BMW X3: Κύρος, δυναμισμός και κομψότητα

Ανανεωμένη χωρίς να έχει απολέσει το δυναμισμό και το κύρος που συνοδεύουν μια BMW η νέα X3 είναι ήδη... καθ’ οδόν. Με φρέσκια διάθεση σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις (3,0, 2,5, και 2,0 λίτρων), φιλοδοξεί να κάνει τις μετακινήσεις σας άνετες, αλλά και επίσημες.

Νέοι ανανεωμένοι κινητήρες, καινούργια σχεδίαση προβολέων και πίσω φαναριών, ανασχεδίαση ταμπλό, κεντρικής κονσόλας και καθισμάτων: Αυτά είναι ορισμένα, αλλά όχι τα μόνα, στοιχεία που φέρνει η νέα έκδοση της BMW X3.

Μπροστά και πίσω οι προφυλακτήρες διαιρούνται σε δύο επίπεδα, ενώ ξεχωρίζουν οι νέοι διπλοί κυκλικοί προβολείς με πηγές φωτός και κάτοπτρά πίσω από διαφανή κρύσταλλα. Ενδιαφέρουσες είναι και οι οριζόντιες γραμμές που συνεχίζονται από την πίσω πόρτα έως τον προφυλακτήρα.

Συνολικά η Χ3 φαίνεται πιο ανανεωμένη χωρίς να έχει απολέσει το δυναμισμό και το κύρος που συνοδεύουν μια BMW.

Η BMW X3 εξοπλίζεται με τρεις βενζοκινητήρες 3,0, 2,5, και 2,0 λίτρων αντίστοιχα. Ο κορυφαίος εξ αυτών αποδίδει 272 άλογα, με την μέγιστη ροπή στα 330Nm και την τελική ταχύτητα στα 232 χ.α.ω.

Ο κινητήρας των 2,5 λίτρων επιταχύνει (0-100) το όχημα σε 8,5 δευτερόλεπτα, ενώ βγάζει 215 ίππους. Τέλος η Χ3 ”φορά” και ένα τετρακύλινδρο μοτέρ 2,0 λίτρων το οποίο αποδίδει 150 άλογα, με την τελική ταχύτητα να οριοθετείται περί τα 200 χ.α.ω.

Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις της Χ3 διαθέτουν 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων. Το προαιρετικό αυτόματο κιβώτιο με λειτουργία steptronic προσφέρει επίσης έξι σχέσεις.

Σε ό,τι αφορά την κίνηση, αυτή- υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης- κατανέμεται σε αναλογία 40 εμπρός και 60 πίσω. Το σύστημα xDrive αντιδρά σε κάθε αλλαγή της επιφάνειας που κινείται το αυτοκίνητο ή της οδικής συμπεριφοράς με την κατάλληλη προσαρμογή της κατανομής στο μικρότερο χρονικό διάστημα.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το σύστημα ελέγχου δυναμικής ευστάθειας και το σύστημα ελέγχου κινητήρα που συνδέονται μεταξύ τους μέσω της ολοκληρωμένης διαχείρισης πλαισίου. Στην πράξη, μια ενδεχόμενη ολίσθηση ανιχνεύεται και αποτρέπεται πριν καν οι προσβεβλημένοι τροχοί αρχίσουν να σπινάρουν και γίνουν αντιληπτοί στον οδηγό ή συμβεί μεγαλύτερη απώλεια ευστάθειας.

Με το νέο DSC η προληπτική εφαρμογή ελαφριάς πίεσης πέδησης αυξάνει την ετοιμότητα φρεναρίσματος των υλικών τριβής για άμεση απόδοση. Επιπλέον μια λειτουργία συγκράτησης σε ανηφόρα διευκολύνει το ξεκίνημα σε επικλινείς επιφάνειες.

Σε κάθε περίπτωση ο έλεγχος δυναμικής συμπεριφοράς εξακολουθεί να περιλαμβάνει ABS, ΑSC, ευστάθεια τρέιλερ, έλεγχο κίνησης σε κατηφόρα, αλλά και έλεγχο ευστάθειας στις στροφές.

Στο εσωτερικό η ποιότητα ως συνήθως είναι πέραν πάσης κριτικής με τον υποψήφιο αγοραστή να επιλέγει μεταξύ 6 χρωμάτων ταπετσαρίας και πέντε ειδών διακοσμητικών ενθέτων. Το νέο τιμόνι, οι ευρύτεροι αποθηκευτικοί χώροι αλλά και το ελαφρά διαφοροποιημένο ταμπλό συνθέτουν στην εικόνα ανανέωσης.

Οι τιμές της BMW X3 δεν έχουν ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να είναι υψηλότερες από του τρέχοντος μοντέλου, που ξεκινούν από περίπου 41.000 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v