Peugeot 2008: Η έλξη του γαλλικού crossover

Η πρόταση της γαλλικής φίρμας στην ανερχόμενη κατηγορία των crossover είναι ένα άνετο, οικονομικό και οδηγοκεντρικό μοντέλο.
Peugeot 2008: Η έλξη του γαλλικού crossover

του Σπύρου Ρέκκα

Τα crossover διεκδικούν μια από τις καλύτερες θέσεις στην αγορά του αυτοκινήτου. Είναι υπερυψωμένα αυτοκίνητα με πολλά χαρίσματα και πολλαπλές χρήσεις.

Η Peugeot, δίνει μια νέα μάχη στην ανερχομένη κατηγορία με το 2008. Το νέο αστικό crossover, εξοπλιζεται με οικονομικούς κινητήρες βενζίνης και ντίζελ. Ειδικότερα, ο υπερτροφοδοτούμενος καθώς και ατμοσφαιρικός τρικύλινδρος κινητήρας βενζίνης τεχνολογίας PureTech είναι ιδιαίτερα αποδοτικός και επιτυγχάνει μειωμένες εκπομπές CO2 και κατανάλωση καυσίμου, χάρη στο συμπαγές μέγεθος και το μειωμένο βάρος, στα καινοτόμα υλικά χαμηλής τριβής, στο σύστημα ψεκασμού βενζίνης υψηλής πίεσης καθώς και στην προσαρμοσμένη τεχνολογία καύσης.

Στη γκάμα προστέθηκε όμως και ο κινητήρας πετρελαίου BlueHDi. Ο πετρελαιοκινητήρας νέας γενιάς BlueHDi συνδυάζει το σύστημα SCR (selective catalytic reduction) και το φίλτρο μικροσωματιδίων FAP. Η τεχνολογία BlueHDi μειώνει δραστικά τις εκπομπές ΝΟx (οξείδια του αζώτου) τουλάχιστον κατά 90%, τις εκπομπές CO2 καθώς και την κατανάλωση καυσίμου ενώ τα μικροσωματίδια καταστρέφονται κατά 99,9%.

Με το 2008, η Peugeot εκμεταλλεύεται την εμπειρία που απέκτησε με την επιτυχημένη πορεία του crossover 3008, ώστε να δημιουργήσει ένα πρωτοποριακό μοντέλο για την μικρομεσαία κατηγορία. Το 2008, είναι το πρώτο αυτοκίνητο της εταιρίας που σχεδιάστηκε και εξελίχθηκε ώστε να εξυπηρετεί τις ανάγκες πολλών και διαφορετικών αγορών του πλανήτη. Έχοντας σαν σκοπό να κατακτήσει την παγκόσμια αγορά, το 2008 δίνει στη γαλλική φίρμα νέα δυναμική, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για την εξέλιξη μιας πλήρους γκάμας crossover μοντέλων.

Με μήκος που δεν ξεπερνά τα 4,16 μ. καινοτομεί συνδυάζοντας τα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός κλασικού πεντάπορτου με τη δύναμη ενός SUV. Επίσης η καμπίνα του προσφέρει χώρο για τους επιβάτες, άνεση και ευελιξία διαμόρφωσης. Κινείται με την ίδια ευκολία τόσο εντός πόλης, όσο και στον ανοιχτό δρόμο, ενώ παράλληλα μπορεί να δραπετεύσει από τα αστικό περιβάλλον, χάρη στα δυναμικά του χαρακτηριστικά.

Αξίζει να τονισθεί ότι χάρη στους σύγχρονους αποδοτικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου το Peugeot 2008, προσφέρει εξαιρετική οδηγική εμπειρία. Επίσης ο αεροδυναμικός σχεδιασμός και το χαμηλό βάρος συμβάλουν στην επίτευξη χαμηλών καταναλώσεων καυσίμου.

Όπως αναφέρθηκε, διαθέσιμοι είναι τόσο ο τελευταίας γενιάς τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας PureTech χωρητικότητας 1.200 κ.εκ., όσο και ο κορυφαίος πετρελαιοκινητήρας 1.6 Blue HDI. Τώρα πλέον το ενδιαφέρον εστιάζεται στο νέο μοτέρ βενζίνης 1.2 Pure Tech, το οποίο προσφέρεται σε τρεις εκδόσεις ισχύος. Η ατμοσφαιρική έκδοση αποδίδει 82 ίππους και οι υπερτροφοδοτούμενες 110 είτε 130 ίππους. Ο ντίζελ 1.6 Blue HDI, εξασφαλίζει χαμηλή κατανάλωση, περιορισμένους ρύπους και υψηλή ροπή. Διαθέσιμες επίσης τρεις εκδόσεις ισχύος. 75,100 και 120 ίππων.

Με πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας οι τιμές που ξεκινούν από τα 16.090 ευρώ (εκδόσεις βενζίνης) και τα 20.070 ευρώ (εκδόσεις ντίζελ). Οι τιμές περιλαμβάνουν το όφελος της κρατικής απόσυρσης.

Ισχύει το καινοτομικό πρόγραμμα απόκτησης της Peugeot 4X4, το οποίο είναι το μοναδικό της αγοράς που προσφέρει, 4 χρόνια άτοκη χρηματοδότηση με 208 ευρω /μήνα, 4 χρόνια σέρβις, 4 χρόνια οδική βοήθεια και 4 χρόνια εγγύηση.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v