Το νέο Opel Astra παρουσιάστηκε στην Ελλάδα

Η πρώτη στατική παρουσίαση της νέας γενιάς του δημοφιλούς μοντέλου πραγματοποιήθηκε στην Ανάβυσσο «παρουσία» των επίσης νέων Karl και Adam S.
Το νέο Opel Astra παρουσιάστηκε στην Ελλάδα
του Σπύρου Ρέκκα

Η Opel στη προσπάθεια της να υποστηρίξει την ελληνική αγορά, πραγματοποίησε την πρώτη στατική παρουσίαση της νέας γενιάς του Opel Astra, στο Κτήμα 48, στην Ανάβυσσο. Πρωταγωνιστής ήταν το νέο Astra και συμπρωταγωνιστές το νέο Karl και το νέο Adam S.

«Θέλουμε να συνεχίσουμε να αισιοδοξούμε και να στηρίζουμε την ελληνική αγορά. Ελπίζουμε σύντομα να επέλθει ομαλοποίηση και σταθερότητα, βασικοί παράγοντες για την ανάπτυξη που τόσο περιμένουμε όλοι μας. Το Astra παρουσιάζεται πρώτη φορά στην Ελλάδα, δύο μήνες πριν την Παγκόσμια Παρουσίασή του στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανγκφούρτης τον ερχόμενο Σεπτέμβριο. Αυτό και μόνο αποτελεί είδηση. Το νέο μοντέλο της Opel φέρει τεχνολογίες ανώτερων κατηγοριών. Με τους νέους υπερσύγχρονους κινητήρες, οι οποίοι εφαρμόζονται σε όλη πλέον την γκάμα των αυτοκινήτων, η Opel καλύπτει όλες τις σύγχρονες ανάγκες μετακίνησης τόσο για βενζινοκίνηση όσο και για πετρελαιοκίνηση» δήλωσε ο Γιάννης Πασσάδης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της GM Hellas.

Η νέα γενιά είναι το πιο αποδοτικό βενζινοκίνητο μοντέλο στην κατηγορία του. Η εν κινήσει επιτάχυνση βελτιώθηκε κατά 32%. Μειώθηκε το βάρος έως και 200 κιλά. Στη βάση των κινητήρων υπάρχει το αναβαθμισμένο τρικύλινδρο 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo 105 ίππων. Αυτό το λιλιπούτειο μοτέρ που γνωρίσαμε στο Adam και Corsa, δίνει τη δυνατότητα στο Astra να αναδειχθεί το καθαρότερο και οικονομικότερο μοντέλο στην κατηγορία του. Μέση κατανάλωση μόλις 4,2 λίτρα/100χλμ. και εκπομπές 96 γραμ.CO2/χλμ. όταν συνδυάζεται με Start/Stop και κιβώτιο Easytronic 3.0. Επίσης νέος τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo σε εκδόσεις ισχύος από 125 -150 ίππους. Με τεχνολογία Start/Stop και εξάρι μηχανικό κιβώτιο, κατανάλωση 4,9 λίτρα/100χλμ., 114 γραμ. CO2/χλμ.

Στα ντίζελ, τρεις εκδόσεις της νέας γενιάς χαμηλού θορύβου 1.6 CDTI με ισχύ από 95 – 136 ίππους. Σε συνδυασμό με το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο, καταναλώνουν κάτω από 4 λίτρα/100χλμ. στο μικτό κύκλο. Ο πιο οικονομικός που διατίθεται μέχρι τώρα, καταναλώνει 3,4 λίτρα/100 χλμ. και εκπομπές CO2 90 γραμ./χλμ., χωρίς τέλη κυκλοφορίας. Λανσάρει στη κατηγορία του, το σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού full matrix LED προς 1.150 ευρώ (τιμή λιανικής συμπερ. ΦΠΑ στη Γερμανία). Επίσης είναι το πρώτο αυτοκίνητο που λανσάρεται με την premium υπηρεσία Opel OnStar. Η υπηρεσία προσωπικής υποστήριξης και συνδεσιμότητας είναι ο ‘φύλακας άγγελος’. Ο πρώτος χρόνος χρήσης παρέχεται δωρεάν και θα λανσαριστεί στη χώρα μας το 2016. Το νέο σύστημα επικοινωνίας R 4.0 IntelliLink, διαθέτει οθόνη αφής 7 ιντσών και επιτρέπει ενσωμάτωση smartphone μέσω Apple CarPlay και Android Auto.
 
Η νέα γενιά εργονομικών καθισμάτων, δοκιμασμένη και πιστοποιημένη από ανεξάρτητη ομάδα ειδικών της πλάτης του γερμανικού οργανισμού AGR, είναι ένα ακόμα αξιοσημείωτο χαρακτηριστικό. Το εργονομικό κάθισμα οδηγού κοστίζει στη Γερμανία 390 ευρώ. Στην Γερμανία η βασική έκδοση ξεκινά από τα 17.960 ευρώ. Στην Ελλάδα μέχρι τώρα οι τιμές δεν είχαν μεγάλη διαφορά. Λανσάρισμα το Νοέμβριο.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v