VW Scirocco: Άνεμος... ανανέωσης!

Επάξιος διάδοχος του θρυλικού Scirocco της δεκαετίας του '70, το νέο μοντέλο, γνωστό και ως Iroc, επέστρεψε με πολύ πιο δυναμικό χαρακτήρα, κινητήρες υψηλής τεχνολογίας και ιδιαίτερα ανταγωνιστική τιμή που θα κινήσει το ενδιαφέρον.
VW Scirocco: Άνεμος... ανανέωσης!
Το πρώτο μοντέλο με την ονομασία Scirocco παρουσιάστηκε από την VW το 1974 και η μεγάλη όσο και ανέλπιστη εμπορική επιτυχία το διατήρησαν (με κάποιες μικροαλλαγές) στην παραγωγή έως τις αρχές της δεκαετίας του 1990.

Αποτέλεσε ένα σπορ και αρκετά οικονομικό μοντέλο που μοιραζόταν αρκετά μηχανικά μέρη με το μόνιμο best seller της γερμανικής εταιρίας, το VW Golf.

Το νέο Scirocco φαίνεται να διατηρεί τις βασικές αρχές του προκατόχου του, δηλαδή μια σπορ κατασκευή με δυναμική σχεδίαση και (κατά πάσα πιθανότητα) ικανοποιητική τιμή αγοράς συν την υψηλή τεχνολογία που «κουβαλάει».

Εξωτερικά είναι ένα όμορφο Coupe 2+2 θέσεων με μήκος περί τα 4,2 μέτρα και πλάτος γύρω στα 1,8 μέτρα. Τα δύο νεύρα που διατρέχουν κατά μήκος το καπό, οι μεγάλων διαστάσεων ζάντες και η γενικότερη σχεδίαση του οχήματος χαρίζουν στο Scirocco έναν «επιθετικό» χαρακτήρα που αρμόζει στο ύφος του οχήματος.

[Δείτε βίντεο με το νέο VW Scirocco]


Το εσωτερικό του μοντέλου χαρακτηρίζεται από «λιτότητα» αλλά και σπορ στοιχεία.Την παράσταση κλέβει η μεγάλη οθόνη στο κέντρο του ταμπλό και το «σπαστό» στο κάτω τμήμα τιμόνι οδήγησης κατά τα πρότυπα των αγωνιστικών μοντέλων.

Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες o υποψήφιος αγοραστής θα έχει να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων (ένας εκ των οποίων πετρελαίου), που συνδυάζονται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων ή και με το "γνωστό" DSG.

O κινητήρας των 1,4 λίτρων αποδίδει περί τα 122 άλογα και χαρίζει στο όχημα τελική ταχύτητα γύρω στα 200χλμ. ο αμέσως ισχυρότερος των 1,8 λίτρων βγάζει 160 άλογα στις 5.800σ.α.λ. με την τελική να υπερβαίνει τα 210 χλμ. Η γκάμα συμπληρώνεται από το κορυφαίο 2λιτρο μοτέρ των 200 αλόγων, τα οποία επιταχύνουν το Scirocco έως τα πρώτα 100χλμ σε 7,2 δευτερόλεπτα και δίνουν τελική ταχύτητα άνω των 230 χλμ.

Η τιμή του νέο μοντέλου της VW δεν έχει ανακοινωθεί καθώς αναμένεται στην Ελλάδα στις αρχές του Φθινοπώρου. Στη Γερμανία η τιμή αγοράς ξεκινά από τα 22.000 ευρώ (κατά προσέγγιση) και ως εκ τούτου μπορούμε να υποθέσουμε ότι βάσει κόστους θα βρεθεί αντιμέτωπο στην Ελλάδα με το Audi A3 και με τις ακριβές εκδόσεις του Volvo C 30.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v