Peugeot 308: Ανανέωση εντός, εκτός και… μηχανικά

Το έτσι κι αλλιώς δημοφιλές στην ελληνική αγορά 308, έγινε λίγο πιο σπορ, φόρεσε πιο φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες και τιμολογήθηκε τόσο ώστε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του «ζορισμένου» ελληνικού κοινού.
Peugeot 308: Ανανέωση εντός, εκτός και… μηχανικά
Ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς, το Peugeot 308, ανανεώθηκε και διατίθεται πλέον στην ελληνική αγορά. Η ανανέωση δεν περιορίστηκε μόνο στο «κλασσικό» μοντέλο αλλά αφορά και τις υπόλοιπες εκδόσεις, δηλαδή την cοupe cabriolet και την Stationwagon.

Εξωτερικά το 308 φέρει μικρότερη μάσκα με επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες και προβολείς, ενώ διαθέτει και φώτα τύπου LED. Επίσης μικρότερα και κομψότερα έγιναν τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, τα οποία ομοιάζουν ελαφρώς με εκείνα του μεγαλυτέρου 508.

Το πίσω τμήμα του μοντέλου παραμένει καλοσχεδιασμένο και συμπαγές, ενώ οι σχεδιαστικές αλλαγές, συνολικά στο Peugeot, ενίσχυσαν περισσότερο τον σπορ χαρακτήρα του μοντέλου.

Στο εσωτερικό, οι όποιες αλλαγές σχετίζονται με την ποιότητα των υλικών και τους χρωματικούς συνδυασμούς που μπορεί να επιλέξει ο υποψήφιος αγοραστής, ενώ η συνολική εικόνα παραμένει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και «ισορροπημένη».

Tο νέο Peugeot 308 διατίθεται σε 5θυρο αμάξωμα, με κινητήρες βενζίνης (1,4 και 1,6 λίτρων) και diesel (1,6 λίτρων), σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού και συγκεκριμένα τα Access, Active, Allure και GTi. Πρέπει να σημειωθεί ότι οι κινητήρες diesel είναι ιδιαίτερα φιλικοί προς το περιβάλλον, καθώς όλοι έχουν εκπομπές CO2 έως 110g/km, ενώ η έκδοση e HDi Active 1,6 Stop&Start έχει εκπομπές CO2 μόλις 98 g/km!

Η πλήρης γκάμα σύγχρονων κινητήρων βενζίνης (98, 122, 156 και 200 άλογα) και diesel (92 και 112 άλογα), συμπληρώνεται από τον πλούσιο εξοπλισμό ακόμη και στη βασική έκδοση, που περιλαμβάνει: ABS, ESP, αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, εμπρός πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους τύπου κουρτίνας, κεντρικό κλείδωμα, προβολείς ομίχλης. Περιλαμβάνει επίσης ηλεκτρικούς εξωτερικούς καθρέφτες, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, υπολογιστή ταξιδιού, κλιματισμό, διαιρούμενο πίσω κάθισμα 60/40 και ράδιο CD + MP3.
Ανάλογα με την έκδοση το μοντέλο προσφέρεται με 5ατάχυτο ή 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, μηχανικό ή αυτόματο. Επί παραδείγματι στην ισχυρότερη των 200 αλόγων (Hatchback ή CC) εφοδιάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Οι μηχανικές αλλαγές μείωσαν το συνολικό βάρος του 308 κατά περίπου 25 κιλά.

[Δείτε video με το νέο Peugeot 308]


Η τιμή του νέου Peugeot 308 ξεκινά από τα 17.390 ευρώ στην έκδοση Access και από τα 26.290 στην έκδοση Gti με τα 200 άλογα. Για το CC η τιμή ξεκινά από τα 25.950 ευρώ. Για μεταλλικό χρώμα υπολογίστε άλλα 490 ευρώ.

Για όσους επιθυμούν να κάνουν χρήση της απόσυρσης, το ενδεικτικό όφελος κυμαίνεται από 930€ έως 1.430€, ενώ παρέχεται σε όλους επιπλέον έκπτωση.

Το ανανεωμένο 308 είναι ένα μοντέλο που αξίζει την προσοχή, με τιμή αρκετά ανταγωνιστική.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v