Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Volvo

Η Volvo Cars ανακοίνωσε αύξηση 17,6 % των παγκόσμιων πωλήσεών της κατά τους πρώτους εννέα μήνες.
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις της Volvo

Η πολυτελής σουηδική μάρκα πούλησε 530.649 αυτοκίνητα τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, σημειώνοντας αύξηση 17,6 % σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Η Ευρώπη, η Κίνα και οι ΗΠΑ ανέφεραν  αύξηση πωλήσεων την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, παρά τη δύσκολη χρονιά όπου οι διακοπές προμηθευτών που σχετίζονται με τον Covid-19 προκάλεσαν παγκόσμια έλλειψη υλικού.

Τον Σεπτέμβριο, οι παγκόσμιες πωλήσεις της, έφτασαν τα 47.223 αυτοκίνητα, μειωμένα κατά 30,2 % σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Η πτώση σχετίζεται με την έλλειψη εξαρτημάτων. Αυτό επηρέασε την παραγωγή, αν και αυτή ανέβηκε ξανά στα τέλη του μήνα. Η ζήτηση για τα προϊόντα της Volvo Cars παρέμεινε έντονη.

Για τους πρώτους εννέα μήνες του 2021, ο αριθμός των αυτοκινήτων Volvo που πωλήθηκαν στο διαδίκτυο αυξήθηκε πάνω από 360 τοις εκατό σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020. Η αύξηση αυτή οφείλεται στην αύξηση της ζήτησης σε συνδυασμό με μια διευρυμένη προσφορά σε περισσότερες αγορές.

Η σειρά επαναφορτίσεων των μοντέλων με χρέωση, με πλήρως ηλεκτρικό ή plug-in υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, συνέχισε να είναι δημοφιλής στους πελάτες. Το μερίδιο των μοντέλων Recharge που πωλήθηκαν παγκοσμίως έφτασε το 24,9 % για τους πρώτους εννέα μήνες και το 26,9 % για τον μήνα Σεπτέμβριο.

Οι πωλήσεις στις ΗΠΑ την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου έφτασαν τις 95.365 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 29,6 % σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τον Σεπτέμβριο, ο αριθμός των πωληθέντων αυτοκινήτων έφτασε τα 9.350 αυτοκίνητα, μείωση 9,0 % σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2020, κυρίως λόγω της έλλειψης διαθέσιμων αυτοκινήτων.



Οι πωλήσεις της στην Ευρώπη ανήλθαν σε 220.371 αυτοκίνητα τους πρώτους εννέα μήνες του έτους, αυξημένες κατά 10,0 % σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Οι πωλήσεις για τον μήνα Σεπτέμβριο επηρεάστηκαν σε μεγάλο βαθμό από την έλλειψη διαθέσιμων αυτοκινήτων, επηρεάζοντας τις πωλήσεις σε αγορές όπως η Σουηδία, το Ηνωμένο Βασίλειο, το Βέλγιο και η Ιταλία. Αυτό οδήγησε σε πτώση στα 18.089 πωλημένα αυτοκίνητα, μείωση 41,5 % σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.

Οι πωλήσεις της στην Κίνα έφτασαν τα 132.610 αυτοκίνητα τους πρώτους εννέα μήνες, αυξημένες κατά 17,1 %, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Τον Σεπτέμβριο, πωλήθηκαν 9.696 αυτοκίνητα, μείωση 43,9 % σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.  

Σε παγκόσμιο επίπεδο, το XC60 συνέχισε να είναι το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις για την εταιρεία την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου, λιανικά 162.596 αυτοκίνητα (2020: 131.091), ακολουθούμενο από το XC40 με συνολικές πωλήσεις 156.920 αυτοκινήτων (2020: 121.905 μονάδες) και Volvo XC90 με 80.402 αυτοκίνητα που πωλήθηκαν (2020: 61.327 μονάδες).

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v