Νέο Opel Astra: Αγγίζει την premium κατηγορία

Οδηγήσαμε στη Σλοβακία το νέο Opel Astra, και εντυπωσιαστήκαμε από τα οδηγοκεντρικά του στοιχεία, την απόδοση του κινητήρα του και τον… premium χαρακτήρα του.
Νέο Opel Astra: Αγγίζει την premium κατηγορία
αποστολή στη Σλοβακία του Σπύρου Ρέκκα

Ειλικρινά δεν περίμενα ότι η Opel θα έκανε τόσο μεγάλο άλμα στη περίπτωση του νέου Astra. Είχα ενημερωθεί από τα ανώτατα στελέχη της μάρκας για τις εξελίξεις στο πρόγραμμα του νέου μικρομεσαίου αυτοκινήτου. Μίλησα στην Έκθεση της Φρανκφούρτης, με τους ανθρώπους που σχεδίασαν και εξέλιξαν το νέο αυτοκίνητο. Διέκρινα στις συνομιλίες, μια αισιοδοξία και μια σιγουριά για το αποτέλεσμα που έχουν διαμορφώσει με τις γνώσεις και την κοπιαστική εργασία τους.

Δεν σας κρύβω ότι, έχω ακούσει πολλές φορές τα ίδια λόγια από άλλους συναδέλφους τους, γιατί είναι τμήμα της αποστολής τους. Όμως, μόλις έκανα τα πρώτα χιλιόμετρα στους δρόμους της Αυστρίας, θυμήθηκα τα λόγια των ανθρώπων που δημιούργησαν τη νέα γενιά του αυτοκινήτου που τόσο αγάπησαν και οι Έλληνες οδηγοί.

Η μεγαλύτερη επιτυχία των μηχανικών είναι ότι του προσέδωσαν οδηγοκεντρικά στοιχεία, τα οποία δεν υπήρχαν σε καμία προηγούμενη γενιά. Η πρώτη μου εκτίμηση είναι ότι, ξεπέρασε ακόμη και το πιο οδηγοκεντρικό μοντέλο της κατηγορίας, το Ford Focus. Είναι πολύ καλύτερο στο δρόμο από το δημοφιλές VW Golf ενώ ξεπερνά σε όλους τους τομείς που έχουν σχέση με την οδηγική ευχαρίστηση τα Peugeot 308, Toyota Auris και άλλα αυτοκίνητα της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Είναι τόσο, συμπαγές, καλό και ισορροπημένο, που ουσιαστικά έχει ξεπεράσει τα όρια της κατηγορίας του και αγγίζει τα τείχη της premium κατηγορίας. Άνετα συγκρίνεται με τα Audi A3, BMW 1 και Volvo V40. Ναι, το αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής, έφθασε στην πόρτα των πολυτελών μοντέλων ιδίων διαστάσεων, αλλά με τόσο μεγάλη διαφορά στην τιμή πώλησης .Ένα επίπεδο τιμών πώλησης, που σε μερικές περιπτώσεις, δεν δικαιολογείται από την πραγματική αξία του πολυτελούς προϊόντος.

Κινείται σαν ένα ενιαίο τμήμα μετάλλου. Το αμάξωμα αντιδρά ιδανικά σε σαμαράκια και λακκούβες. Έχει την καλύτερη ποιότητα κύλισης στη κατηγορία του και συγκρίνεται μόνο με την αίσθηση που προσφέρουν ακριβότερα premium μοντέλα. Το τιμόνι του είναι το καλύτερο της κατηγορίας και δεν έχει καμία σχέση με το σύστημα διεύθυνσης της απερχόμενης γενιάς. Μέρα με τη νύχτα είναι.

Οι αναρτήσεις λειτουργούν σωστά, απορροφούν τους κραδασμούς και χάνουν τον ρυθμό τους μόνο στις κλειστές στροφές αν πιάσεις τα όρια της κατασκευής. Επιτέλους έχει και πολύ καλό κιβώτιο ταχυτήτων. Όσον αφορά τους κινητήρες, ψηφίζω και με τα δυο χέρια τον Καινούργιο τρικύλινδρο βενζινοκινητήρα 1.000 κ .εκ. 105 ίππων. Είναι μοτέρ-μάλαμα με καλή απόδοση και χαμηλό επίπεδο θορύβου.

Ο ντίζελ 1.600 κ.εκ. 136 ίππων πετάει, αλλά πρέπει να υπολογίσετε την επιπλέον δαπάνη που θα δώσετε για να τον αποκτήσετε. Απόψε έφτασα στη Μπρατισλάβα της Σλοβακιας. Αύριο θα το οδηγήσω σε διαφορετική διαδρομή και θα σας ενημερώσω, για τα υπόλοιπα στοιχεία του. Περισσότερα για το νέο Opel Astra σύντομα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v