Toyota Avensis: Από την Ιαπωνία με... φρεσκάδα

Με "φρεσκάδα" και περισσότερους χώρους, αναβαθμισμένο εσωτερικό και νέους κινητήρες, το νέο Toyota Avensis έρχεται να διεκδικήσει τη θέση που του αναλογεί στην "δύσκολη" κατηγορία που διαθέτει αρκετούς επίδοξους πρωταθλητές.      
του Άρη Δαμουλάκη  

H τρίτη γενιά του Toyota Avensis δείχνει ότι μπορεί να ανταποκριθεί με ιδιαίτερες αξιώσεις στον σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας. Το νέο ιαπωνικό μοντέλο έχει κατασκευαστεί κυριολεκτικά από το μηδέν, με καινούργιο πάτωμα και κινητήρες και δείχνει ιδιαίτερα «φρέσκο».

Είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με έντονα φωτιστικά σώματα και ορισμένες ξεχωριστές γραμμές, όπως επί παραδείγματι στο καπό και στις θύρες. Το εσωτερικό είναι σαφώς αναβαθμισμένο και λιγότερο ιαπωνικής έμπνευσης από το απερχόμενο μοντέλο. 


     [ video promotion του νέου Avensis ] 


Λόγω των αυξημένων διαστάσεων του μοντέλου οι επιβάτες έχουν περισσότερο χώρο στη διάθεση τους, ενώ ο όγκος του χώρου των αποσκευών υπερβαίνει τα 540 λίτρα.

Οι τέσσερις εκδόσεις θα διαθέτουν εξοπλισμό που θα μπορεί να ικανοποιήσει και τα πιο απαιτητικά γούστα. Σε αυτόν περιλαμβάνονται δερμάτινες επενδύσεις, διζωνικός κλιματισμός, 7 αερόσακοι, ηλεκτρονικά συστήματα ελέγχου ευστάθειας και φρεναρίσματος, αισθητήρες πάρκινγκ.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει μεταξύ έξι μοτέρ εκ των οποίων τα τρία είναι βενζινοκίνητα. Το μικρότερο των 1,6 λίτρων αποδίδει 132 άλογα, ενώ πιάνει τα 100χλμ σε κάτι παραπάνω από 10 δευτερόλεπτα.

Με το μοτέρ των 1,8 λίτρων το Avensis επιταχύνει (0-100) σε λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική διαμορφώνεται στα 200χλμ.


                 [ περισσότερο νέο Avensis ]


Τέλος, το ισχυρότερο μοτέρ των 2,0 λίτρων βγάζει 152 άλογα με τη μέγιστη ροπή να διαμορφώνεται στα 20 kgm.

Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός μηχανικού 6τάχυτου κιβωτίου, ενώ αναφορικά με τις αναρτήσεις φέρει γόνατα McPherson εμπρός και διάταξη πολλαπλών συνδέσμων πίσω.

To νέο Toyota Avensis αναμένεται στην Ελλάδα Δεκέμβριο με Ιανουάριο (2009) σε τιμές που δεν έχουν ανακοινωθεί. Σε κάθε περίπτωση δεν θα έχει εύκολο έργο αφενός λόγω της κρίσης που πιέζει και την αγορά αυτοκινήτων, και αφετέρου λόγω του σκληρού και ιδιαίτερα ολοκληρωμένου ανταγωνισμού που ακούει στα ονόματα Passat, Mondeo, Mazda 6 αλλά και των αντίστοιχων γερμανικών προτάσεων.

Αξίζει ακόμη να σημειωθεί ότι το Avensis θα διατίθεται και σε έκδοση stationwagon.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v