Subaru XV: «Αέρινη» δύναμη

H νέα οδηγική πρόταση της Subaru, είναι ένα μοντέλο παντός εδάφους, το οποίο συνδυάζει την εικόνα του SUV με ένα εξαιρετικά άνετο και ευρύχωρο εσωτερικό με στιλάτες και ανάλαφρες αναλογίες.
Subaru XV: «Αέρινη» δύναμη
H Subaru είναι γνωστή και σεβαστή για τις αρετές των αυτοκινήτων που παράγει, ιδιαίτερα σε ό,τι έχει σχέση με κινητήρες και τετρακίνηση, δυο τομείς που ξεχωρίζει. Ωστόσο, όπως αρκετές άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες δεν φάνηκε να δίνει ιδιαίτερη προσοχή σε μικρά μοντέλα της νεφελώδους κατηγορίας των Suv/crossover. Αυτό όμως πλέον δείχνει να αποτελεί παρελθόν με το νέο Subaru XV.

Όπως αναφέρει η Subaru, η FHI (εταιρία που κατασκευάζει τα μοντέλα) σκοπεύει να εισάγει το νέο XV στην ευρωπαϊκή αγορά ως στρατηγικό μοντέλο της, προκειμένου να προσφέρει στους πελάτες «Απόλαυση και ξεγνοιασιά» στο πλαίσιο της νέας δήλωσης μάρκας της Subaru «Confidence in Motion».

Το βασικό concept προϊόντος που υιοθέτησε η Subaru για το XV είναι «Περιπέτεια στην πόλη». Πιο συγκεκριμένα, το concept αυτό αφορά ένα αυτοκίνητο που είναι ιδανικά προσαρμοσμένο για συναρπαστική, έντονη, αλλά και χωρίς στρες χρήση στην πόλη. Γι’ αυτό, η Subaru έφερε την ισορροπία μεταξύ των παραμέτρων βέλτιστων επιδόσεων, όπως η οικονομία καυσίμου, και της οδηγικής απόλαυσης με μια στιλάτη, άκρως ξεχωριστή εξωτερική σχεδίαση.

Το XV έχει μήκος 4,45 μέτρα, πλάτος 1,78 και ύψος 1,57, ενώ το μεταξόνιο είναι στα 2,63 μέτρα. Εξωτερικά ομοιάζει σε μεγάλο βαθμό με το Impreza καθώς τόσο τα φωτιστικά σώματα όσο και η μάσκα, αν και σαφώς πιο σπορ, παραπέμπουν στο δημοφιλές οικογενειακό μοντέλο.



Το πίσω τμήμα είναι πιο αυτονομημένο σχεδιαστικά, ενώ ο σπορ/εναλλακτικός χαρακτήρας ενισχύεται από τα φουσκώματα στους θόλους των τροχών, τις ακμές, τα διακοσμητικά πλαστικά αλλά και την απόσταση από το έδαφος (22 εκατοστά)

Το εσωτερικό είναι αρκετά ενδιαφέρον με σχεδίαση ολίγον συντηρητική. Ξεχωρίζει η οθόνη πολλαπλών λειτουργιών, ενώ στις αναβαθμισμένες εκδόσεις διατίθεται οθόνη LCD 4,3 ιντσών.

Οι επιλογές κινητήρα αφορούν τον βενζινοκίνητο Boxer 1,6 λίτρων αλλά και τον 2,0 Boxer πετρελαίου. Σε κάθε περίπτωση ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μόνιμη τετρακίνηση αλλά και ένα καινούργιο αυτόματο κιβώτιο με σύστημα συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT).

Εξάλλου έμφαση έχει δοθεί στην οικονομία καυσίμου αλλά και την ασφάλεια. Το Subaru XV διαθέτει σύστημα start/stop, πλήθος αερόσακων (πέρα από τους «κλασσικούς» διαθέτει τύπου κουρτίνας αλλά και γονάτων οδηγού), σύστημα δυναμικού ελέγχου του οχήματος (VDC).

Άλλωστε δεν πρέπει να θεωρείται τυχαίο ότι απέσπασε την υψηλότερη βαθμολογία 5 αστέρων στις δοκιμές του EuroNCAP.

To νέο Subaru XV αναμένεται σύντομα στις εκθέσεις της εταιρίας σε τιμές που δεν έχουν ανακοινωθεί. Είναι μια ενδιαφέρουσα επιλογή για εκείνους που θέλουν, τηρουμένων των αναλογιών, να κινηθούν και εκτός δρόμου και προτάσσουν την ποιότητα κατασκευής, την ασφάλεια αλλά και τις επιδόσεις.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v