Η μεγαλύτερη πρόκληση για το Ford GT

του Σπύρου Ρέκκα
Η μεγαλύτερη πρόκληση για κάθε αυτοκίνητο είναι να διακριθεί στους πιο δύσκολους αγώνες. Οι επιτυχίες του στις αγωνιστικές αντιπαραθέσεις, συμβάλουν καθοριστικά και στην εμπορική καριέρα του ενώ παράλληλα αναβαθμίζουν την εικόνα της μάρκας. Επίσης, όλες οι τεχνικές και τα συστήματα που δοκιμάζονται στους αγώνες σύντομα περνάνε στα αυτοκίνητα παραγωγής για να βελτιωθούν περαιτέρω.
Το πάθος της Ford είναι η δημιουργία των πιο καινοτόμων, προηγμένων οχημάτων στο δρόμο. Αυτό ενέπνευσε τους ανθρώπους της να σχεδιάσουν και να κατασκευάσουν το νεότερο Ford GT. Μόλις πήρε το πράσινο φως, ξεκίνησε ένα φιλόδοξο πρόγραμμα, να δημιουργήσει ένα Ford GT, κατάλληλο αφενός για το δρόμο, αφετέρου για αγώνες, και μάλιστα έγκαιρα για την 50ή επέτειο της θρυλικής της νίκης στις 24 Ώρες του Le Mans
Η επιθυμία για μία νίκη στο Le Mans είναι αυτή που οδήγησε τον Henry Ford II στη δημιουργία του Ford GT 40 τη δεκαετία του 1960. Χρειάστηκε όραμα, επινοητικότητα και τόλμη για να βουτήξει στα ‘βαθιά νερά’ του Le Mans. Η επιστροφή στους αγώνες είναι πάντα μία καθοριστική στιγμή για την εταιρία. Τώρα ήρθε η ώρα για την επιστροφή του GT. Συνολικά, τέσσερα GT θα αγωνιστούν σε όλο τον κόσμο για τίτλους του πρωταθλήματος το 2016 με τη αγωνιστική ομάδα Ford Chip Ganassi Racing. Δύο από αυτά θα τρέξουν στο IMSA WeatherTech SportsCar Championship (Β. Αμερική) και δύο στο παγκόσμιο FIA World Endurance Championship. Και τα τέσσερα θα αντιμετωπίσουν την 24ωρη πρόκληση του Le Mans.
Το νέο GT supercar είναι το αποκορύφωμα των καινοτομιών της Ford στους τομείς ελαφρού βάρους, αεροδυναμικής και αποδοτικών κινητήρων EcoBoost. Η Ford ανακοίνωσε την επιστροφή της στους αγώνες GT με το GT τον περασμένο Ιούνιο στο 2015 24 Hours of Le Mans. Το GT χρησιμοποιεί τη δεύτερη γενιά του twin-turbo κινητήρα EcoBoost V6.