Mini Cooper Cabrio: Η (κάτ)οψη της ομορφιάς

Το Mini Cooper Cabrio, που πρόκειται να κυκλοφορήσει στην ελληνική αγορά την ερχόμενη Άνοιξη, δεν διαφέρει στα μηχανικά μέρη από το σκληροπυρηνικό Works, αλλά στην εξωτερική του όψη, αφού η υφασμάτινη κουκούλα του ανοίγει στον οδηγό νέους ορίζοντες.
Mini Cooper Cabrio: Η (κάτ)οψη της ομορφιάς
Η δεύτερη γενιά του Mini Cooper κυκλοφορεί στους ελληνικούς δρόμους σχεδόν δύο χρόνια με ιδιαίτερη επιτυχία. Πρόσφατα η BMW (η οποία κατασκευάζει τα Mini) παρουσίασε την πιο σκληροπυρηνική έκδοση της σειράς, το Mini Cooper Works, και ως εκ τούτου εκκρεμούσε μόνο το λανσάρισμα μιας ανοικτής έκδοσης για να ολοκληρωθεί η γκάμα των μοντέλων.

Η επίσημη παρουσίαση του νέου Cooper Cabrio θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα στο σαλόνι αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ, ωστόσο η εταιρία έχει ήδη δημοσιεύσει στοιχεία για το ανοιχτό μοντέλο.

Εξωτερικά η κυρίαρχη διαφορά σε σχέση με το απλό μοντέλο είναι η υφασμάτινη κουκούλα που ανοιγοκλείνει σε διάστημα μόλις 15 δευτερολέπτων ακόμη και όταν το όχημα βρίσκεται εν κινήσει, αλλά όχι με ταχύτητα μεγαλύτερη των 30χλμ.

Ένα ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι το σύστημα κλιματισμού του νέου Mini διαθέτει μια ειδική λειτουργία ώστε να διασφαλίζει την κατάλληλη θερμοκρασία στο εσωτερικό όταν η κουκούλα είναι κατεβασμένη.

Κατά τα άλλα ουσιαστικές διαφορές σε σχέση με το κλειστό μοντέλο δεν υπάρχουν στο εξωτερικό ή στο εσωτερικό.

Το εσωτερικό παραμένει μοντέρνο, όμορφο, καλοσχεδιασμένο και λίγο μικρό, ενώ στο εξωτερικό κυριαρχούν φωτιστικά σώματα εμπρός και μια γενικότερη αίσθηση συμπαγούς κατασκευής που «αποπνέει» ο σχεδιασμός.

Ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει λίγο και αγγίζει τα 170 λίτρα (με την κουκούλα κλειστή βέβαια).

[Δείτε video με το νέο Mini Cooper Cabrio]

Οι υποψήφιοι αγοραστές του νέου Mini Cooper Cabrio έχουν να επιλέξουν μεταξύ των δύο γνωστών κινητήρων που εξοπλίζονται και τα κλειστά Cooper. Ο μικρότερος των 1,6 λίτρων αποδίδει 120 άλογα στις 6.000σ.α.λ. και επιταχύνει έως τα πρώτα 100 σε 9,8 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα προσεγγίζει τα 200χλμ.

Λόγω του αυξημένου βάρους του οχήματος σε σχέση με το απλό μοντέλο, ταιριάζει καλύτερα στο χαρακτήρα του Cooper το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 174 αλόγων με την τελική ταχύτητα άνω των 220χλμ και την επιτάχυνση (0-100) των 7,5 δευτερολέπτων.

Ανεξαρτήτως κινητήρα το μοντέλο εξοπλίζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ στο βασικό εξοπλισμό θα διατίθεται πλέον το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (SDC).

Η μέση κατανάλωση για το Cooper S υπερβαίνει τα 8 λίτρα/100χιλιόμετρα με το μηχανικό κιβώτιο και τα 9 με το αυτόματο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στα σχέδια της BMW δεν προβλέπεται, τουλάχιστον άμεσα, η παρουσίαση ανοικτού μοντέλου στην έκδοση One (δηλαδή με κινητήρα που βγάζει 90 άλογα), όπως συνέβη με την προηγούμενη γενιά.

Το νέο Cooper Cabrio αναμένεται στη χώρα μας την άνοιξη του 2009 σε τιμή που δεν έχει ανακοινωθεί.

Δυστυχώς μάλλον θα κρατήσει το σημαντικότερο μειονέκτημα του προκατόχου του, δηλαδή μια ιδιαίτερα τσουχτερή τιμή που θα καθιστά απαγορευτική την αγορά του, για ένα μεγάλο μέρος του αγοραστικού κοινού.
 
Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v