Citroen C-Crosser: Έτοιμο για περιπέτειες

Είσοδος στο χώρο των τζιπ/suv για την Citroen με το νέο C-Crosser, που διαθέτει ασφάλτινο προσανατολισμό αλλά και εκτός δρόμου ικανότητες, ενδιαφέρουσα τιμή αλλά και… ιαπωνικά γονίδια.
Citroen C-Crosser: Έτοιμο για περιπέτειες
Η Citroen συγκαταλέγεται στις αυτοκινητοβιομηχανίες που εισέρχονται στην ευρύτερη κατηγορία των SUV μάλλον καθυστερημένα. Με το νέο C-Crosser, το οποίο κατασκευάζεται στην Ιαπωνία, διεκδικεί μερίδιο αγοράς από μια ιδιαίτερα ελκυστική και ακμάζουσα κατηγορία οχημάτων.

Εξωτερικά το νέο μοντέλο και στο εμπρόσθιο τμήμα το C-Crosser διατηρεί τα χαρακτηριστικά των μοντέλων της Citroen με τα «τραβηγμένα» προς τα πλάγια φωτιστικά σώματα και τη διπλή χρωμιωμένη γρίλια με το σήμα της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

Το πίσω μέρος είναι πιο «αδιάφορο» χωρίς όμως να ξενίζει ή να χαρακτηρίζεται από σχεδιαστικές ακροβασίες.

[Video με το νέο Citroen C-Crosser]


Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο το C-Crosser έρχεται με μοτέρ 2,4 λίτρων που αποδίδει περί τα 170 άλογα στα επίπεδα των 6.000 σ.α.λ. Η μέγιστη ροπή των 30kgm επιτυγχάνεται στις 4.000 σ.αλ., η τελική ταχύτητα προσεγγίζει τα 200χλμ, ενώ για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση χρειάζονται κάτι παραπάνω από 9 δευτερόλεπτα.

Το C-Crosser διαθέτει ασφάλτινο προσανατολισμό αλλά και δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου που δεν είναι καθαρά ονομαστικές. Υπό νορμάλ συνθήκες η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρόσθιους τροχούς, ενώ εφόσον χρειαστεί με τη «μετακίνηση» ενός διακόπτη εμπλέκονται και οι άλλοι δύο. Με μια τρίτη επιλογή (lock) κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό του οχήματος για ικανότερη κίνηση σε δύσβατα τερέν.

Το εσωτερικό δεν ξεχωρίζει για τη σχεδιαστική του πρωτοτυπία όμως είναι ιδιαίτερα πρακτικό καθώς μπορεί να φιλοξενήσει 5+2 επιβάτες. Για την ακρίβεια πίσω από τη δεύτερη σειρά καθισμάτων μπορεί να αναδιπλωθούν δύο βοηθητικές θέσεις που προσφέρονται για κοντινές μετακινήσεις.

Επιπλέον το C-Crosser διαθέτει περίπου 22 θέσεις για μικροαντικείμενα, ενώ ο χώρος των αποσκευών (με δύο σειρές καθισμάτων) υπερβαίνει τα 500 λίτρα.

Ο εξοπλισμός είναι πλούσιος και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων σύστημα πλοήγησης με κάμερα αφής 7 ιντσών, περιστρεφόμενη κάμερα, Bluetooth, ηχοσύστημα υψηλής ποιότητας, 6 αερόσακους, ΑBS, ESP και ζώνες ασφαλείας με προεντατήρες.

Με τιμή εκκίνησης στα επίπεδα των 33.000 ευρώ το C-Crosser είναι μάλλον από τις οικονομικές προτάσεις της κατηγορίας, ιδιαίτερα αν εξαιρέσουμε τον ιαπωνικό ανταγωνισμό, ενώ η συνεργασία με τη Mitsubishi του προσθέτει πόντους σε ό,τι αφορά το ζήτημα της αξιοπιστίας.
 
Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v