Από 24.000 ευρώ το Suzuki Vitara Strong Hybrid

Πλήρως υβριδική αλλά όχι plug-in θα είναι η νέα εκδοχή του Suzuki Vitara (Hybrid), επιτρέ΄ποντας οικονομία καυσίμου, χαμηλές εκπομπές ρύπων και επιδόσεις.
Από 24.000 ευρώ το Suzuki Vitara Strong Hybrid

To Suzuki Vitara ενισχύει την θέση της ιαπωνικής μάρκας στη κατηγορία των υβριδικών προτάσεων με μια νέα εκδοχή που εξοπλίζεται με πλήρες υβριδικό σύστημα.

Η ιαπωνική μάρκα με την μεγάλη τεχνογνωσία στη τετρακίνηση ονόμασε τη νέα έκδοση strong hybrid για να ξεχωρίζει από την υπάρχουσα mild hybrid.

Το νέο υβριδικό σύστημα δεν φέρει την δυνατότητα εξωτερικής φόρτισης από κοινή πρίζα είτε ταχυφορτιστή, δηλαδή δεν είναι plug-in. Αυτή τη μορφή της υβριδικής τεχνολογίας ακολουθεί με επιτυχία και η Toyota.  

Η υβριδική μονάδα παραγωγής ενέργειας απαρτίζεται από τον αναβαθμισμένο τετρακύλινδρο κινητήρα 1.5 Dualjet Κ15C (εξέλιξη K15B του Jimny), έναν ηλεκτροκινητήρα (MGU), αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων AGS και  μπαταρία ιόντων λιθίου 140V.

Απόδοση 116 ίπποι

Ο θερμικός κινητήρας 1.5 απόδοσης 116 ίππων, προσφέρει οικονομία καυσίμου, χαμηλές εκπομπές ρύπων, ισχυρές επιδόσεις και άφθονη απόδοση ροπής. H υψηλή απόδοση του καυσίμου επιτυγχάνεται μέσω διαφόρων χαρακτηριστικών. Κοντά στις βαλβίδες εισαγωγής τοποθετούνται διπλά μπεκ ψεκασμού καυσίμου και ο λόγος συμπίεσης αυξάνεται (υψηλή σχέση συμπίεσης 13:1), για αποτελεσματικότερη χρήση καυσίμου. Οι θερμοκρασίες καύσης υποχωρούν και η απώλεια άντλησης μειώνεται από το σύστημα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR). Ζύγωθρα έχουν τοποθετηθεί για μείωση τριβής. Επιπλέον, ο χρονισμός των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής βελτιστοποιείται με το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (VVT).

Ηλεκτρική κίνηση

Ο υψηλής απόδοσης ηλεκτροκινητήρας MGU επιτρέπει την ηλεκτρική οδήγηση (EV) τροφοδοτώντας το όχημα και βοηθώντας τον κινητήρα να επιταχύνει. Επιτρέπει επίσης την ηλεκτρική οδήγηση (EV) με όπισθεν και προσθέτει επιπλέον ροπή κατά τις αλλαγές των ταχυτήτων προκειμένου να επιτυγχάνεται η πιο ομαλή επιτάχυνση. Όταν το αυτοκίνητο κινείται με σταθερή ταχύτητα, ο ηλεκτροκινητήρας MGU χρησιμοποιεί την ισχύ του κινητήρα για να παράγει ηλεκτρική ενέργεια (φορτίζοντας την μπαταρία) προκειμένου να επεκταθεί το εύρος και η συχνότητα της ηλεκτρικής οδήγησης και να επιτευχθεί μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και αθόρυβη οδήγηση. Κατά την επιβράδυνση, πραγματοποιείται ανάκτηση κινητικής ενέργειας η οποία εξασφαλίζει την επαναφόρτιση της μπαταρίας και τη διατήρηση της επαρκούς ισχύος της. Μέγιστη απόσταση έως 4,5 χλμ. αναπτύσσοντας ταχύτητα έως 60 χλμ./ώρα. Μέγιστη ταχύτητα με ηλεκτρική ενέργεια έως 80 χλμ./ώρα. Κατά την επιβράδυνση με ταχύτητες

Αυτόματο με paddles

Το αυτόματο κιβώτιο AGS έξι ταχυτήτων με paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι, προσφέρει τα πλεονεκτήματα ενός χειροκίνητου αλλά κι αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων, παρέχοντας ταυτόχρονα αίσθηση άμεσης αλλαγής σχέσεων και την ευκολία των αυτόματων αλλαγών. Οι έξι ταχύτητες και οι βέλτιστες σχέσεις μετάδοσης συμβάλλουν στην οικονομία καυσίμου.

Η αερόψυκτη μπαταρία είναι τοποθετημένη στο χώρο της ρεζέρβας. H φόρτιση της μπαταρίας επιτυγχάνεται με δυο τρόπους: Ανάκτηση κατά το φρενάρισμα ή αφήνοντας το πόδι από το γκάζι. Όταν ο κινητήρας εσωτερικής καύσης κινεί το όχημα χωρίς ιδιαίτερο φορτίο, δίνει κίνηση και στον MGU για φόρτιση της μπαταρίας.

Οι Strong Hybrid εκδόσεις διατίθενται με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς(2WD) και κίνηση σε όλους τους τροχούς (4WD). Δυο επίπεδα εξοπλισμού GL+, GLX. Μηδενικά τέλη ταξινόμησης στις δικίνητες εκδόσεις.

Ο τιμοκατάλογος του Suzuki Vitara Strong Hybrid ξεκινά από τα 24.000 ευρώ(2WD).

 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v