VW Up!: Έρχεται με φόρα το νέο μικρό

Νέους, οικονομικότατους τρικύλινδρους βενζινοκινητήρες θα «φορά» το ολοκαίνουργιο super mini της VW που αναμένεται να ταράξει τα νερά της κατηγορίας τον ερχόμενο Δεκέμβρη, ενώ ετοιμάζονται οι εκδόσεις με φυσικό αέριο και η ηλεκτρονική.
VW Up!: Έρχεται με φόρα το νέο μικρό
Τα μικρά οχήματα πόλης αρέσουν, πουλάνε και είναι δημοφιλή τόσο για την πρακτικότητα που προσφέρουν όσο και για την οικονομία που κάνουν στους ιδιοκτήτες τους. Επιπλέον, τα τελευταία έτη η ψαλίδα μεταξύ μικρών και μεσαίων μοντέλων σε τομείς όπως η άνεση και η ασφάλεια έχει κλείσει, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες προικίζουν τα μικρά τους με σχεδόν όλα τα ηλεκτρονικά καλούδια.

Η VW δεν είχε αξιόλογο εκπρόσωπο σε αυτή την κατηγορία, όμως από τον φετινό Δεκέμβριο όλα αλλάζουν αφού τότε θα λανσαριστεί το νέο μοντέλο που ακούει στο όνομα UP!. To μικρό της VW έχει μήκος 3,54 μέτρα, πλάτος 1,64 και στοχεύει στην κατηγορία μοντέλων όπως το Toyota Aygo.

To UP! θα βγει σε τρεις εκδόσεις την take UP!, που θα είναι η βασική, την move UP!, με έμφαση στην άνεση και την κορυφαία higk UP! Η τελευταία θα αποτελεί τη βάση για ακόμη δύο ειδικές και ανεξάρτητες εκδόσεις, τις white UP! και black UP!.

Mαζί με το νέο όχημα θα εμφανιστεί μια καινούργια γενιά τρικύλινδρων βενζινοκινητήρων 1.000κ.εκ. ιπποδύναμης 60 και 72 αλόγων. Η μέση κατανάλωση των εκδόσεων με τη τεχνολογία Blue motion είναι στα 4,2 και 4,3/100χλμ αντίστοιχα. Μελλοντικά θα υπάρξει έκδοση με φυσικό αέριο με κατανάλωση μόλις 3,2λίτρα/100χλμ αλλά και ηλεκτροκίνητη έκδοση το 2013.

[Δείτε video με το νέο Up!]


Το εσωτερικό του μοντέλου έρχεται σε 5 χρωματισμούς, είναι κομψό και μινιμαλιστικό, ενώ μπορεί να εξοπλιστεί ανάλογα με τις ανάγκες του οδηγού (θήκες και θέσεις για ψώνια, για παιδιά ή ταξίδια). Πάνω από το ταμπλό ξεχωρίζει η φορητή κονσόλα του συστήματος πλοήγησης που μπορεί να μετατραπεί σε σύστημα infotainment.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης το city emergency braking, που μέσω αισθητήρων επιβραδύνει το όχημα αν «εκτιμήσει» ότι επίκειται σύγκρουση με το προπορευόμενο όχημα. Ενεργοποιείται αυτόματα σε ταχύτητες κάτω των 30χλμ.

Η χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, σύμφωνα με την εταιρία, αγγίζει τα 251 λίτρα, ενώ με τα πίσω καθίσματα πεσμένα τα 951!

Το νέο μοντέλο της VW αναμένεται να εντείνει τον ανταγωνισμό στη μικρή κατηγορία και να πονοκεφαλιάσει τους Γάλλους και Ασιάτες ανταγωνιστές. Κρίσιμη παράμετρος σε όλα αυτά, δεδομένης και της κρίσης, θα είναι η τιμή του. Θυμίζουμε ότι ορισμένες εκδόσεις των Peugeot 107 και Kia Picanto ξεκινούν κάτω από τα 10.000 ευρώ, ενώ του Aygo κάτω από τα 9.000.

Σε κάθε περίπτωση το UP! δείχνει να αποτελεί ένα ελκυστικό πακέτο για κάποιον που ψάχνει ένα αυτοκίνητο για κατά βάση αστικές μετακινήσεις, αλλά δεν αρκείται μόνο σε αυτό.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v