Peugeot: Καλύτερα δεν γίνεται

του Σπύρου Ρέκκα
Αναλύοντας τα επίσημα στοιχεία των πωλήσεων της Peugeot στην ελληνική αγορά κατέληξα στο συμπέρασμα ότι καλύτερα δεν γίνεται. Ξεκίνησε δυναμικά το 2015 και εφαρμόζοντας μια τακτική που θυμίζει ιαπωνική επέλαση, ανέβαζε ταχύτητα κάθε μήνα. Το τέλος της χρονιάς την βρήκε στην πιο περίοπτη θέση, έφτασε στην κορυφή της ετήσιας αξιολόγησης. Συγκεκριμένα πέτυχε την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση στις πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων ανάμεσα στις μάρκες μαζικής παραγωγής.
Ειδικότερα, εμφάνισε αύξηση πωλήσεων 147% σε σχέση με το 2014, σημειώνοντας ένα απόλυτο ρεκόρ! Οι ταξινομήσεις έφτασαν τις 4.855 μονάδες και το μερίδιο της αγοράς στο 6,4%. Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2015 και η αγορά των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, με την Peugeot Professionnel να σημειώνει μερίδιο αγοράς 10,2%. Ενημερωτικά, η ελληνική αγορά επιβατικών αυτοκινήτων το 2015 έκλεισε στις 75.805 ταξινομήσεις, παρουσιάζοντας αύξηση 6,4% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.
Στην ανοδική πορεία της Peugeot σημαντικό ρόλο έχει παίξει και η διείσδυσή της στις εταιρικές πωλήσεις, μια αγορά που εμφανίζει αυξητική τάση. Στο πελατολόγιο της Peugeot συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (RAC & LTR), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και ελεύθεροι επαγγελματίες.
Η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, οι νέοι κινητήρες E6 πετρελαίου και βενζίνης σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (EAT6), η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων, το χαμηλό κόστος χρήσης, ο πλήρης χαρακτήρας των μοντέλων της premium γαλλικής μάρκας, σε συνδυασμό με το πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία, αποτελούν ασφαλώς τα εχέγγυα της επιτυχίας.