Alfa Romeo: Ερωτας με μια... ”αράχνη”!

Εμφανίζοντας εξωτερικές και εσωτερικές ομοιότητες με την Brera, η νέα ”αράχνη” της Alfa Romeo δεν θα μπορούσε παρά να είναι... εξαιρετική. Παίρνοντας αποστάσεις από τα ”προγονικά” δυναμικότερα χαρακτηριστικά, η νέα Spider επιλέγει την ποιότητα και ”κάνει κράτηση” για το φθινόπωρο.

Τα ιταλικά αυτοκίνητα είναι ”ζημιάρικα”. Τα ηλεκτρικά τους δε λειτουργούν από την πρώτη ημέρα που βγαίνουν από την γραμμή ”παραγωγής”, ενώ με το που λήγει η εγγύηση ξεκινούν οι σκουριές, λένε.

Τρίζουν παντού, οι κινητήρες τους είναι εύηχοι και με επιδόσεις αλλά ”καίνε” πολύ και στο τέλος σίγουρα θα... χαλάσουν. Ο κάτοχος ιταλικού είναι πάντοτε εφοδιασμένος με μια κάρτα απεριορίστων γιατί το πρωί η εκκίνηση του κινητήρα είναι ψυχοφθόρα και πολύωρη διαδικασία.

Κοινώς, με το που δίνει ο αγοραστής την προκαταβολή το αυτοκίνητο αρχίζει να... διαλύεται.

Οι λαϊκές αυτές δοξασίες που εν μέρει ίσχυαν για κάποια παλαιότερα μοντέλα της γείτονος, οδήγησαν χιλιάδες αγοραστές μακριά από μοντέλα όπως η Spider.

Τι να σχολιάσουμε για τόσο ”classy” μοντέλο; Εξωτερικά (αλλά και στα μηχανικά μέρη) η νέα ”αράχνη” μοιάζει σε πολλά σημεία με την Brera και είναι απλά εξαιρετική.

Εξοπλίζεται με τα δύο γνώριμα κινητήρια σύνολα των 2,2 και 3,2 λίτρων που αποδίδουν 185 και 260 ίππους αντίστοιχα. Ο μεγαλύτερος κινητήρας επιταχύνει το όχημα έως τα πρώτα 100 χ.α.ω σε 7 sec., έχει ροπή 33 χλγμ. περίπου και συνδυάζεται με μόνιμη τετρακίνηση.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι υπό κανονικές συνθήκες η δύναμη ”μοιράζεται” κατά 57% πίσω και κατά 43% μπροστά. Ανεξαρτήτως πάντως κινητήρα η νέα Spider εφοδιάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, ενώ σε ό,τι αφορά τις αναρτήσεις φορά διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω.

Οπως και οι περισσότερες νέες Alfa Romeo, η νέα Spider μοιάζει να αποποιείται εν μέρει τα δυναμικότερα χαρακτηριστικά των προγόνων της, προς όφελος της ποιότητας. Σε καμία πάντως περίπτωση δεν θα λείψουν από τον οδηγό η δύναμη ή η επιτάχυνση.

Το εσωτερικό της Spider μοιάζει αρκετά με της Brera, με τον εξοπλισμό να είναι αρκετά πλούσιος, ενώ ξεχωρίζει η στραμμένη προς τον οδηγό κεντρική κονσόλα.

Η νέα Spider έρχεται σε δύο εκδόσεις, την ”απλή” και την Exclusive, ενώ στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, ραδιοCD, αισθητήρες παρκινγκ, πληθώρα αερόσακων, VDC, κλιματισμός και ασφαλώς δερμάτινο εσωτερικό.

Ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει μεταξύ 10 αποχρώσεων για το αμάξωμα και δύο για την οροφή (μπλε και μαύρο).

Οι τιμές στις ευρωπαϊκές αγορές αναμένεται να ξεκινούν από τα 35.800 ευρώ για την μικρότερη Alfa Romeo Spider, ενώ για την έκδοση με τον κινητήρα των 3,2 λίτρων απαιτείται η εκταμίευση των 45.800 ευρώ. Στη χώρα μας αναμένεται το Φθινόπωρο.

Αρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v