Leon Cupra: Διπλό χτύπημα από την Seat!

Σε δύο εκδόσεις, 265 και 280 ίππων, θα προσφέρεται το νέο Seat Leon Cupra, στο οποίο ξεχωρίζουν το μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και οι προβολείς LED.
Leon Cupra: Διπλό χτύπημα από την Seat!
του Σπύρου Ρέκκα

Η κορυφαία έκδοση του Seat Leon εκφράζει τον αγωνιστικό προσανατολισμό της αναβαθμισμένης ισπανικής μάρκας. Η Seat έχει σημειώσει πολλές επιτυχίες στις αγωνιστικές αντιπαραθέσεις. Στο πλαίσιο της νέας προσπάθειας που κάνει για να αυξήσει το ποσοστό της στην αγορά, εντάσσεται και η παράγωγη ενός αυτοκινήτου ειδικών προδιαγραφών.

Το νέο Seat Leon Cupra εξοπλίζεται με κινητήρα 2.000 κ.εκ. με διπλό ψεκασμό καυσίμου και μεταβλητό χρονισμό εκκεντροφόρου, σε δύο εκδόσεις ισχύος 195 είτε 280 ίππους. Στα καλούδια του περιλαμβάνονται, το μπλοκέ διαφορικό, το τιμόνι μεταβαλλόμενης υποβοήθησης, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση το κιβώτιο DSG κ.α. Παράγεται σε δυο αμαξώματα, 5θυρο και τρίθυρο SC.

Το Cupra 280 ίππων, ολοκληρώνει το τεστ επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα μόλις σε 5,7’’ (με το προαιρετικό DSG) και σε 5,8’’ (με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων). Η ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητά του φτάνει τα 250 χλμ./ώρα. Η μέγιστη ροπή των 35,4 χλγμ. αποδίδεται σε ευρύ φάσμα λειτουργίας του μοτέρ από τις 1.750 έως 5.300 σ.α.λ.

Το Cupra 265 ίππων με μέγιστη ροπή 35,4 χλγμ. έχει επιδόσεις 5,9’’ με μηχανικό κιβώτιο και 5,8’’ με κιβώτιο DSG. Η μέση κατανάλωση καυσίμου και για τις δύο εκδόσεις είναι μόλις 6,4 λίτρα/100χλμ με DSG και 6,6 λίτρα/100χλμ. με μηχανικό κιβώτιο. Εκπομπές CO2 149 γραμ./χλμ. και 154 γραμ./χλμ. αντίστοιχα.

Ανακοινώθηκε ότι με το DCC (Dynamic Chassis Control), το εμπρόσθιο μπλοκέ διαφορικό και το σύστημα μεταβλητής υποβοήθησης τιμονιού, επιτυγχάνει ταχύτερους γύρους στην πίστα από τον προκάτοχο του.

Το νέο μπλοκέ διαφορικό στον εμπρόσθιο άξονα βελτιώνει σημαντικά την πρόσφυση και τον χειρισμό του αυτοκινήτου που έχει την κίνηση στους εμπρός τροχούς. Το μπλοκέ διαφορικό χρησιμοποιεί ένα σύστημα πολλαπλών δίσκων που ενεργοποιείται υδραυλικά και ελέγχεται ηλεκτρονικά. Σε ακραίες συνθήκες μπορεί να στείλει ακόμη και το 100% της δύναμης σε έναν τροχό. Το μπλοκέ διαφορικό είναι ενσωματωμένο σε άλλα συστήματα χειρισμού, όπως το ESP και το EDS. Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται οι full-LED προβολείς και οι πίσω προβολείς LED.

Επίσημη παρουσίαση στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης 6-16 Μαρτίου 2014. Στην Ελλάδα θα εισαχθεί μόνο η έκδοση Cupra 280, προς 25.850 ευρώ με το όφελος απόσυρσης (Leon SC). Επιπλέον επιβάρυνση για το κιβώτιο DSG-6 2.000 ευρώ, κατόπιν παραγγελίας.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v