Έσκισε η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου IAA Mobility 2021

Στη φετινή έκθεση συμμετείχαν 400.000 εταιρείες από 95 χώρες, 744 εκθέτες και 936 ομιλητές από 32 χώρες.
Έσκισε η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου IAA Mobility 2021

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε χθες η Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου IAA Mobility 2021 (7-12 Σεπτεμβρίου), που έγινε για πρώτη φορά στη φημισμένη γερμανική πόλη. Αντικατέστησε την έκθεση της Φρανκφούρτης και καθιερώθηκε ως μια νέα παγκόσμια πλατφόρμα για την κινητικότητα. Συμμετείχαν 400.000 εταιρείες από 95 χώρες, 744 εκθέτες και 936 ομιλητές από 32 χώρες. Το 67 % των επισκεπτών είχαν ηλικία κάτω των 40 ετών. Η έρευνα δείχνει πολύ θετική ανταπόκριση από τους εκθέτες και τους επισκέπτες. Η προβολή στα διεθνή ΜΜΕ έφτασε τα 137 δισεκατομμύρια. Η επόμενη IAA MOBILITY στο Μόναχο θα γίνει από 5 έως 10 Σεπτεμβρίου 2023.

Η πρώτη IAA στο Μόναχο είχε μεγάλη επιτυχία. Οι διοργανωτές, επισκέπτες και οι εκθέτες είναι πολύ ικανοποιημένοι με τη νέα ιδέα. Η IAA Mobility, η πρώτη πλατφόρμα για την κινητικότητα και το μέλλον συγκέντρωσε τους πιο ποικίλους τρόπους μεταφοράς από αυτοκίνητα και ποδήλατα έως ψηφιακές λύσεις και αστική κινητικότητα αέρα.

Το Μόναχο και το ομόσπονδο κρατίδιο της Βαυαρίας έχουν δεσμευτεί για την διοργάνωση αυτής της επίδειξης κινητικότητας που θα επωφεληθεί από την εμπειρία που αποκτήθηκε φέτος Οι  εμπορικές εκθέσεις συμβάλλουν έμμεσα στην οικονομική ισχύ της περιοχής και θεωρούνται μια από τις καλύτερες επιλογές για την οικονομική ανάπτυξη.  

Ανάμεσα στους 744 συμμετέχοντες, ήταν αυτοκινητοβιομηχανίες με 98 εκθεσιακούς χώρους, 75 μάρκες ποδηλάτων, 152 προμηθευτικές εταιρείες, τεχνολογικές εταιρείες και 78 νεοσύστατες επιχειρήσεις. Μεταξύ αυτών ήταν Renault, Hyundai, Ford, BMW, MINI, Mercedes-Benz, Wey, Ora, Audi, Porsche, Cupra, Volkswagen, Huawei, Microsoft, IBM, Bosch, Magna, Schaeffler, Continental, Michelin και οι μάρκες ποδηλάτων Canyon, Specialized, Riese & Müller, Rose, Kettler και πολλές άλλες.



Πάνω από 40 εθνικοί και διεθνείς εταίροι και χορηγοί από τη βιομηχανία, τον τομέα των υπηρεσιών, τα μέσα ενημέρωσης και τον ακαδημαϊκό κόσμο παρακολούθησαν την IAA 2021, παρουσιάζοντας τις γνώσεις και την τεχνογνωσία τους. Συμπεριλαμβάνονται οι εταίροι PwC, Google, Facebook, IBM, Here Technology, Team Viewer, Siemens, Seven.One Sports, Dolby, Hays, Accenture, The Boston Consulting Group, Capgemini, TikTok, YouTube, Motorsport Network, Bloomberg, MyClimate, Amazon Web Services, VAUDE, Share Now, Bits & Pretzels, Dassault Systems, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ, το κρατίδιο της Βαυαρίας (Υπουργείο Τροφίμων, Γεωργίας και Δασοκομίας), Καινοτομία Humboldt, το Πανεπιστήμιο του St. Gallen και ένας μεγάλος αριθμός άλλων συνεργατών από τον ακαδημαϊκό χώρο, τον τομέα της φιλοξενίας και τη βιομηχανία εκδηλώσεων.

Το IAA Mobility 2021 κατέλαβε συνολικά 260.000 τ.μ. χώρου εκδηλώσεων, 195.000 τ.μ. εκ των οποίων βρισκόταν στους χώρους της έκθεσης και 65.000 τμ στην εσωτερική πόλη του Μονάχου. Τα τμήματα αφιερωμένα στα ποδήλατα και η μικροκινητικότητα κάλυψε 65.000 τ.μ. Συνολικά, 255 οχήματα χρησιμοποιούνταν στο Blue Lane, κλείστηκαν 7.000 δοκιμες. Στο IAA Mobility, 936 οι ομιλητές παρουσίασαν και συζήτησαν ιδέες και καινοτομίες σε όλους τους τομείς της κινητικότητα. Το Citizen Lab ακριβώς μπροστά από το δημαρχείο του Μονάχου προσέφερε 42 ώρες συζητήσεων για την κινητικότητα του αύριο σε διάστημα έξι ημέρων.

Συνολικά, συμμετείχαν 400.000 συμμετέχοντες και 3.500 δημοσιογράφοι από 95 χώρες. Αυτό σημαίνει ότι η IAA Mobility 2021, προσέλκυσε 32% περισσότερους επισκέπτες ανά ημέρα σε σύγκριση με το μέσο αριθμό επισκεπτών στο τελευταίο IAA στη Φρανκφούρτη - παρά τους συνεχιζόμενους περιορισμούς για τον COVID-19, στα διεθνή ταξίδια. Το 67 % των επισκεπτών ήταν κάτω των 40 ετών. Ογδόντα έξι

τοις εκατό των επισκεπτών βαθμολόγησαν την ιδέα για την IAA 2021, καλό ή πολύ καλό. Έδωσαν ιδιαίτερα θετικές βαθμολογίες στο μείγμα των εκθέτων και τις ευκαιρίες να δοκιμάσουν καινοτομίες επιτόπου.

Η IAA Mobility 2021 ξεπέρασε τις 137 δισεκατομμύρια επισκέψεις παγκοσμίως. Τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του IAA Mobility κατέγραψε 140 εκατομμύρια εμφανίσεις σελίδων. Αναφορές από την κινητικότητα του IAA είχαν πρόσβαση πάνω από 38 εκατομμύρια φορές μόνο στο YouTube και το TikTok.

Η κάλυψη ήταν ιδιαίτερα εντατική σε χώρες όπως η Κίνα, οι ΗΠΑ, Νότια Κορέα, Ισπανία, Ιταλία, Βραζιλία και φυσικά στη Γερμανία.

Αυτή η προσέγγιση μέσων καθιστά την IAA 2021, την σημαντικότερη φέτος μετάδοση μετά τους  Ολυμπιακούς Αγώνες και το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου.

Η επόμενη Διεθνής Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου IAA Mobility 2022, θα πραγματοποιηθεί από τις 5 έως τις 10 Σεπτεμβρίου, 2023.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v