη και εν τέλει στη βελτίωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Είναι οι πρώτοι της νέας γενιάς μικρών, υπερτροφοδοτουμένων κινητήρων που κατασκευάζονται στη Νότιο Κορέα για την ευρωπαϊκή αγορά. Το Ευρωπαϊκό Τεχνολογικό Κέντρο της Hyundai Motor στη Γερμανία έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην έρευνα, στην ανάπτυξη, στη μηχανική αλλά και τις δοκιμές του νέου κινητήρα, στοχεύοντας στη χρήση τους στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Η προσθήκη των νέων 1.0 Turbo 100 και 120 ίππων έρχεται να εμπλουτίσει τη γκάμα των διαθέσιμων κινητήρων 1.2 75 και 84 ίππων βενζίνης, 1.1 Turbo Diesel 75 ίππων και 1.4 Turbo Diesel 90 ίππων. Η βενζινοκίνηση για το i20 ξεκινά από τα 11.990 ευρώ και η πετρελαιοκίνηση από 13.200 ευρώ.