Δέκα λόγοι για να λατρέψεις το νέο Citroen C3

To νέο μοντέλο της γαλλικής φίρμας έρχεται στην Ελλάδα.
Δέκα λόγοι για να λατρέψεις το νέο Citroen C3
Η σχέση με το αυτοκίνητο δεν πρέπει να είναι επιπόλαιη γιατί πλέον έχουμε περιορισμένες οικονομικές δυνατότητες. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι στην Ευρώπη, οι αγοραστές αυτοκινήτων έχουν στραφεί στα οικονομικότερα supermini, διότι εξασφαλίζουν πολλά πλεονεκτήματα και κοστίζουν φθηνότερα από τα μεγαλύτερα μικρομεσαία μοντέλα.

Η Citroen, αντιμετωπίζει το μέλλον με αισιοδοξία βασιζομένη στην ένδοξη ιστορία της και στις αλλαγές που έγιναν σε όλα τα επίπεδα. Μετά το καινοτομικό Cactus, ήρθε ένα νέο μοντέλο στην αγορά που την εκπροσωπεί στην δημοφιλή κατηγορία των supermnini.

Το νέο Citrοen C3, σε λίγες ημέρες θα έρθει στην Ελλάδα φέρνοντας μαζί του, πολλά νέα στοιχεία τα οποία κάνουν ομορφότερη και πιο άνετη την μετακίνηση μας. Η Citroen Ελλάς, οργάνωσε μια αποστολή στη Βαρκελώνη της Ισπανίας, για να εκτιμήσουν οι δημοσιογράφοι του αυτοκινήτου τα χαρακτηριστικά του νέου μοντέλου.

Και επειδή τα πολλά λόγια, συχνά δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα στην ενημέρωση, διαβάστε τους δέκα λόγους που κάνουν το ολοκαίνουργιο μοντέλο Citroen C3, να ξεχωρίζει.

1. Έχει την πιο μοντέρνα εξωτερική σχεδίαση στη κατηγορία του. Προσέξτε, την μάσκα, το καπό και την διαμόρφωση των φώτων. Όποιο σημείο και αν κοιτάξεις, αποπνέει φρεσκάδα και μοντέρνα άποψη. Είναι το πιο ρηξικέλευθο μοντέλο στον τομέα της σχεδίασης. Οι Γάλλοι θυμήθηκαν την παλιά τους τέχνη στην σχεδίαση αυτοκινήτων.

2. Διαθέτει τα Airbumb, τα οποία εξυπηρετούν δυο στόχους, την αποτελεσματικότερη ασφάλεια των επιβατών σε περίπτωση πλαϊνής σύγκρουσης και την αναβάθμισή της εικόνας του αυτοκινήτου. Κανένα άλλο μοντέλο αυτής της κατηγορίας, δεν έχει αυτή την τεχνολογία με τους πλαστικούς θυλάκες γεμάτους αέρα.

3. Είναι το πιο άνετο μοντέλο της κατηγορίας, γιατί διαθέτει μεγάλους χώρους. Ακόμη και οι πίσω επιβάτες κάθονται πολύ άνετα, χωρίς να πιάνονται τα πόδια τους. Απολαμβάνουν το μεγάλο μήκος της καμπίνας, το μεγάλο εσωτερικό ύψος και το διευρυμένο πλάτος. Όσο για τις αποσκευές, η επίδοση είναι  κορυφαία στην κατηγορία, αφού φτάνει τα 300 λίτρα.

4. Τέτοια καθίσματα, δεν διαθέτει κανένα άλλο μοντέλο της κατηγορίας. Είναι σαν μικρές πολυθρόνες, με μεγάλη έδρα για να στηρίζονται άνετα τα πόδια των επιβατών και να μην ‘’κρέμονται’’. Αυτή η παράμετρος είναι πολύ σημαντική γιατί σε αυτό το σημείο του σώματος φθάνουν όλες οι καταπονήσεις και οι δυνάμεις από την κίνηση του αυτοκινήτου.

5. Προσφέρει την καλύτερη ποιότητας κύλισης της κατηγορίας του. Η αποτελεσματική ηχομόνωση, τα μέτρα προστασίας από τους ήχους κοντά στις πήγες παραγωγής ήχων, η συμπαγής κατασκευή, οι κατάλληλες ρυθμίσεις των μηχανικών μερών και το άκαμπτο πλαίσιο, συνθέτουν ένα αξιοζήλευτο σύνολο. Θυμίζει ακριβότερο και μεγαλύτερο αυτοκίνητο ακόμη και στις υψηλές ταχύτητες. Η ησυχία στο ταξίδι είναι μεγάλο προσόν.

6. Τώρα που κοιτάμε με άλλη ματιά τους βενζινοκινητήρες, διαθέτει ένα σύνολο που ταιριάζει γάντι στις ελληνικές συνθήκες. Το μοτέρ 1.2PureTech στην έκδοση των 110 ίππων, κάνει ‘’θαύματα’’, στον δρόμο και δεν καταναλώνει μεγάλη ποσότητα βενζίνης. Έχει τρεις κυλίνδρους είναι ελαφρύ και αποδίδει υψηλή ποσότητα ισχύος και ροπής. Από τις 1.500 σ.α.λ. γκαζώνει και δίνει τελικές ταχύτητες  που δεν γράφονται. Δεύτερη επιλογή το ίδιο μοτέρ αλλά με 82 ίππους.  

7. Αν πρέπει να πάρετε, ντίζελ γιατί διανύετε κάνετε πάνω από 15.000 χλμ. τον χρόνο, η Citroen έχει ένα από τα καλυτέρα μοτέρ της αγοράς. Σύνολο 1.6 BlueHdi, σε δυο εκδόσεις ισχύος με 75 είτε 110 ίππους. Οικονομικά στην κατανάλωση και με λίγους ρύπους.

8. Αυτοκίνητο πόλης χωρίς αυτόματο κιβώτιο είναι σαν να φοράς κουστούμι Armani με τρύπια παπούτσια. Το νέο Citroen C3, εξοπλίζεται με αναθεωρημένο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων, το οποίο μειώνει την κόπωση από την οδήγηση και ανεβοκατεβάζει με άψογο τρόπο τις σχέσεις. Προεφέρατε με τον μοτέρ βενζίνης και ντίζελ των 110 ίππων.

9. Η οδική συμπεριφορά είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο, γιατί οι Γάλλοι έχουν πάθος με την άνεση και τη ασφάλεια. Οι μηχανικοί τηςCitroen που ανακάλυψαν την δύναμη του αέρα για τις αναρτήσεις, τώρα δημιούργησαν ένα σύνολο συμβατικών αναρτήσεων που αξιοποιούν τις δυνατότητες της νέας τεχνολογίας.

10. Η νέα εμπορική πολιτική, προσαρμοσμένη στις καινούργιες οικονομικές συνθήκες, παρέχει πλούσιο εξοπλισμό ακόμη και στη βασική έκδοση και τιμές που είναι από τις καλύτερες στην αγορά. Με 12.900 ευρώ οδηγείς την βασική έκδοση 1.2 PureTech 82 ίππων.

Και ένα παράπονο, θα ήταν καλύτερα αν το βασικό μοτέρ 1.2 PureTech 82 ίππων, είχε περισσότερη δύναμη. Οι Γάλλοι μηχανικοί αφουγκράζονται τις ανάγκες, οπότε τίποτα δεν αποκλείεται.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v