Lancia Delta: Πολυτέλεια και design για το "come back"

Πολυτέλεια, ποιότητα κατασκευής, σχεδιαστικά προχωρημένο εσωτερικό και άνεση αποτελούν το τετράπτυχο της "συνταγής" της νέας Delta, με την οποία η Lancia φιλοδοξεί να επανέλθει. Οι επιδόσεις και ίσως η τιμή αποτελούν την "Αχίλλειο πτέρνα".
Lancia Delta: Πολυτέλεια και design για το come back
του Αρη Δαμουλάκη

Την αναγέννηση μιας μεγάλης ιταλικής φίρμας που ακούει στο όνομα Lancia επιχειρεί η μητρική Fiat με την παρουσίαση της τρίτης γενιάς της «θρυλικής» Delta.

H Lancia εδώ και αρκετό καιρό βρίσκεται στο εμπορικό περιθώριο, τουλάχιστον σε σχέση με παλαιότερες εποχές. ΤοThesis δεν «τραβάει», το Musa έτσι και αλλιώς απευθύνεται σε σχετικά περιορισμένο κοινό αφήνοντας μόνο του το Lancia Ypsilon να σηκώνει τα βάρη των πωλήσεων.

Και τα καταφέρνει μια χαρά. Aλλά αυτό δεν αρκεί πάντοτε. Η νέα Delta επαναφέρει τη Lancia σε μια σημαντική και δημοφιλή στο κοινό κατηγορία, με την ελπίδα να ξανακερδίσει μερίδιο αγοράς.

Η τρίτη γενιά της Delta έχει μήκος 4,5, πλάτος 1,8 και ύψος 1,5 μέτρα και υιοθετεί ένα σχήμα αρκετά πρωτότυπο, πιο μεγάλο από εκείνο του Bravo και στα όρια οχημάτων μεγαλύτερης κατηγορίας.

Στο μπροστινό τμήμα δεσπόζει η χαρακτηριστική μάσκα της ιταλικής φίρμας με τα μεγάλα φωτιστικά σώματα να διαθέτουν και LED. Στο πίσω ξεχωρίζουν τα τοξοειδή φώτα, ενώ από τα πλάγια εντύπωση προκαλεί το τρίτο μικρό τζάμι. Συνολικά η αισθητική του οχήματος είναι υψηλή και αρκετά πρωτότυπη.

[Βίντεο με τη νέα Lancia Delta]


Το εσωτερικό αποπνέει πολυτέλεια, είναι ευρύχωρο και αναμένεται να αποτελέσει το συν του μοντέλου. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται όλα όσα διαθέτει ένα όχημα της κατηγορίας, όπως διζωνικός κλιματισμός, συστήματα ελέγχου της πορείας, του φρεναρίσματος και της στάθμευσης, ηχοσύστημα, δερμάτινες επενδύσεις κλπ.

Το νέο μοντέλο μοιράζεται πολλά κοινά στοιχεία με το Fiat Bravo όπως οι κινητήρες. Φορά τον T-Jet των 1,4 λίτρων που αποδίδει 120 ή 150 άλογα, ενώ διατίθεται και με πετρελαιοκινητήρα (Multijet) 120 ίππων. Μελλοντικά η γκάμα των κινητήρων αναμένεται να εμπλουτιστεί. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρόσθιους τροχούς μέσω κιβωτίου 6 ταχυτήτων που θα εξοπλίζει όλες τις εκδόσεις του μοντέλου.

To μοντέλο δείχνει να ρίχνει περισσότερο βάρος στην πολυτέλεια, την ποιότητα κατασκευής και την άνεση παρά στις επιδόσεις ή στη συνέχιση του μύθου της Lancia Intergrale.

Σε κάθε περίπτωση η εμπορική επιτυχία του θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό από την τιμή αγοράς, που όμως δεν είμαστε καθόλου σίγουροι ότι θα είναι χαμηλή. Ίδωμεν…
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v