Suzuki Swift: Υβριδικό με χαμηλή κατανάλωση 

Το ανανεωμένο μοντέλο λανσάρεται στην ελληνική αγορά με σπορ στοιχεία και αναβαθμισμένο κινητήρα.
Suzuki Swift: Υβριδικό με χαμηλή κατανάλωση

Το ανανεωμένο Suzuki Swift είναι ένα από τα δημοφιλέστερα supermini της αγοράς. Διαθέτει σπορ στοιχεία, αναβαθμισμένο κινητήρα με ήπιο υβριδικό σύστημα 12V και πληρέστερο πακέτο συστημάτων ασφαλείας.

Το δυναμικό στυλ του, ενισχύεται με την σπορ τρισδιάστατη μπροστινή μάσκα με διακοσμητική λωρίδα χρωμίου, τις δίχρωμες ζάντες αλουμινίου με ανανεωμένη σχεδίαση, τις διχρωμίες αμαξώματος καθώς και τις επιλογές χρωμάτων για την διακόσμηση του εσωτερικού.

Χαμηλή κατανάλωση καυσίμου

Εξοπλίζεται με τον κινητήρα K12D 1.2 DUALJET, ο οποίος συνεργάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V.

Ο κινητήρας 1.2 DUALJET (K12D) διαθέτει σύστημα διπλού ψεκασμού σε κάθε κύλινδρο για υψηλή θερμική απόδοση. Τεχνολογικές καινοτομίες συμβάλλουν στη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, συμπεριλαμβανομένης της σχέσης συμπίεσης, τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων που επενεργεί άμεσα από χαμηλό εύρος στροφών κινητήρα και λειτουργεί σε μεγάλο εύρος γωνιών του στροφάλου, μια αντλία λαδιού μεταβλητής χωρητικότητας που μπορεί να διατηρήσει χαμηλή υδραυλική πίεση σε χαμηλές θερμοκρασίες κινητήρα και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα μπεκ ψύξης εμβόλου που εκμηδενίζουν τις ψυκτικές απώλειες και τον θόρυβο του κινητήρα. Η απόδοση καυσίμου του κινητήρα ενισχύεται περαιτέρω όταν συνδυάζεται με το ήπιο υβριδικό σύστημα 12V.

Ισχυρότερη μπαταρία

To ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου με χωρητικότητα που έχει επεκταθεί από τα 3Ah στα 10Ah, παρέχοντας περαιτέρω βελτιωμένη απόδοση καυσίμου σε σχέση με το αρχικό μοντέλο.



Βοηθά τον κινητήρα

Το υβριδικό σύστημα μετατρέπει την κινητική ενέργεια που παράγεται κατά την επιβράδυνση σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία φορτίζει την μπαταρία ιόντων λιθίου. Η ισχύς που αποθηκεύεται στην μπαταρία χρησιμοποιείται από την ηλεκτρογεννήτρια ώστε να υποβοηθήσει τον κινητήρα κατά την επιτάχυνση προσφέροντας υψηλότερη ροπή και ταυτόχρονα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Η ηλεκτρογεννήτρια επίσης αναλαμβάνει την παύση αλλά και την επανέναρξη λειτουργίας του κινητήρα όταν το αυτοκίνητο πρόκειται να σταματήσει (λειτουργία start-stop).

Πρόκειται για ένα από τα πιο αποδοτικά υβριδικά συστήματα για μικρά αυτοκίνητα, καθώς έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει όχι μόνο οικονομία στην κατανάλωση καυσίμου, αλλά και επιπλέον εξοικονόμηση χώρου και βέλτιστη κατανομή βάρους του αμαξώματος.

Ασφάλεια

Εξοπλίζεται με πληρέστερο πακέτο συστημάτων ασφαλείας το οποίο μεταξύ άλλων περιλαμβάνει, σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου,  σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου κ.α.

-        Dual Sensor Brake Support (DSBS), για πιο ασφαλή οδήγηση με σύστημα Προειδοποίησης Αλλαγής Λωρίδας και σύστημα Προειδοποίησης Εκτροπής Αυτοκινήτου.

-         6 αερόσακους

-         Σύστημα Hill Hold

-         Σύστημα Αναγνώρισης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Monitor)

-         Σύστημα Υποβοήθησης Οπίσθιας Διασταυρούμενης Κυκλοφορίας (Rear Cross Traffic Alert)

-         Σύστημα Αναγνώρισης σημάτων Κυκλοφορίας (Traffic Sign Recognition)

-        Σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας. Το σύστημα αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, μέσω της κάμερας, παρακολουθεί το δρόμο για πινακίδες κυκλοφορίας. Όταν εντοπίζει οδικά σήματα, όπως όρια ταχύτητας ή σήμανση επιτρεπόμενης προσπέρασης, εμφανίζει το σήμα στην οθόνη του πίνακα οργάνων για να βοηθήσει τον οδηγό να θυμάται ποια οδική σήμανση έχει περάσει. Όταν ανιχνεύονται περισσότερα από ένα σήματα, μπορούν να εμφανιστούν έως και τρία ταυτόχρονα.

 

-        Σύστημα αναγνώρισης τυφλού σημείου (Blind spot monitor - BSM). Η αλλαγή λωρίδας με ταχύτητες άνω των 15 χλμ./ώρα γίνεται ασφαλέστερη με τους δύο πίσω πλευρικούς αισθητήρες που μπορούν να ανιχνεύσουν τα οχήματα που βρίσκονται ή πλησιάζουν τα τυφλά σημεία της κάθε πλευράς του οχήματος. Όταν πλησιάζει ένα όχημα ή ανιχνεύεται σε τυφλό σημείο, μια προειδοποιητική ένδειξη εμφανίζεται στον εξωτερικό καθρέφτη. Αν ο οδηγός ενεργοποιήσει το φλας προκειμένου να αλλάξει λωρίδα κυκλοφορίας, τότε η ένδειξη αναβοσβήνει και συνοδεύεται από ηχητική προειδοποίηση.

 

-        Σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου. Με ταχύτητες από 60 χλμ. /ώρα, το σύστημα προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου ανιχνεύει τις διαχωριστικές γραμμές λωρίδας εκατέρωθεν του αυτοκινήτου μέσω της κάμερας του συστήματος DSBS. Όταν το σύστημα αντιληφθεί ότι επίκειται αλλαγή λωρίδας (π.χ. χωρίς την ενεργοποίηση του φλας από τον οδηγό), ειδοποιεί τον οδηγό μέσω λυχνίας και ηχητικής ειδοποίησης ενώ στην περίπτωση που εντοπίσει κίνδυνο εκτροπής του αυτοκινήτου επαναφέρει το αυτοκίνητο στη σωστή κατεύθυνση, στρέφοντας το τιμόνι.

 

- Σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας. Σε ταχύτητες έως και 8 χλμ./ώρα κινούμενο με την όπισθεν, το όχημα χρησιμοποιεί τους δύο πίσω πλευρικούς αισθητήρες οι οποίοι βοηθούν τον οδηγό προειδοποιώντας τον ότι πλησιάζουν οχήματα σε κάθε πλευρά του οχήματος όταν εξέρχεται από κάποιο χώρο στάθμευσης. Εάν ανιχνευτεί όχημα, ο οδηγός λαμβάνει οπτικοακουστική ειδοποίηση στην οθόνη του πίνακα οργάνων. Το σύστημα υποβοήθησης οπίσθιας διασταυρούμενης κυκλοφορίας βοηθά τον οδηγό να κινείται ασφαλέστερα στους χώρους στάθμευσης.

Η γκάμα του Suzuki Swift, ξεκινά από τα 14.380 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v