Lancia Thema: Ανάμεσα σε δύο «κόσμους»

Το νέο πολυτελές μοντέλο της Lancia συνδυάζει ιδανικά το μέγεθος, την άνεση και την επιβλητική παρουσία στον δρόμο με το πολυτελές ιταλικό design που εγγυάται το όνομα της Lancia. Μια "λιμουζίνα" με πολλά κυβικά.
Lancia Thema: Ανάμεσα σε δύο «κόσμους»
H Lancia είναι μια αυτοκινητοβιομηχανία που είτε αυτόνομη είτε υπό τη σκέπη του ομίλου της Fiat έγινε γνωστή για τα προσιτά πολυτελή μοντέλα που κατασκεύαζε. Μάλιστα οι περγαμηνές της δεν περιορίστηκαν μόνο σε αυτά αλλά συμπεριελάμβαναν και σημαντικά μοντέλα επιδόσεων που δόξασαν την εταιρία όπως τα Stratos και Delta (συγκεκριμένες εκδόσεις παλαιότερου μοντέλου).

Η μητρική Fiat εδώ και αρκετό καιρό διατηρεί στενότατους δεσμούς με την αμερικανική Chrysler, δεδομένο που πλέον αντανακλάται και στα μοντέλα της Lancia.
Η αρχή έγινε με τη Ypsilon και τώρα με το Thema. Έτσι δεν πρέπει να προκαλεί και ιδιαίτερα έκπληξη το γεγονός ότι η νέα Lancia Thema ομοιάζει υπερβολικά με το Chrysler 300.

Στην πράξη η νέα Thema θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ένα επανασχεδιασμένο, πιο ευρωπαϊκό Chrysler 300, το οποίο ίσως και να ξενίζει με το γνωστό σήμα της ιταλικής εταιρίας στη μάσκα του. Ωστόσο δεν παύει να αποτελεί ένα ενδιαφέρον μοντέλο.

Εξωτερικά η Thema είναι μια μεγάλη «λιμουζίνα» της τάξεως των πέντε μέτρων με κλασσικές γραμμές. Η συνολική σχεδίαση δημιουργεί ένα όμορφο αποτελέσμα, που συνδυάζει κλάση, πολυτέλεια, ενώ «αφήνει υπονοούμενα» και για επιδόσεις, αφού οδικά είναι κάθε άλλο παρά βαρετή.



Το εσωτερικό, παραδοσιακά για Lancia, είναι ιδιαίτερα πολυτελές. Το δέρμα και οι ξύλινες επενδύσεις κυριαρχούν όπως επίσης και ο μπλε φωτισμός από τα όργανα μπροστά από τον οδηγό. Στοιχεία που ξεχωρίζουν είναι το ρετρό αναλογικό ρολόι ψηλά στην κεντρική κονσόλα αλλά και η οθόνη ακριβώς από κάτω.

Η Thema έρχεται σε τρία επίπεδα εξοπλισμού (Gold, Platinum, Executive) με πλούσιο εξοπλισμό που δίνει έμφαση τόσο στην ασφάλεια, όσο και στη διασκέδαση. Eνδεικτικά αναφέρουμε τα θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα με οκτώ μνήμες, τις ειδικές δερμάτινες επενδύσεις, το ηχοσύστημα των 276 Watt και 6 ηχείων (προαιρετικά διατίθεται ηχοσύστημα της Alpine), τους επτά αερόσακους, την κάμερα οπισθοπορείας.

Διαθέτει επίσης σύστημα πλοήγησης αλλά και διζωνικό κλιματισμό.

Σε ό,τι αφορά τις επιλογές κινητήρα αυτές είναι τρεις. Ο μοναδικός για βενζίνη έχει χωρητικότητα 3,6 λίτρων, βγάζει 286 άλογα και συνδυάζεται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Χαρίζει τελική ταχύτητα 240χλμ στο μοντέλο και επιτάχυνση (0-100χλμ) σε 7 δευτερόλεπτα.

Η άλλη επιλογή είναι ο 3,0 ντίζελ που ανάλογα την έκδοση βγάζει 190 ή 239 άλογα και συνδυάζεται με 5τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, όπως συμβαίνει με τα εκ Γερμανίας ανταγωνιστικά μοντέλα της Thema.

Η τιμή της νέας Lancia Thema δεν έχει ανακοινωθεί. Ωστόσο ο μεγάλος κυβισμός πέρα από την λογικά υψηλή τιμή κτήσης αποτελεί αντικίνητρο λόγω της μεγάλης φορολογίας που υφίσταται ο κλάδος του αυτοκινήτου στην Ελλάδα.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v