Μάλλον o κινητήρας είναι Renault

Η γαλλική φίρμα κυριαρχεί στον τομέα των κινητήρων εφοδιάζοντας ορισμένα από τα κορυφαία μοντέλα της αγοράς.
Μάλλον o κινητήρας είναι Renault
του Σπύρου Ρέκκα

Έχουμε μπερδευτεί. Αγοράζεις μια πανάκριβη Mercedes και το μοτέρ ντίζελ μπορεί να είναι της Renault. Κατεβάζεις ταχύτητα στο Nissan και το μοτέρ ίσως να έχει την σφραγίδα της μητέρας Renault. Οι πλούσιοι με τα εντυπωσιακά Infinity, απολαμβάνουν τις αρετές των κινητήρων Renault. Γερμανικό αυτοκίνητο της Opel, οδηγείς και μάλλον την ώθηση δίνουν κινητήρες της Renault.

Τι συμβαίνει; Απλά η Renault, είναι μια από τις καλύτερες εταιρείες και στον τομέα των κινητήρων. Η γαλλική φίρμα έχει αστέρια μηχανολόγους οι οποίοι σπάνε τους κώδικες της θερμοδυναμικής και στραγγίζουν κάθε σταγόνα καυσίμου.

‘’Βαρεμένοι’’ με την τεχνολογία και την οικονομία αλλά τα μοτέρ που φτιάχνουν είναι μοναδικά. Και καλά, η Nissan αφού ανήκει στο ίδιο γκρουπ, δεν είχε πολλές επιλογές και πήρε τα θεϊκά μοτέρ από το ράφι της Renault, για να μειώσει και το κόστος. Η Mercedes, τι ήθελε στα εργαστήρια της γαλλικής μάρκας, που επέστρεψε δυναμικά στη Formula 1 με δική της ομάδα;

Οι Γερμανοί πάρα την τεχνογνωσία που έχουν στα σύνολα ντίζελ, δεν διέθεταν ένα τόσο καλό και εξελιγμένο μικρό κινητήρα ντίζελ. Όταν δοκίμασαν το καλύτερο μοτέρ ντίζελ της αγοράς 1.5 dCi, τα έχασαν. Αυτό το σύνολο κάνει απίστευτα πράγματα. Αποδίδει 75, 90 είτε 110 ίππους, χαμογελάει στο περιβάλλον και δεν αδειάζει την τσέπη του οδηγού στο πρατήριο καυσίμων.

Οι άνθρωποι της Mercedes, αγάπησαν τον γαλλικό κινητήρα και τον πήραν στην Γερμανία μήπως και τον …πείσουν να αλλάξει εθνικότητα. Εκείνο όμως δεν απαρνήθηκε την γαλλική καταγωγή του. Ξεκίνησαν την χρήση του, από την καινούργια Mercedes A Class και συνεχίζουν στα περισσότερα νέα μοντέλα τους. Όπου το έβαλαν κέρδισαν την μάχη των πωλήσεων και χτύπησαν τον ανταγωνισμό στο πιο ευαίσθητο σημείο. Να τα κέρδη, να τα βραβεία και οι οδηγοί να χαμογελάνε!

Και επειδή, πρέπει να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα, τονίζω ότι δεν είναι μειονέκτημα μια πολυτελής αστραφτερή Mercedes, να έχει κινητήρα Renault. Γιατί να μην εκμεταλλευθεί την υπεροχή των Γάλλων στα ντίζελ; Αντίστοιχα η Peugeot και η Citroen, δίνουν μοτέρ σε πολλές μάρκες.

Όσον αφορά την Infinity, η αποστολή ήταν εύκολη, γιατί και αυτή έχει εξαγορασθεί από την Renault. H Opel, σκέφθηκε όπως η Mercedes και κέρδισε την μάχη των κινητήρων υιοθετώντας σύνολα με υψηλή απόδοση, οικονομική λειτουργία και χαμηλούς ρύπους.

Πάμε τώρα και στα νούμερα που επιβεβαιώνουν την κυριαρχία της Renault. Tο 2015 η Renault έσπασε ακόμα ένα ρεκόρ, κατασκεύασε 3,3 εκ. κινητήρες. Αυξηση κατά 22% σε σχέση με το 2014. Από το σύνολο των κινητήρων που κατασκεύασε, τα 2,8 εκ. τοποθετήθηκαν σε μοντέλα του Groupe Renault, ενώ οι υπόλοιποι 500.000 σε μοντέλα άλλων κατασκευαστών. Ο μεγαλύτερος όγκος κινητήρων παράχθηκε στη Γαλλία (Seine-Maritime), και στην Ισπανία (Valladolid).

Η αναγνωρισμένη αξία των κινητήρων της Renault τόσο από το κοινό, όσο και από άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως η Mercedes, η Nissan, η Infinity και η Opel, που τους χρησιμοποιούν στα μοντέλα τους, είχε σαν αποτέλεσμα μια ιδιαίτερα εντυπωσιακή αύξηση στην παραγωγή κινητηρίων συνόλων.

Η Renault είναι από τους πρώτους κατασκευαστές που εφάρμοσαν τη φιλοσοφία του downsizing, τους προηγμένους στροβυλοσυμπιεστές και τα εξελιγμένα συστήματα ανάκτησης ενέργειας, δημιουργώντας κινητήρια σύνολα βενζίνης και Diesel που ξεχωρίζουν για την απόδοση, την αξιοπιστία, την οικονομία καυσίμου και τις χαμηλές εκπομπές ρύπων. Με αιχμή του δόρατος τους υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης TCe και τους επίσης υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες Diesel dCi, η Renault βρίσκεται σταθερά στην πρώτη γραμμή των εξελίξεων.

Με την επιστροφή της σε επίπεδο πλήρους εμπλοκής στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Φόρμουλα 1, η Renault βασιζόμενη στο ισχυρό τεχνολογικό υπόβαθρο που έχει δημιουργήσει προχωρά ακόμα πιο έντονα στη συνεχή αναβάθμιση των κινητηρίων συνόλων της, τα οποία εφοδιάζουν τα καθημερινά αυτοκίνητα, τις σπορ εκδόσεις με το διακριτικό R.S. (Renault Sport) και βεβαίως τα αγωνιστικά μοντέλα των Renault και Alpine.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v