Χρυσό βραβείο στην Kosmocar Audi

Η Kosmocar Audi κέρδισε το Χρυσό Βραβείο «για την εξαιρετική της επίδοση στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη στις πωλήσεις».
Χρυσό βραβείο στην Kosmocar Audi
του Σπύρου Ρέκκα

Η Kosmocar Audi, απέσπασε την ανώτατη διάκριση του ‘’Χρυσού βραβείου για την εξαιρετική της επίδοση στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη στις πωλήσεις’’, στην κατηγορία καινοτομία στις πωλήσεις και πελατοκεντρικότητα, στη τελετή απονομής των Sales Excellence Awards 2015, των βραβείων που διοργανώνει το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδας (ΙΠΕ). Το βραβείο παρέλαβε ο Δημήτρης Καββούρης Δ/ντής Πωλήσεων και Μarketing και αφού ευχαρίστησε το ΙΠΕ και τα μέλη της κριτικής επιτροπής δήλωσε τα ακόλουθα: ‘’Η καινοτομία και η πελακοκεντρικότητα είναι μέρος του DNA της Audi. Παραλαμβάνουμε αυτό το βραβείο εκ μέρους της ομάδας πωλήσεων της Αudi και του Δικτύου Εξουσιοδοτημένων Εμπόρων της Kosmocar που πουλάνε καθημερινά τα προϊόντα μας προσφέροντας μια κορυφαία εμπειρία αγοράς σε όσους περνούν το κατώφλι της μάρκας μας.

Η Kosmocar, ως εισαγωγέας μιας πολυτελούς μάρκας αυτοκινήτων όπως η Audi, έχει ως βασικό πυλώνα της στρατηγικής της, την ικανοποίηση του πελάτη σε όλα τα επίπεδα. Υπό το πρίσμα αυτό, έχει εξελίξει δομές και διαδικασίες που προάγουν αυτό το αποτέλεσμα. Η αποτελεσματικότητα αυτής της προσέγγισης αντικατοπτρίζεται στην Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών που διεξάγει σε συνεχή βάση πανευρωπαϊκά η κατασκευάστρια εταιρία Audi, στην οποία κατατάσσει την Kosmocar Audi στην 3η θέση ανάμεσα σε 25 χώρες της Ευρώπης. Την αξία της επίδοσης υπογραμμίζει το γεγονός ότι έχει πραγματοποιηθεί εν μέσω οικονομικής κρίσης που έχει πλήξει σφοδρά τον κλάδο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Είναι αποτέλεσμα συντονισμένων ενεργειών την τελευταία δεκαετία.

Πιο συγκεκριμένα η Kosmocar Audi: Διεξάγει τριμηνιαίες εσωτερικές συναντήσεις με τη συμμετοχή της γενικής διεύθυνσης, με θέμα τα αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών όπου και συμφωνούνται ενέργειες βελτίωσης. Έχει αναθέσει στους επιθεωρητές πωλήσεων την παρακολούθηση των δεικτών ικανοποίησης πελάτη κάθε εξουσιοδοτημένης εμπορίας με έμφαση στις περιπτώσεις που παρατηρούνται αποκλίσεις από την κορυφαία επίδοση. Διεξάγει σε συνεχή βάση εκπαιδευτικά προγράμματα για τους συμβούλους πωλήσεων που εξυπηρετούν τον πελάτη σε όλο το δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπόρων στην Ελλάδα. Διοργανώνει πανελλήνια συνέδρια πωλήσεων και βραβεύει συμβούλους πωλήσεων με υψηλές επιδόσεις στην ικανοποίηση πελάτη. Διεξάγει πρόσθετη έρευνα μυστικού επισκέπτη για να διαπιστώσει την πιστή εφαρμογή των διαδικασιών που αυξάνουν την ικανοποίηση του πελάτη.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v