ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Ferrari 296 GT3: Ασυμβίβαστες επιδόσεις και οδηγική ικανότητα

Η Ferrari 296 GT3 αντιπροσωπεύει το μέλλον της ιταλικής μάρκας πολυτελών σπορ αυτοκινήτων στους αγώνες GT.

Ferrari 296 GT3: Ασυμβίβαστες επιδόσεις και οδηγική ικανότητα

Η Ferrari 296 GT3 αντιπροσωπεύει το μέλλον της ιταλικής μάρκας πολυτελών σπορ αυτοκινήτων στους αγώνες GT. Η φίρμα αξιοποιεί την ευκαιρία για να ενισχύσει τη προσπάθεια μεταφοράς της τεχνολογίας και των καινοτόμων λύσεων που εφαρμόζονται και δοκιμάζονται στα αγωνιστικά αυτοκίνητα στα μοντέλα παραγωγής.

Η 296 GT3, αναπτύχθηκε με βάση την 296 GTB, την τελευταία εξέλιξη της διθέσιας σπορ μπερλινέτας της εταιρείας του Maranello.

Νικηφόρα παράδοση

Η Ferrari 296 GT3 είναι ένα καινοτόμο έργο, που ο κατασκευαστής αποφάσισε να αναπτύξει για να συνεχίσει μια νικηφόρα παράδοση που χρονολογείται από το 1949, όταν το 166 MM θριάμβευσε στο 24 Hours of Le Mans.

Αυτή είναι μια νέα προσέγγιση όσον αφορά τη σχεδίαση, τη διαχείριση αυτοκινήτου σε όλα τα στάδια ενός αγωνιστικού Σαββατοκύριακου, τα ηλεκτρονικά, ακόμη και την αρχιτεκτονική του κινητήρα που για την περίσταση είναι ένας 6κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος 120°.

Αυτό το αυτοκίνητο έχει σχεδιαστεί σχολαστικά με κάθε λεπτομέρεια, σε συμμόρφωση με τους νέους κανονισμούς GT3.



Κινητήρας και κιβώτιο ταχυτήτων

Η Ferrari 296 GT3, σηματοδοτεί την επιστροφή στη πίστα μιας εξακύλινδρης Ferrari, παρόλο που, σύμφωνα με τους τεχνικούς κανονισμούς, δεν διαθέτει την ηλεκτρική μονάδα που εμφανίζεται στην 296 GTB. Εισήχθη μια διαμόρφωση 120° του κινητήρα εσωτερικής καύσης V6 της 296 GT3. ακαμψίας, που είναι περίπου 10% υψηλότερη από ό,τι στην 488 GT3.

Εσωτερική δυναμική υγρών

Οι μηχανικοί της Ferrari συνεργάστηκαν με ειδικευμένους επιστήμονες για να σχεδιάσουν και να τελειοποιήσουν όλη την εσωτερική δυναμική υγρών του κινητήρα και συγκεκριμένα εξαρτήματα της μονάδας ισχύος. Στόχος τους ήταν να παρέχουν ασυμβίβαστες επιδόσεις, αξιοπιστία και οδηγική ικανότητα για αγώνες Sprint και Endurance. Έκαναν τα πάντα για να περιορίσουν σημαντικά την κατανάλωση χωρίς να θυσιάσουν την απόδοση.

Νέο κιβώτιο ταχυτήτων

Το κιβώτιο ταχυτήτων της Ferrari 296 GT3 είναι νέο και ειδικά εξελιγμένο για αυτό το αυτοκίνητο. Οι σχεδιαστές επέλεξαν μια μονάδα συμπλέκτη μονού δίσκου με έξι ταχύτητες, τοποθετημένες εγκάρσια για καλύτερη αεροδυναμική και κατανομή βάρους. Η ενεργοποίηση του συμπλέκτη είναι πλέον ηλεκτρονική και μπορεί να ελεγχθεί από το τιμόνι, και όχι μηχανική μέσω του πεντάλ του ποδιού, ενώ η αλλαγή ταχύτητας ενεργοποιείται ηλεκτρικά. Η σμίκρυνση των εξαρτημάτων και η χρήση υλικών υψηλής ποιότητας κατέστησαν δυνατή τη διατήρηση του βάρους του κιβωτίου ταχυτήτων Xtrac, ωφελώντας τις επιδόσεις.

Το αυτοκίνητο ολοκλήρωσε τελικά τις δοκιμές αντοχής στο 4WD Dyno του Maranello. Από το πρώτο shakedown στην πίστα Fiorano στις 12 Απριλίου 2022, η νέα Ferrari έχει συμπληρώσει δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα προετοιμάζοντάς την για αγώνες, τη δυσκολότερη πρόκληση όλων.

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ

Τύπος 2992 cm3, GDI Turbo.

Διάμετρος/Διάμετρος: 88 x 82 χιλ.

Μέγιστη ισχύς: περίπου 600 ίπποι στις 7.250 σ.α.λ.

Μέγιστη ροπή: περίπου 710 Nm στις 5.500 σ.α.λ.

Ζάντες: Εμπρός 12,5" x 18", πίσω 13" x 18".

Ελαστικά: Εμπρός 30/68/18, πίσω 31/71/18.

Δίσκοι φρένων: Εμπρός 400x36, πίσω 332x32.

Δαγκάνες φρένων: Μπροστά 6 έμβολα, πίσω 4 έμβολα.

Τακάκια φρένων: Μπροστά 30 χιλ., πίσω 26,5 χιλ.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Το σεξ χωρίς έρωτα δεν είναι πάντα γελοίο. Αλλά είναι πολύ πιο γελοίος ο έρωτας χωρίς σεξ."

Βολίνσκι, Γάλλος σκιτσογράφος

  • 48 π.Χ. - Ο Ιούλιος Καίσαρας νικά τον Πομπήιο στην μάχη των Φαρσάλων.
    378 - Μάχη της Αδριανούπολης: Ο Ρωμαϊκός στρατός υπό τον Αυτοκράτορα Ουάλη ηττάται από τους Βισιγότθους. Ο Ουάλης σκοτώνεται μαζί με τα 2/3 του στρατού του.
    1945 - Η δεύτερη ατομική βόμβα πέφτει στο Ναγκασάκι

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v