Η Mercedes δεν… καταλαβαίνει τίποτα!

Η γερμανική φίρμα έκανε εντυπωσιακή κούρσα στην ελληνική αγορά και τερμάτισε πρώτη στις πωλήσεις της premium κατηγορίας.
Η Mercedes δεν… καταλαβαίνει τίποτα!
του Σπύρου Ρέκκα

Η Mercedes-Benz, έκοψε πρώτη το νήμα των πωλήσεων στην premium κατηγορία, στην ελληνική αγορά και το 2015. Η γερμανική φίρμα έκανε μια εντυπωσιακή κούρσα στην ελληνική αγορά και την περασμένη χρονιά. Έφτασε στην κορυφή, στηριζόμενη στα ξεχωριστά μοντέλα της και στην άψογη οργάνωση της.

Επίσης, σημείωσε ρεκόρ πωλήσεων για πέμπτη συνεχή χρονιά στη παγκόσμια αγορά. Η Mercedes-Benz δεν καταλαβαίνει τίποτα, ξεπερνά τις δυσκολίες της παγκόσμιας οικονομίας και καλπάζει με απίστευτο ρυθμό. Ανοίγει νέους δρόμους στη τεχνολογία και στέλνει αισιόδοξα μηνύματα στον κλάδο της αυτοκίνησης. Το αστέρι της λάμπει σε όλο τον κόσμο και αποτελεί ένα σύμβολο ανυπολόγιστης αξίας.

Στην ελληνική αγορά, η Mercedes-Benz κατέκτησε για δεύτερη συνεχή χρονιά την πρώτη θέση μεταξύ των premium κατασκευαστών με 3.584 ταξινομήσεις, σημειώνοντας ρεκόρ μεριδίου αγοράς 4,7%. Με αύξηση ταξινομήσεων επιβατηγών οχημάτων 27,6% σε σχέση με το 2014, η μάρκα είναι για τρίτη συνεχή χρονιά η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη premium μάρκα στην Ελλάδα. Η smart παρέδωσε στην ελληνική αγορά 739 οχήματα fortwo &  forfour, σημειώνοντας αύξηση ταξινομήσεων 200% σε σύγκριση με το 2014. Είναι δε, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η πλέον ταχέως αναπτυσσόμενη premium μάρκα με αύξηση 27,6% στις ταξινομήσεις των επιβατηγών της οχημάτων. Ταυτόχρονα σημειώθηκε αύξηση 18,2% και στις ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων έναντι του 2014. Συγκεκριμένα ταξινομήθηκαν 3.584 επιβατηγά οχήματα, 344 επαγγελματικά, 115 φορτηγά και 83 λεωφορεία Μercedes-Benz & Setra (πηγή: ΣΕΑΑ). Εντυπωσιακή ήταν και η πορεία των smart, με 739 ταξινομήσεις, σημειώνοντας αύξηση 200% σε σχέση με το 2014.

Ο Ι. Καλλίγερος, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς δήλωσε: «Στη Mercedes-Benz Ελλάς καθοδηγούμαστε από το πάθος μας για πρωτοπορία, καινοτομία και επιχειρηματική αριστεία. Γεγονός που αποδεικνύεται έμπρακτα καθώς έχοντας ως συνοδοιπόρο το Δίκτυο Εξουσιοδοτημένων Διανομέων μας, καταφέραμε να κατακτήσουμε και πάλι την κορυφή  ανάμεσα στους premium κατασκευαστές της χώρας μας, δρώντας μέσα σε ένα εξαιρετικά δύσκολο και απρόβλεπτο οικονομικό περιβάλλον. Είναι γνωστό ότι στους δύσκολους καιρούς η εμπιστοσύνη πλήττεται, παρολ’αυτά η αγορά ενός αυτοκινήτου Mercedes-Benz αποτελεί μία σταθερή αξία καθώς πρόκειται για μία συνολικά συμφέρουσα επένδυση και όχι μία απλή κτήση οχήματος. Στόχος μας είναι να εμπνέουμε τους ανθρώπους μας έτσι ώστε να κοιτούν μπροστά με αισιοδοξία και να επιδιώκουν κορυφαίες επιδόσεις εισάγοντας στην ελληνική αγορά άριστα προϊόντα και υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών. Η εταιρεία είναι οι άνθρωποι της, και εμείς είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι που είμαστε ένα συμπαγές σύνολο έτοιμο να αντεπεξέλθει σε όποιες δυσκολίες, δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι η Mercedes-Benz Ελλάς είναι η μόνη εταιρεία από το χώρο του αυτοκινήτου η οποία συμπεριλαμβάνεται σύμφωνα με το περιοδικό Fortune μέσα στις 20 πιο θαυμαστές εταιρείες στην Ελλάδα για το 2015. Το 2016, η μάρκα μας θα συνεχίσει τη δυναμική της πορεία παρουσιάζοντας στην ελληνική αγορά την εντυπωσιακή – τεχνολογικά και αισθητικά – νέα E-Class καθώς και τα «ονειρεμένα» dream cars που με μεγάλη προσμονή θα υποδεχτούμε στους ελληνικούς δρόμους».

Η Mercedes-Benz παρέδωσε παγκοσμίως 1.871.511 οχήματα σημειώνοντας αύξηση πωλήσεων 13,4%. Τα ανανεωμένα SUVs & τα compact cars της γκάμας (Α-Class, B-Class, CLA και GLA) οδηγούν τις εξελίξεις, για πρώτη φορά περισσότερα από μισό εκατομμύριο οχήματα πουλήθηκαν σε κάθε κατηγορία!

Ο Dr. D. Zetsche, Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου της Daimler AG και Επικεφαλής των Mercedes-Benz Cars: “To 2015 πουλήσαμε περισσότερα αυτοκίνητα από ποτέ. Καταφέραμε να αυξήσουμε τις πωλήσεις μας σε όλες τις μεγάλες αγορές – την Ευρώπη, την Αμερική και την Ασία-Ειρηνικό. Με 373.459 μονάδες, η Κίνα εξελίχθηκε στη μεγαλύτερη αγορά παγκοσμίως για το 2015. Η 32,6% αύξηση των πωλήσεων της Mercedes-Benz ήταν σημαντικά υψηλότερη από την αγορά αυτοκινήτου συνολικά!”

Τα compact cars, η γκάμα που περιλαμβάνει τα μοντέλα A- και B-Class, τη CLA, τη CLA Shooting Brake και την GLA, πέτυχαν εξαιρετικές πωλήσεις, τόσο για το μήνα Δεκέμβριο όσο και συνολικά το 2015. Συνολικά 582.531 καταναλωτές επέλεξαν κάποιο compact μοντέλο της Mercedes-Benz το 2015, ποσοστό 25,8% υψηλότερο από αυτό του 2014.

Με πλήρη διαθεσιμότητα κινητήρων της C-Class τόσο στην έκδοση saloon όσο και στέισον-βάγκον, σε όλες τις μεγάλες αγορές του κόσμου, δημιουργήθηκε επιπλέον δυναμική όσον αφορά τις πωλήσεις του συγκεκριμένου μοντέλου το 2015. Έτσι, οι πωλήσεις του ξεπέρασαν κατά 40,1% (443.909 μονάδες) τις πωλήσεις του 2014. Η ανάπτυξη της κατηγορίας της νέας C-Class το 2016 θα πάρει ώθηση από τη νέα C-Class Coupé, που βρίσκεται στις  εκθέσεις από τον Δεκέμβριο.

Τη “χρονιά των SUVs,” η Mercedes-Benz λάνσαρε τέσσερα νέα ή ανανεωμένα μοντέλα, ανανεώνοντας με αυτόν τον τρόπο πλήρως σχεδόν ολόκληρη τη γκάμα των «sport utility vehicles». Οι πωλήσεις των SUVs το 2015 ξεπέρασε την περασμένη χρονιά κατά 26,6% και έφτασε τον αριθμό-ρεκόρ των 525.866 οχημάτων. Στην κορυφή της προτίμησης του κόσμου βρέθηκαν η GLC και η GLA, με πωλήσεις σχεδόν διπλάσιες από αυτές του 2014. Ο διάδοχος του GL, το νέο GLS, θα βρίσκεται στις εκθέσεις από τον Μάρτιο του 2016.

Η Mercedes-AMG μπορεί να κοιτά με περηφάνια το 2015, με πωλήσεις 68.875 μονάδων (+44,6%), η μάρκα επιδόσεων της Mercedes-Benz πέτυχε νέο ρεκόρ. Αυτό σημαίνει, ότι οι πωλήσεις της υπερ-διπλασιάστηκαν μέσα στα τρία τελευταία χρόνια. Τα πιο αγαπητά ανάμεσα στα νέα σπορ AMG μοντέλα που λανσαρίστηκαν το 2015,  ήταν οι AMG εκδόσεις των η C-Class και των υπόλοιπων compact cars. Επιπλέον, η νέα Mercedes-AMG GT ήταν πολύ δημοφιλής ανάμεσα στους πελάτες της μάρκας. Οι μεγαλύτερες αγορές για τα μοντέλα AMG είναι οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Κίνα.

Η συνέπεια όσον αφορά τη συνέχιση των υβριδικών μοντέλων είναι μία από τις συνισταμένες της στρατηγικής της Mercedes-Benz. Μόνο πέρσι, η μάρκα παρουσίασε τέσσερα νέα μοντέλα Plug-In Hybrid:  την C 350 e σε λιμουζίνα και στέισον-βάγκον, τη GLE 500 e 4MATIC και τη GLC 350 e 4MATIC. Τα μοντέλα Plug-In Hybrid παίζουν σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη των πωλήσεων της Mercedes-Benz. Το 2017, ένα σύνολο δέκα μοντέλων Plug-In Hybrid της Mercedes-Benz θα έχουν λανσαριστεί. Κατά μέσο όρο, ένα νέο μοντέλο Plug-In Hybrid λανσάρεται κάθε τέσσερις μήνες.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v