ΕΠΙΘΥΜΙΕΣΑΥΤΟΚΙΝΗΣΗ

Νέο Volkswagen ID.4 GTX: Συνδυάζει την αειφορία με την οδηγική απόλαυση

Το ολοκαίνουργιο σπορ ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen, συνδυάζει την αειφορία με την οδηγική απόλαυση.

Νέο Volkswagen ID.4 GTX: Συνδυάζει την αειφορία με την οδηγική απόλαυση

Αναμφισβήτητη είναι η υπεροχή του Volkswagen Group στην ηλεκτροκίνηση. Η νέα πρόκληση είναι το ID.4 GTX, το ολοκαίνουργιο σπορ ηλεκτρικό μοντέλο της Volkswagen, ένα all-rounder SUV που συνδυάζει την αειφορία με την οδηγική απόλαυση.

Ειναι τοποθετημένο στην κορυφή της γκάμας ID. Με μήκος 4,58 μ. ξεχωρίζει στο δρόμο με τον αεροδυναμικό του σχεδιασμό, συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,29. Οι προβολείς IQ.LIGHT LED Matrix, στον βασικό εξοπλισμό, ενώνονται από μία φωτιζόμενη λωρίδα, στην οποία παρεμβάλλεται το λογότυπο της Volkswagen. Κάθε προβολέας αποτελείται από 18 μεμονωμένες λυχνίες LED, έντεκα εκ των οποίων μπορούν να ενεργοποιηθούν και απενεργοποιηθούν ξεχωριστά. Οι γρίλιες εισαγωγής αέρα στο μπροστινό μέρος διαθέτουν μια συστοιχία τριών LED η καθεμία, δημιουργώντας μια αποκλειστική φωτιστική υπογραφή.

Εσωτερική σχεδίαση

H εσωτερική σχεδίαση συνδυάζει την αίσθηση άνεσης με πολλές σπορ λεπτομέρειες. Χάρη στην αρχιτεκτονική της αρθρωτής ηλεκτρικής πλατφόρμας (MEB) της Volkswagen, τα μηχανολογικά στοιχεία καταλαμβάνουν πολύ λίγο χώρο και το μεταξόνιο είναι 2,77 μ. Αυτό δημιουργεί ένα πολύ ευρύχωρο εσωτερικό, αντίστοιχο ενός συμβατικού SUV από την επόμενη κατηγορία οχημάτων. Ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 543 λίτρων, ο οποίος αυξάνεται στα 1.575 λίτρα.

Ο χώρος του ταμπλό έχει σχεδιαστεί χωρίς φυσικά κουμπιά και διακόπτες. Με το πολυλειτουργικό τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να ελέγξει μια συμπαγή οθόνη 5,3 ιντσών που δείχνει τις πιο σημαντικές πληροφορίες. Ένας μεγάλος διακόπτης στη δεξιά πλευρά χρησιμοποιείται για την επιλογή των προφίλ οδήγησης.

Το πακέτο Infotainment Plus περιλαμβάνει την head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας, η οποία συγχωνεύει τις οθόνες της σε πραγματικό περιβάλλον 3D, με τις εντολές να «αιωρούνται» περίπου δέκα μέτρα μπροστά από το όχημα, στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Η Volkswagen είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο που μεταφέρει αυτό το κομμάτι υψηλής τεχνολογίας στην κατηγορία των ηλεκτρικών SUV.



Κινητήριο σύστημα

H συνδυαστική ισχύς των 220 kW (299 ιππων) παρέχεται από τους δύο ηλεκτροκινητήρες του, ένας στον μπροστινό και ένας στον πίσω άξονα. Ο πίσω κινητήρας, σύγχρονος μόνιμου μαγνήτη (PSM) και βάρους 90 κιλών, παράγει 150 kW (204 ιππους) και ροπή 31,6 χλγμ. Ο μπροστινός ασύγχρονος κινητήρας βάρους 60 κιλών, παράγει 80 kW (109 ιππους) και 16,4 χλγμ. Η επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα των 6,2 ΄΄ είναι ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο γρήγορη από αυτή του Golf GTI. Οι δυο κινητήρες συνεργάζονται, δημιουργώντας ένα πλήρως ευέλικτο σύστημα ηλεκτρικής τετρακίνησης, που λειτουργεί χωρίς συμπλέκτες και άξονα μετάδοσης, κάτι που το καθιστά εξαιρετικά γρήγορο και πολύ αποδοτικό.

Για τον συντονισμό και την παρακολούθηση των πολύπλοκων αλληλεπιδράσεων μεταξύ των διαφόρων επιμέρους συστημάτων του κινητήριου συστήματος, η Volkswagen έχει αναπτύξει το Vehicle Dynamics Manager (VDM), έναν ηλεκτρονικό «διαχειριστή» που παρακολουθεί κάθε κίνηση, είτε το αυτοκίνητο επιταχύνει, φρενάρει ή στρίβει και συνεργάζεται στενά με το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου σταθερότητας ESC και τα συστήματα ελέγχου τετρακίνησης.

Πρόσφυση και σταθερότητα

Αυτή η στενή αλληλεπίδραση διασφαλίζει ότι η δυναμική οδήγηση, η πρόσφυση και η σταθερότητα βρίσκονται σε κορυφαίο επίπεδο ανά πάσα στιγμή. Το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS +, το οποίο συνδέεται επίσης με το VDM, βελτιστοποιεί τον χειρισμό όταν το όχημα στρίβει με ταχύτητα, φρενάροντας τους υπό μικρότερο φορτίο τροχούς στο εσωτερικό της στροφής, με το αυτοκίνητο να διαγράφει πάντα την ιδανική τροχιά.



Δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε 5 προφίλ οδήγησης: Eco, Comfort, Sport, Individual και Traction, που παραμετροποιούν το προοδευτικό τιμόνι, τους ηλεκτροκινητήρες και το προσαρμοστικό πλαίσιο ελέγχου DCC (διαθέσιμο στο προαιρετικό πακέτο Sports Plus).

Η μπαταρία ιόντων λιθίου 77 kWh και 486 κιλών, που βρίσκεται ανάμεσα στους άξονες κάτω από την καμπίνα επιβατών, κρατά χαμηλά το κέντρο βάρους και εξασφαλίζει ίση κατανομή των φορτίων στους άξονες. Και τα δύο χαρακτηριστικά ευνοούν την άνετη και ευέλικτη οδήγηση, με την αυτονομία έως και 481 χλμ. (WLTP).

To ID.4 GTX, πλούσια εξοπλισμένο, είναι άμεσα διαθέσιμο στην Ελλάδα. Το μοντέλο επωφελείται με τη μέγιστη επιδότηση από το πρόγραμμα «Κινούμαι Ηλεκτρικά». Ως εκ τούτου, από 53.500 ευρώ, η προτεινόμενη λιανική τιμή του ID.4 GTX με την επιδότηση διαμορφώνεται στα 47.500 ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Το σεξ χωρίς έρωτα δεν είναι πάντα γελοίο. Αλλά είναι πολύ πιο γελοίος ο έρωτας χωρίς σεξ."

Βολίνσκι, Γάλλος σκιτσογράφος

  • 48 π.Χ. - Ο Ιούλιος Καίσαρας νικά τον Πομπήιο στην μάχη των Φαρσάλων.
    378 - Μάχη της Αδριανούπολης: Ο Ρωμαϊκός στρατός υπό τον Αυτοκράτορα Ουάλη ηττάται από τους Βισιγότθους. Ο Ουάλης σκοτώνεται μαζί με τα 2/3 του στρατού του.
    1945 - Η δεύτερη ατομική βόμβα πέφτει στο Ναγκασάκι

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v