Η VW μίλησε…

Η γερμανική φίρμα κάνει εντυπωσιακή είσοδο στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV, λανσάροντας τη δεύτερη γενιά του Tiguan.
Η VW μίλησε…
του Σπύρου Ρέκκα

Η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία ‘’ρίχνει πολύ λάδι στη φωτιά’’ των μικρομεσαίων SUV. Στη ‘’φωτιά’’ που τροφοδοτούν με νέα μοντέλα οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων η VW κάνει την διαφορά με ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που το θαύμασα στην Έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβριο.

Η μάρκα που τραβάει μπροστά την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία και έχει πληθώρα μοντέλων υψηλών προδιαγραφών, είναι έτοιμη για μια ακόμη πρόκληση.

Τον Μάιο μαζί με το Πάσχα, θα γιορτάσει την άφιξη στην Ελλάδα της νέα γενιάς του VW Tiguan. Οι πωλητές ενημερώνονται και τα πρώτα αυτοκίνητα έχουν ήδη παραγγελθεί από την Kosmocar. Το 2007, η VW παρουσίασε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης το Tiguan, το πρώτο της μεσαίο SUV.  Έχοντας κατασκευάσει ήδη πάνω από 2,64 εκατομμύρια αυτοκίνητα 1ης γενιάς, η μαρκα ξεκινάει την εμπορική διάθεση του νέου Tiguan.

Σε αυτή την περίπτωση η λέξη «νέο», αποκτά την πραγματική της διάσταση, όντας απόλυτα συνυφασμένη με την έννοια της επανάστασης και όχι της απλής εξέλιξης. Απόδειξη του παραπάνω ισχυρισμού αποτελεί το γεγονός ότι η δεύτερη γενιά του Tiguan, είναι το πρώτο SUV του ομίλου, του οποίου ο σχεδιασμός βασίστηκε εξ’ολοκλήρου στην πλατφόρμα MQB, με κάθε του πτυχή του να είναι ξεκάθαρα προσανατολισμένη στο μέλλον.

Η πλατφόρμα MQB αναβαθμίζει κάθε πτυχή του Tiguan. Οι αναλογίες του αμαξώματος στο νέο μοντελο είναι σε μεγάλο βαθμό sportif, ο σχεδιασμός αυθεντικός, ενώ το βάρος του αυτοκινήτου είναι μειωμένο πάνω από 50 κιλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο με τους κινητήρες Euro-5. Ένα τεράστιο άλμα έχει επίσης σημειωθεί και σε ό,τι αφορά τόσο τους εσωτερικούς χώρους, όσο και τη χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ που φτάνει τα 615 λίτρα.

Αντίστοιχο επίπεδο βελτίωσης εμφανίζει και η οικονομία στην κατανάλωση των κινητήρων. Το αυτοκίνητο προσφέρεται με 8 επιλογές κινητήρων βενζίνης και ντίζελ, με ισχύ που κυμαίνεται από 115 μέχρι 240 ιππους. Οι κινητήρες είναι πιο ισχυροί, και παράλληλα 24% πιο οικονομικοί σε σύγκριση με τους αντίστοιχους των προηγούμενων μοντέλων.

Ανάλογα με τον κινητήρα, προσφέρεται η τετρακίνηση 4Motion καθώς και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 6 ή 7 σχέσεων. Με τη χρήση του νέου συστήματος οδηγικών προφίλ “4Motion Active Control”, γίνεται ακόμα πιο εύκολη η προσαρμογή της τετρακίνησης σε κάθε κατάσταση οδήγησης. Χάρη στη σχεδίαση του συστήματος μετάδοσης, το Tiguan έχει τη δυνατότητα έλξης τρέιλερ βάρους μέχρι 2.500 κιλών.

Παράλληλα, τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού συμβάλλουν στην εξασφάλιση άριστης οδικής συμπεριφοράς και  ιδανικού βαθμού ασφάλειας και άνεσης. Τα συστήματα Front Assist με λειτουργία City Emergency Braking και Pedestrian Monitoring, Lane Assist, Multi-Collision Brake και Pre-Crash αποτελούν μέρος του βασικού εξοπλισμού.

Νέα εποχή και στις Online υπηρεσίες (emergency call, αυτόματη ενημέρωση για ατύχημα, online πληροφόρηση για την κυκλοφορία και τις διαθέσιμες θέσεις στάθμευσης, ενημέρωση για την κατάσταση του αυτοκινήτου). Η τεχνολογία “App Connect” δίνει τη δυνατότητα σύνδεσης smartphones με τα συστήματα του αυτοκινήτου, αλλά και κάθε συσκευής tablet που μπορεί να συνδεθεί με το Infotainment χάρη στο  “Media Control app”.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v